Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ طی حکمی از سوی عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین و در مراسمی با حضور بکان معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل، علی لطفی به عنوان معاون جدید فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین معرفی و منصوب شد.
در این مراسم از زحمات مهران قاسمی در زمان تصدی مسئولیت قدردانی و علی لطفی به عنوان معاون جدید فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴۶

کد خبر 1358985

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین کل ورزش و جوانان استان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۷۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۸ سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکار مازندرانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: هشت ورزشکار مازندران تاکنون توانسته اند سهمیه حضور در مسابقات المپیک و پارالمپیک پاریس را کسب کنند.

حسین دلیری در جلسه بررسی حضور ورزشکاران مازندرانی در مسابقات المپیک و پارالمپیک پاریس افزود: سال گذشته عملکرد خوبی در ورزش قهرمانی داشتیم و برای المپیک و پارالمپیک پاریس نیز تاکنون هشت ورزشکار مازندرانی توانستند سهمیه حضور در این رویداد مهم را کسب کنند.

وی با تاکید براینکه حمایت و همراهی با ورزشکاران آنان را در مسیر کسب افتخار پرانگیزه‌تر می‌کند تصریح کرد: خوشبختانه همه مسؤولان در سطح استان و شهرستان پیگیر وضعیت المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هم در این جلسه گفت: المپیک و پارالمپیک گل کار ورزش است و برای تحقق اهداف باید برای قبل از المپیک، حین و بعد المپیک برنامه ریزی دقیق صورت گیرد.

علی رجبی افزود: با توجه به اینکه وضعیت حضور ورزشکاران در برخی رشته‌های ورزشی مشخص نشده، همه مسؤولان باید برای افزایش سهمیه المپیک ورزشکاران مازندرانی تلاش کنند.

وی تاکید کرد: برای ایجاد آرامش ورزشکاران المپیکی، هیأت‌ها و ادارات ورزش و جوانان و مسؤولان ستاد با پیگیری‌های مستمر دغدغه ورزشکاران را کاهش دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به اینکه مردم ما به ورزش دلخوش هستند خاطر نشان کرد: با پای کار بودن هیأت‌های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان و جریان سازی برای رویداد المپیک فضای استان المپیکی و ورزشی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دیدار دو ساعته معاون وزیر ورزش با رئیس فدراسیون و ورزشکاران اتومبیلرانی و موتورسواری
  • کسب ۸ سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکار مازندرانی
  • فرماندار بافق: مسئولان استان در قبال ورزش بافق متعهد باشند
  • راه‌اندازی ۹ خانه ورزش روستایی در استان اردبیل
  • پیگیری توسعه همه جانبه دستگاه ورزش و جوانان مازندران
  • گشایش آکادمی تخصصی تنیس روی میز طاهری در ساری
  • فروش ده میلیارد ریالی صنایع دستی در کاشان
  • افزایش ۱۵درصدی تردد خودرو‌ها در مسیر‌های ارتباطی قزوین
  • انتخاب روستای فهرج یزد به عنوان روستای هدف گردشگری
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد