Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی احمدی، هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به‌خاطر بیماری خطرناک کرونا استرس وحشتناکی داریم و نمی‌دانم چرا بازی‌ها را تعطیل نمی‌کنند. ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

مصطفی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با پیروزی تیمش برا بر سایپا گفت: ما به دلیل چهار شکست پیاپی شرایط خاصی داشتیم ولی خدا را شکر که برد مهمی را در تهران به دست آوردیم تا وضعیت صنعت‌نفت کمی بهتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته عدم حضور هواداران بازی را کسل‌کننده کرده بود، هر چند سایپا هواداران زیادی ندارد ولی اگر تعدادی از هواداران ما و سایپا هم در ورزشگاه حضور داشتند بازی جذاب‌تر می‌شد.

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش با اشاره به عدم تعطیلی مسابقات لیگ برتر خاطر نشان کرد: این درست است که بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شود، ولی آیا ما انسان نیستیم؟ بازیکنان، مربیان، عکاسان، خبرنگاران، عوامل اجرایی مسابقات و ... انسان نیستند؟ واقعاً چه دلیلی دارد که بازی‌ها را تعطیل نمی‌کنند؟ این ماجرا را نباید شوخی گرفت و امیدوارم فکری اساسی در این مورد صورت بگیرد.

احمدی درباره جدایی اسکوچیچ و سرمربی شدن سراج در صنعت نفت آبادان تصریح کرد: در مورد رفتن دراگان نظر خاصی ندارم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. حالا هم سراج هدایت تیم را بر عهده دارد و باید به ایشان زمان داد تا تفکراتش را در تیم پیاده کند. سراج سرد و گرم این فوتبال را چشیده و از صنعت نفت هم شناخت دارد. امیدوارم در ادامه لیگ نتایج خوبی بگیریم.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ارتباط با مشکلات مالی بازیکنان صنعت نفت و اینکه دریافتی آنها فقط 30 درصد بوده است، خاطرنشان کرد: بله، تا به امروز فقط 30 درصد پول گرفتیم و امیدوارم مشکلات مالی هر چه زودتر برطرف شود. بازیکنان واقعاً در این شرایط سختی می‌کشند و امیدوارم باشگاه هر چه زودتر مشکلات مالی را حل کند.

ناراحتی بازیکنان صنعت نفت آبادان از بدقولی باشگاه

 

انتهای پیام /

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال صنعت نفت آبادان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال صنعت نفت آبادان فوتبال صنعت نفت آبادان صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۷۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛این روزها کمیته انضباطی با صدور رای درباره دانیال اسماعیلی‌فر و سیدحسین حسینی، بازیکنان پرسپولیس و استقلال حسابی خبرساز شده و نکته جالب توجه اینجاست که دقیقا ۱۳ سال قبل در چنین اوقاتی علی دایی سرمربی وقت پرسپولیس یکی از جدی‌ترین منتقدان این کمیته به حساب می‌آمد.

در گزارش خبرورزشی آمده است: علی دایی پس از پیروزی تیمش مقابل نفت تهران طی مصاحبه‌ای که پنجم اردیبهشت سال ۱۳۹۰ در خبرورزشی منتشر شد، به‌شدت از احضار خودش به کمیته انضباطی انتقاد کرد و گفت: من چنین دعوت‌هایی را قبول ندارم اما به احترام فدراسیون فوتبال می‌روم البته شاید هم چنین کاری را نکنم و وکیلم را بفرستم اما سوالم اینجاست که کجای دنیا به خاطر یک اوت‌دستی مربی را به کمیته انضباطی احضار می‌کنند! همه این اتفاقات به خاطر بازی چند روز قبل ما با استیل آذین است. در آن مسابقه اگر بازیکن استیل آذین روی زمین افتاده بود و ما گل می‌زدیم، می‌توانستند بگویند بازی جوانمردانه را رعایت نکردیم ولی اصلا چنین اتفاقی رخ نداده بود. بهتر است آقایان سواد فوتبالی خودشان را بالا ببرند و بدون غرض‌ورزی قضاوت کنند. باور کنید از برخی تصمیمات کمیته انضباطی خنده‌ام می‌گیرد. اگر لازم باشد در این رابطه با فیفا مکاتبه می‌کنم تا به همه نشان بدهم حق با من بوده است چون آدمی نیستم که در فوتبال از حق خودم بگذرم و اجازه بدهم به من زور بگویند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899298

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • استرس فوتسالیست هاباید کنترل شود/ سرعت پیشرفت آسیا ازما بیشتر است