Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای مدیریت بهتر کروناویروس در حوزه پرستاری، ۳ سامانه جدید تحت عنوان، سامانه ثبت نام داوطلبان در مدیریت و کنترل کرونا ویروس، سامانه ثبت نام آموزش و مشاوره جهت سامانه ۴۰۳۰ و همچنین، سامانه ارتباط مستقیم پرستاران با معاون پرستاری، در وبسایت معاونت پرستاری وزارت بهداشت، راه اندازی شد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، سامانه ثبت نام پرستاران داوطلب در مراکز ریفرال کرونا ویروس و سامانه ثبت نام اعضای هیات علمی پرستاری و دانشجویان تحصیلات تکمیلی جهت مشاوره و آموزش مقابله با همه‌گیری کرونا در سامانه ۴۰۳۰ بر روی سایت معاونت پرستاری راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا، با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس و ضرورت مقابله با آن و همچنین کمبود کادر پرستاری در بیمارستان‌های ریفرال سامانه ثبت نام افراد داوطلب خدمت گروه پرستاری (پرستاری، هوشبری، اتاق عمل، بهیار و کمک بهیار/ کمک پرستار) بر روی سایت معاونت پرستاری به نشانی http://dn.behdasht.gov.ir  ایجاد شده و افراد داوطلب می‌توانند از این بستر نسبت به اعلام داوطلبی خود اقدام کنند.

همچنین، به منظور استفاده از توان علمی اعضای هیات علمی پرستاری و دانشجویان تحصیلات تکمیلی پرستاری در مقابله با همه‌گیری کروناویروس، سامانه دیگری بر روی سایت معاونت پرستاری ایجاد شده است و افراد داوطلب می‌توانند به منظور ارائه خدمات مشاوره‌ای و آموزشی در سامانه ۴۰۳۰ در بستر ایجاد شده، اعلام آمادگی و ثبت نام کنند.

گفتنی است، به منظور ارائه مسائل و مشکلات حوزه پرستاری در رابطه با کروناویروس، به صورت مستقیم با معاون پرستاری نیز بستر جدیدی روی سایت معاونت پرستاری، ایجاد شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس سامانه ثبت نام ایجاد شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۸۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال در سامانه صدور پروانه وزارت بهداشت از زبان متقاضیان

وزارت بهداشت و آموزش کشور با هدف ارائه خدمات به افرادی که قصد دریافت پروانه برای فعالیت در وزارت بهداشت را دارند،  سایت صدور پروانه‌ها را راه اندازی کرده است. اما به گفته شهروند خبرنگار ما مدتی است که سامانه صدور پروانه دچار مشکلاتی شده است و امکان دریافت پروانه بهره برداری وجود ندارد.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

با سلام. در حاضر یک هفته است که سامانه صدور پروانه‌ها دچار مشکل شده و تمامی کلینیک‌ها در سطح کشور نمی توانند پروانه بهره برداری اخذ کنند. از آنجا که دولت در صدور مجوز و تسهیل آن اهتمام دارد و پیگیری‌های ما از بخش معاونت فناوری وزارت بهداشت و درمان نیز به جایی نرسید، لطف بفرمایید خبری در این مورد منتشر کرده تا پزشکان سراسر کشور از این سردرگمی خارج شوند. با تشکر از رسانه خوب شما

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • افزایش حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • اختلال در سامانه صدور پروانه وزارت بهداشت از زبان متقاضیان
  • افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویان پرستاری
  • وضعیت تعرفه‌های پرستاری در سال جدید / تصویب تعرفه ترجیحی برای اولین بار
  • وضعیت تعرفه‌های پرستاری در سال جدید/تصویب تعرفه ترجیحی برای اولین بار
  • تعرفه‌های خدمات پرستاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزئیات تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • آغاز مهارت افزایی دانشجویان داروسازی با همکاری صنایع سلامت محور
  • جزئیات تعرفه گذاری خدمات پرستاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد