Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سجاد رستمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری یکشنبه ۱۱ اسفند در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: این محموله به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال است که از چهارمحال و بختیاری قصد قاچاق به استان همجوار داشته است.  

وی در ادامه بر تشدید نظارت‌های بازار شب عید در استان خبر داد و گفت: این گروه‌ها از یکم اسفندماه سال‌جاری تا یکم اردیبهشت سال ۹۹ به مدت ۲ ماه بر روند فعالیت بازار نظارت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: به‌منظور فعالیت مطلوب بازار چهارمحال و بختیاری در طول سال و به‌ خصوص نوروز امسال ۵۰ بازرس در سطح استان از اصناف و مراکز خدماتی این استان بازرسی می‌کنند.  

رستمی تصریح کرد: این تعداد بازرس فعالیت خود را همزمان با طرح نظارتی نوروز در ۲ نوبت صبح و عصر انجام می‌دهد.  

وی افزود: در این طرح بازرسان بر رعایت بهداشت، جلوگیری از تقلب، درج قیمت، پرهیز از کم‌فروشی، صدور فاکتور رسمی، قیمت‌گذاری کالاها و برخورد جدی با متخلفان را نظارت و پیگری می‌کنند.  

مردم چهارمحال و بختیاری در صورت مشاهده هرگونه تخلف در خصوص بازار، مشکل را به شماره تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.  

کد خبر 488174 برچسب‌ها استان چهار محال و بختیاری وزارت صنعت، تجارت و معدن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان چهار محال و بختیاری وزارت صنعت تجارت و معدن چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۹۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری در خصوص فعالیت سامانه بارشی

در این اطلاعیه آمده است؛ از امروز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در چهارمحال و بختیاری آغاز می‌شود و تا روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه در استان تداوم خواهد داشت. 

فعالیت این سامانه به صورت رگبار شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در نواحی مستعد گردوخاک و ریزش تگرگ و کاهش نسبی دما خواهد بود.

لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه، رخداد تگرگ، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی و اختلال در ناوگان حمل و نقل، در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک محلی، در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید

پیش‌بینی رگبار باران در چهارمحال و بختیاری

احتیاط در سفر‌های بین شهری، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، با توجه به احتمال رخداد تگرگ اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی توصیه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • شناسایی ۱۱۲ ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی در چهارمحال و بختیاری
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری در خصوص فعالیت سامانه بارشی