Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مجتبی احمدلو مدیرکل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی (ره) درباره پرداخت عیدی مددجویان کمیته امداد اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام ع ید نوروز تمامی مددجویان کمیته امداد عیدی دریافت می‌کنند. 

وی گفت: بر همین اساس، مددجویان عادی و تبصره ۱۴ کمیته امداد براساس تصمیمات اتخاذ شده، تا پایان هفته جاری عیدی به حساب سرپرست‌های خانوار واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

احمدلو یادآور شد: یک میلیون و ۵۵۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند که میزان مبلغ عیدی آنها در سال ۹۸، ۱۱۰ میلیارد تومان محاسبه شده است. 

مدیرکل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد گفت: مددجویان تبصره ۱۴ کمیته امداد امام خمینی نیز که ۶۰۰ هزار خانوار محسوب می‌شوند شامل دریافت عیدی خواهند شد که میزان اعتبار عیدی برای این خانوارها ۵۰ میلیارد تومان است که تاکنون ۳۳ میلیارد تومان آن تأمین شده است و تا پایان هفته مابقی مبلغ نیز تأمین خواهد شد. 

وی بیان داشت: بر همین اساس، خانوارهای یک نفره ۶۳ هزار و ۵۰۰ تومان، دو نفره ۷۲ هزار تومان، سه نفره ۸۵ هزار تومان، چهار نفره ۹۸ هزار و ۵۰۰ تومان و پنج نفره ۱۲۰ هزار تومان عیدی دریافت می‌کنند.

احمدلو خاطرنشان کرد: این مبلغ عیدی علاوه بر معیشتی و یارانه‌ای است که دولت برای مددجویان کمیته امداد پرداخت می‌کند. 

مدیرکل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد خاطرنشان کرد: مددجویان تبصره ۱۴ کمیته امداد در سال ۹۶ و براساس مصوبه رفع فقر مطلق توسط دولت ایجاد شده است که افرادی براساس این تبصره تحت پوشش کمیته امداد قرار می‌گیرند.

کد خبر 488127 برچسب‌ها کمیته امداد

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کمیته امداد مددجویان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر نخعی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصولی‌ترین روش فقر زدایی از طریق آموزش، مهارت‌آموزی، توانمند سازی محرومین و ایجاد اشتغال برای آنهاست.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: برنامه کمیته امداد برای آموزش مددجویان شامل نیاز سنجی شغلی مناطق، استعداد سنجی مددجویان و مشاوره و هدایت شغلی آنها، برگزاری دوره‌های آموزش کار آفرینی و آموزش فنی و حرفه ای به منظور ارتقای مهارت فنی و … است.

به گفته نخعی در راستای تحقق این موضوع در مدت سال ۱۴۰۲ تا پایان فروردین‌ماه امسال ۳ هزار و ۵۲۱ نفر از افراد تحت حمایت این نهاد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

کد خبر 6087248

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز