Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@11:36:20 GMT

از هدررفت و مصرف آب برای موارد غیرضروری خودداری کنید

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۹۹۵۸۹

از هدررفت و مصرف آب برای موارد غیرضروری خودداری کنید

ایسنا/خوزستان در پی شیوع بیماری کرونا شرکت آبفای خوزستان در اطلاعیه‌ای از مردم استان خواست از هدررفت و مصرف آب برای موارد غیرضروری خودداری کنند.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه شرکت آب و فاضلاب خوزستان آمده است:

"باتوجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت و ضرورت رعایت نکات بهداشتی از سوی شهروندان و همچنین همزمانی با نظافت آخر سال و افزایش مصرف آب در شهرهای استان لذا از تمامی شهروندان عزیز خوزستان درخواست می‌شود به منظور بهره‌مندی تمامی شهروندان از خدمات آبرسانی و جلوگیری از افت فشار آب، ضمن رعایت دقیق دستورالعمل‌ها و توصیه‌های بهداشتی تا حد امکان از هدرروی آب (در هنگام شست و شوی ۲۰ ثانیه‌ای دست‌ها) جلوگیری و از مصارف غیرضروری آب برای شست‌وشوی خودرو، فرش، پتو، درها و پنجره‌ها با آب شرب خودداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با همکاری تمامی هم استانی‌های گرامی برای مدیریت مصرف آب در شهرهای خوزستان، این مقطع حساس را بدون کم‌آبی و قطع آب سپری کنیم، چرا که خدمتگزاران شما در شرکت آب و فاضلاب خوزستان به صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند که روند خدمات‌رسانی این شرکت به صورت مطلوب ادامه یابد؛ به امید روزی که کرونا را شکست دهیم."

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی مصرف آب کروناویروس آبفا خوزستان مصرف آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۹۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات بهداشتی درمانی به ۳۴۰۰ مورد حیوان گزیدگی در کردستان

فرزام بیدارپور به شیوع بالاتر موارد حیوان گزیدگی در فصول تابستان و پاییز ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: احتمالا این افزایش به دلیل فعالیت مردم در بیرون از منزل و همچنین حضور حیوانات در چراگاه‌ها در فصول گرم سال باشد.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از ارائه خدمات بهداشتی درمانی به ۳ هزار و ۴۳۶ مورد حیوان گزیدگی خبر داد و افزود: در این بین، تعداد موارد سگ گزیدگی بالاتر بوده و در تمامی موارد واکسن و در صورت نیاز سرم ضد هاری دریافت نموده‌اند.

وی با اشاره به بالابودن هزینه‌های مربوط به حیوان گزیدگی برای سیستم سلامت گفت: هزینه تزریق واکسن و سرم برای هر مورد حداقل ۵۰ میلیون ریال است که به صورت رایگان ارائه می‌شود.

بیدارپور ادامه داد: در سال گذشته تزریق واکسن و سرم تراپی مجموعا ۹۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برای سیستم سلامت استان هزینه در بر داشته است.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: بهترین راه برای برخورد با این مشکل پیشگیری است به طوریکه هماهنگی‌های درون و برون بخشی، آموزش گروه‌های در معرض خطر، شناسایی موارد گزیدگی، پیگیری و درمان زود هنگام و واکسیناسیون به موقع حیوانات از جمله اقدامات پیشگیرانه است.

 واحد پیشگیری و مراقبت بیماری هاری و حیوان گزیدگی در شهرستان‌ها به صورت ۲۴ ساعته فعال است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • موارد مصرف مالیات باید برای مردم تبیین شود
  • مراقب مسمومیت با این نوع هندوانه‌ها باشید/ چطور هندوانه غیرسالم را تشخیص بدهیم؟
  • بازتعریف یارانه بنزین به فرد جهت بهینه کردن مصرف بنزین، کاهش هدررفت و مقابله با قاچاق
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در پی هشدار هواشناسی
  • افزایش کلاهبرداری مالی و برداشت از حساب شهروندان مهرانی
  • پرهیز از سفر‌های غیرضروری به مناطق ییلاقی
  • رانندگان از سفر غیرضروری در سطح استان کرمان خودداری کنند
  • محورهای مسدود هرمزگان اعلام شد؛ از سفرهای غیرضروری خودداری کنید
  • ارائه خدمات بهداشتی درمانی به ۳۴۰۰ مورد حیوان گزیدگی در کردستان
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری