Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد اژدری تهیه‌کننده و کارگردان سینمای کودک و نوجوان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در حال حاضر امکان فعالیت در حوزه سینمای کودک و نوجوان ندارد، گفت: فیلمنامه‌ای را با نام «آریو هوش مصنوعی» آماده کرده بودم تا بتوانم آن را جلوی دوربین ببرم. این پروژه به شورای کودک بنیاد سینمایی فارابی ارائه شد که از سوی این شورا تایید هم شد، اما متاسفانه بعد از ارائه به شورای تولید در سازمان سینمایی، به طور کامل رد شد!

این کارگردان با اشاره به اینکه گویا دوستان در سازمان سینمایی صلاح دانستند که بودجه موردنظر را برای این فیلم اختصاص ندهند، توضیح داد: «آریو هوش مصنوعی» درباره هوش مصنوعی است و در آن به آگاه‌سازی نسبت به هوش مصنوعی و ارتباط کودکان با این پدیده اشاره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متاسفانه یک طرز فکر غلط در سینمای هالیوود دنبال می‌شود که در آن روزی می‌رسد که کنترل همه چیز توسط ربات‌ها و هوش مصنوعی انجام می‌شود، اما در این پروژه چنین مساله‌ای رد شده است.

کارگردان فیلم سینمایی «عملیات مهدکودک» بیان کرد: تلاش کرده‌ام که در این پروژه نشان دهم که بچه‌های ایرانی با هوش بالایی که دارند می‌توانند هوش مصنوعی بسازند، به گونه‌ای که فیلم درباره یک شخصیت نابغه جوان است که با هوش مصنوعی در ارتباط است.

وی توضیح داد: براساس طرحی که برای این پروژه داشتیم، قرار بود «آریو هوش مصنوعی» نیز مانند دیگر کارهایی که تا امروز داشته‌ام، پر از جلوه‌های ویژه و اکشن باشد.

اژدری با بیان اینکه برای نگارش و برنامه‌ریزی برای ساخت این فیلمنامه ۲ سال زمان صرف کرده است، ادامه داد: یکی از مواردی که در این فیلمنامه به آن اشاره شده، عشقی است که میان نوجوانان شکل می‌گیرد، عشقی که تحت نظارت است و اینکه نوجوان نباید به هرکسی که در زندگی خود می‌بیند اعتماد کند. شاید یکی از دلایلی که تا امروز امکان ساخت برای آن فراهم نشده است، نمایش این عشق است چرا که ما اجازه نداریم به عشق دوران نوجوانی اشاره کنیم.

کد خبر 4861950 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم سینمایی هوش مصنوعی ویروس کرونا دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر سازمان سینمایی سازمان صداوسیما سینمای مستند جشنواره فیلم برلین رادیو نمایش کارگردان تئاتر سریال ایرانی هوش مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۰۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا بارسلونا پیراهن شماره 10 لیونل مسی را به لامین یامال می‌دهد؟

موضع باشگاه بارسلونا در دادن پیراهن شماره 10 به لامین یامال.

طرفداری | پیراهن شماره 10 بارسلونا، حامل میراثی پربار و افتخاری بی‌نظیر در تاریخ این باشگاه است. از زمان جدایی لیونل مسی در سال 2021، یافتن جانشینی شایسته برای این شماره، دغدغه‌ای همیشگی برای این باشگاه اسپانیایی بوده است.

به گزارش اسپورت، پیراهن شماره 10 در بارسلونا حامل معنایی عمیق و وزنی غیرقابل مقایسه با سایر شماره‌ها در تاریخ پرافتخار این باشگاه است. این پیراهن یادآور اسطوره‌هایی مانند مارادونا و مسی است و با افتخارات و عملکردهای خارق‌العاده در زمین فوتبال گره خورده است. در ابتدا، آنسو فاتی وظیفۀ به تن کردن این پیراهن را بر عهده گرفت، اما انتقال قرضی او به برایتون در تابستان گذشته، نشان‌دهندۀ سنگینی این مسئولیت و دشواری‌های آن بود.

لامین یامال: نامی جدید در میان گزینه‌ها

اخیراً بحث‌هایی در مورد احتمال جانشینی لامین یامال به عنوان صاحب پیراهن شماره 10 در میان مدیران باشگاه بارسلونا مطرح شده است. با وجود حمایت‌هایی که از این وینگر جوان صورت می‌گیرد، هیئت مدیره باشگاه با احتیاط به این موضوع نگاه می‌کند و خواهان تکرار اشتباهات گذشته، مانند فشار زودهنگام بر فاتی، نیست. یامال تنها 16 سال سن دارد و با توجه به سن و سال پایین او اینکه آیا یامال آماده است تا وزن چنین شماره معتبری را به دوش بکشد، نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است.

اهمیت اقتصادی پیراهن شماره 10

انتخاب جانشین مناسب برای این پیراهن نه تنها از نظر عملکرد ورزشی، بلکه از نظر اقتصادی نیز حائز اهمیت است. باشگاه بارسلونا که به دنبال بهره‌برداری از فرصت‌های تجاری مرتبط با پیراهن شماره 10 است، انتخاب جانشینی ایده‌آل را به عنوان امری ضروری در نظر می‌گیرد، به‌ویژه با توجه به نزدیک شدن 125 سالگی باشگاه. متأسفانه، گزینه‌های ایده‌آل در داخل باشگاه محدود هستند. بازیکنانی مانند لواندوفسکی، پدری و گاوی که از مهره‌های کلیدی تیم محسوب می‌شوند، از قبل پیراهن‌های مشخصی دارند. گزینه‌های خارجی مانند ژائو فلیکس نیز به دلیل افت محسوس و آیندۀ نامشخص او در نیوکمپ، چندان ایده‌آل به نظر نمی‌رسند.

ماه‌های آینده تعیین‌کننده خواهند بود

ماه‌های آینده در تعیین جانشین صاحب این پیراهن افسانه‌ای و ادامۀ سنت غنی پیراهن شماره 10 بارسلونا نقشی اساسی خواهند داشت. بارسلونا در آستانه اتخاذ تصمیمی مهم قرار دارد. انتخاب جانشین مسی باید با در نظر گرفتن تعادلی ظریف بین عملکرد ورزشی، پتانسیل تجاری و حفظ سلامت و پیشرفت بازیکن جوان صورت گیرد. ماه‌های آینده مشخص خواهد کرد که چه کسی وارث این پیراهن پرافتخار و ادامه‌دهنده سنت غنی آن خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • ایده های جالب برای پله های سنگی؛ کدامیک بهتر است؟ (عکس)
  • آیا بارسلونا پیراهن شماره 10 لیونل مسی را به لامین یامال می‌دهد؟
  • تهدید هوش مصنوعی علیه ۸ میلیون شغل در انگلیس
  • این ایده برای کتابفروشی های سیار بسیار جالب است! (عکس)
  • استیون سیگال بازیگر هالیوودی از مجروحان حمله تروریستی مسکو در بیمارستان بازدید کرد
  • تعیین کلان پروژه‌های هوش مصنوعی در کشور/جزئیات ۵ طرح پایش مبتنی بر فناوری روز دنیا
  • لبنان: ۲۲ شکایت‌نامه علیه اسرائیل به سازمان ملل ارائه کردیم
  • ایده‌های جالب برای خلق وسایل کاربردی + فیلم
  • طمع بر سر حکمرانی، اندیویا را به چالش کشید!
  • ایده‌های جالب برای برش و تزئین میوه‌ها و سبزیجات + فیلم