Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- وزارت کشور میزان مشارکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را به تفکیک استان ها اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، میزان مشارکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  به تفکیک 31 استان کشور در اینجا قابل مشاهده است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وزارت کشور انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۰۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شهرستان کرمانشاه به صورت کاملا الکترونیک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی شعبانی امروز_ پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دور نخست انتخابات در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تکلیف ۵ حوزه انتخابیه استان و یک کرسی از سه کرسی حوزه انتخابیه مرکز استان روشن شد و رقابت ۴ نامزد برای کسب ۲ کرسی باقی‌مانده کرمانشاه به دور دوم کشیده شده که به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی افزود: بر اساس اختیارات قانونی در دور دوم می‌توانیم ۳۰ درصد صندوق کمتر داشته باشیم، اما در دور دوم انتخابات هم همانند دور اول، ۶۵۴ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

رئیس انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شهرستان کرمانشاه به صورت کاملاً الکترونیک برگزار می‌شود.

شعبانی اضافه کرد: آموزش‌های لازم در این راستا به مردم و عوامل اجرایی از طریق رسانه ملی و فضای مجازی و همچنین در جمع‌های حقیقی ارائه می‌شود.

وی گفت: انتخابات دور دوم دوازدهمین مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

کد خبر 745675

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • تشکیل مجلس مشورتی بانوان، فرصتی برای مشارکت گسترده‌تر زنان در جامعه
  • مجلس هیچ مصوبه ای برای اخذ مالیات از مهریه نداشته است
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود