Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@11:58:13 GMT

چرا عادت کرده‌ایم بدون سند حرف بزنیم؟

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۰۴۹۸

چرا عادت کرده‌ایم بدون سند حرف بزنیم؟

تقریبا روزی نیست که بازیکنی از یک تیم متفاوت علیه یک"تیم حکومتی"اظهار نظر نکند.اجازه بدهید ابتدا از این دوستان ملی پوش و با تجربه یک سوال را شفاف بپرسم.این تیم حکومتی را چطور معنا می کنید؟منظورتان کدام تیم است؟چرا شفاف حرف نمی زنید؟جرات اش را ندارید؟دارید لاپوشانی می کنید تا خیلی از حقایق آشکار نشود؟اگر چیزی می دانید،اگر مدرکی دارید،اگر از به قول خودتان از این فوتبال کثیف دلزده شده اید،بسم الله؛اگر مدرکی دارید بیاورید و ثابت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مگر می شود به همین راحتی تهمتی زد و اتفاقی نیفتد؟آن از بازیکن با تجربه و ملی پوش که با توجه به شرایط حرف هایش را علیه یک تیم عوض می کند و یک روز از مهندسی شدن لیگ برای قهرمانی استقلال حرف می زند و روز دیگر این اتفاق را به پرسپولیس تعمیم می دهد،این هم از دروازه بان تراکتور که در حمایت از احسان حاج صفی در اینستاگرام استوری می گذارد و وزیر مملکت را زیر سوال می برد.آقای مظاهری اگر آن روزی که شایعه شده بود می خواهی به پرسپولیس بروی،شرایط را تغییر نمی دادی و بنا به هزار و یک دلیل به تراکتور نمی رفتی آیا باز هم از بازی شطرنج و نداشتن وزیر و ...حرف می زدی؟موج راه افتاده،اما همیشه باد موافق نمی وزد.همیشه موجی وجود ندارد و یک روز بالاخره دریا آرام می شود.

احسان جان حاج صفی،آقای ملی پوش و با تجربه،چقدر به حرف هایی که زدی ایمان داری؟اصلا سند و مدرکی برای حرف هایی که زدی داری؟شاید من هم اگر به جای شما بودم در فوتبالی که صاحب ندارد و هر تهمت و افترایی که بزنی اتفاقی نمی افتد هر روز استوری می کردم،هر روز مصاحبه می کردم و هر روز ناکامی های خودم،ضعف خودم و این حجم از ناتوانی را گردن دیگران می انداختم!در هر صورت برای تیم ها میلیاردی خرج می شود،بازیکنان میلیاردی پول می گیرند و باید توجیهی برای این همه ناکامی وجود داشته باشد!اگر نه دلیلی وجود ندارد که بعد از ناکامی مقابل پارس جنوبی،حرف از تیمی بزنید که اصلا ارتباطی به ناکامی شما در این بازی نداشته است.شما نمی توانید به پارس جنوبی گل بزنید مقصرش پرسپولیس است؟احسان جان حاج صفی،سال ها در فوتبال این مملکت بازی کرده ای،بارها با سپاهان قهرمان شده ای و صدای کسی در نیامده است.حرف من این است که از شما بعید بود.پرسپولیس تا ابد قرار نیست قهرمان لیگ برتر باشد.اجازه بدهید اگر سال های آینده هر تیمی که قهرمان شد،قهرمانی اش،تلاش بازیکنانش و  افتخاری که به دست آورده را لوث نکنند،شاید،شاید در سال های آینده تیمی قهرمان شود که حاج صفی عضوی از آن است.کمیته انضباطی و مسئولان فدراسیون فوتبال را هم بی خیال.اینجا اتفاقی نمی افتد و در فوتبال ایران خیلی راحت می شود آدم ها را سینه دیوار قرار داد،محاکمه کرد و به دار آویخت اما اتفاقی نیفتد!

251 251

کد خبر 1359095

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مرتضی رضایی لیگ برتر نوزدهم احسان حاج صفی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال باشگاه تراکتور باشگاه سپاهان حاج صفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۰۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با این نوشیدنی‌ها قند و شکر را کنار می‌گذارید

به گزارش خبرآنلاین، عوارض خوردن زیاد شکر و نمک از زمان‌های قدیم کم و بیش برای همگان آشکار بوده تا جایی که این دو ماده خوراکی به دو قاتل سفید سلامت مشهور شده بودند. با این حال علاقه به شکر را به سادگی نمی‌توان کناز گذاشت. مقاومت در برابر هوس‌های قندی می‌تواند چالش برانگیز باشد.

همشهری آنلاین در گزارشی نوشت: از نظر فیزیولوژیکی، نوسانات در سطح قندخون، تغییرات هورمونی و کمبود مواد مغذی می‌تواند باعث ایجاد هوس به شکر و شیرینی شود. از نظر روانی، استرس، احساسات و عادات نیز می‌توانند در این هوس نقش داشته باشند. درک دلایل اصلی میل به شکر می‌تواند به مدیریت موءثر مصرف آن‌ها از طریق جایگزینهای سالم تر و تغییر سبک زندگی کمک کند. انتخاب نوشیدنی‌هایی که شیرینی طبیعی و فواید تغذیه‌ای را ارائه می‌دهند، می‌تواند به کاهش هوس به شیرینی و در عین حال به سلامت کلی کمک کند. در این مطلب به چند نوشیدنی با طراوت اشاره شده که می‌تواند هوس خوردن شکر را بدون به خطر انداختن سلامتی برطرف کند.

دمنوش‌های گیاهی

دمنوش های گیاهی مانند نعناع تند و بابونه، جایگزین‌های طبیعی شیرین و خوش طعمی برای نوشیدنی‌های شیرین هستند. این گزینه‌های بدون کافئین که در آب داغ غوطه‌ور شده‌اند، مایع خوراکی تسکین‌دهنده و آب‌رسانی را ارائه می‌کنند که هوس‌ به شیرینی را بدون افزودن شکر اضافی ارضا می‌کند.

میوه دم شده در آب

دم کردن آب با تکه‌هایی از میوه‌های تازه مانند توت ‌فرنگی، مرکبات یا خیار شیرینی لطیف و طعمی طراوت‌بخش بدون هیچ گونه قند اضافه ارائه می‌کند. میوه دم شده در آب، آبرسان، کم کالری و سرشار از ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان ها است که آن را به گزینه‌ای ایده آل برای صرف نظر از هوس به شکر تبدیل می کند.

آیس تی سبز

آیس تی سبز (چای سبز سرد) یک نوشیدنی با طراوت و مغذی است که طعمی از شیرینی طبیعی و مواد تقویت کننده آنتی اکسیدان را ارائه می‌دهد. این آیس تی که در عین حال که از هیدراتاسیون (آبرسانی) و سلامت کلی حمایت می‌کند، جایگزینی با طراوت برای چای‌های یخی شیرین است.

آب نارگیل

آب نارگیل یک نوشیدنی طبیعی شیرین و آبرسان است که الکترولیت هایی مانند پتاسیم و منیزیم را ارائه می‌دهد. آب نارگیل کم کالری و عاری از قندهای اضافه شده، یک نوشیدنی با طراوت برای برطرف کردن هوس به شکر و در عین حال حمایت از هیدراتاسیون است.

اسموتی‌های خانگی

اسموتی‌های خانگی که با ترکیبی از میوه‌ها و سبزیجات درست می‌شوند و منبعی از پروتئین به حساب می‌آیند، گزینه‌های مغذی و رضایت‌بخشی برای کاهش میل به شکر هستند. مواد تشکیل دهنده اسموتی را با آب یا شیر بادام شیرین نشده مخلوط کنید تا یک خوراکی خوشمزه و سالم داشته باشید.

لیموناد خانگی با استویا

لیموناد خانگی شیرین شده با استویا (شیرین کننده طبیعی بدون کالری)، جایگزینی است که احساس گناه مصرف شکر را در شما بر نمی‌انگیزد. برای تهیه این لیموناد خانگی آب لیموی تازه فشرده را با آب، استویا و یخ مخلوط کنید تا یک نوشیدنی با طراوت و آبرسان داشته باشید که هوس به شکر را بدون افزایش سطح قند خون ارضا می کند.

قهوه سرد با شیر بادام شیرین نشده

قهوه سرد که با شیر بادام شیرین نشده سرو می‌شود، یک نوشیدنی خامه‌ای و رضایت‌بخش بدون قندها و کالری‌های اضافه موجود در نوشیدنی‌های قهوه طعم‌دار با شکر است. برای طعم دادن بیشتر به این نوشیدنی بدون شکر، مقداری دارچین یا پودر کاکائو شیرین نشده اضافه کنید.

نعناع و چای سبز

این ترکیب ساده از چای سبز و برگ‌های نعناع، طعم‌های لطیفی را ایجاد می‌کند که مزه شیرینی به چای اضافه می‌کند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898597

دیگر خبرها

  • درخشش رادیو فرهنگ در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • در تایلند به کجا‌ها سر بزنیم؟
  • راه اندازی پویش امروزِ من، بدون کیسه پلاستیکی
  • (تصاویر) کاروان خودروهای برقی بدون پلاک در تهران
  • با این نوشیدنی‌ها قند و شکر را کنار می‌گذارید
  • عکس| اولین تصویر بیرانوند بدون گچ دست!
  • ترجمه «آموزه‌های استفان کاوی» منتشر شد
  • کادر فنی تیم ملی یک ماه حقوق گرفت
  • تاپ شات؛ شادی جود بلینگام پس از زدن گل پیروزی‌بخش در ال‌کلاسیکو
  • افراد دارای تناسب اندامی که هیچ وقت باشگاه نمی روند این ۷ عادت را دارند