Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه علوم پزشکی تبریز، جزئیات آمار مبتلایان به کرونا را در استان اعلام کرد که محدوده سنی مبتلاها در جهان، بین ۱ سال تا ۹۶ سال بوده است. ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، دانشگاه علوم پزشکی تبریز، جزئیات آمار مبتلایان به کرونا را در استان اعلام کرد که محدوده سنی مبتلاها در جهان، بین یک سال تا 96 سال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این آمار، میانگین سنی افراد نمونه برداری شده 50 سال است که نتایج کرونایی 15 نفر مثبت بوده که  46 درصد آنها بانوان و 54 درصد مردان بودند. 

تعداد بیماران کرونایی در استان هرمزگان به 4 نفر رسیددانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در راستای مقا‌‌‌بله با ویروس کرونا نیرو‌ی انسانی جذب می‌کندنتیجه آزمایش 2 بیمار مبتلا به کرونا ویروس در کرمان مثبت اعلام شد

کل نمونه های منفی 124 مورد است و در بین 15 نفر مبتلا شده در استان، مبتلایان 15 الی 71 ساله هستند که میانگین سنی آنها 51 سال است. یک نفر 15 ساله و نفر بعدی 33 ساله است که این دو نفر میانگین سنی را کاهش داده است که با حذف این 15 ساله، میانگین سنی مبتلایان به 60 سال می رسد.

در سنین پایین، علایم ابتلا کم است و مرگ خیلی نادر است که در بین فوت شدگان کرونایی استان، بین 54 تا 70 ساله بودند که هر سه مورد، مرد بودند. 

انتهای پیام/111/ش

R7887/P/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میانگین سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۰۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی در معابر اهر بر اثر بارش باران و تگرگ + فیلم

در دومین ماه از فصل بهار آسمان برخی از نقاط کشور بارانی شد، شهرستان اهر استان آذربایجان شرقی نیز از این بارش‌ها بی نصیب نماند، بطوریکه این بارش‌ها با تگرگ و آبگرفتگی شدید همراه شد.

شهروندخبرنگار ما فیلمی از این بارش‌ها را به نمایش گذاشت که مشاهده کنید.

منبع:حسین عبادی - آذربایجان شرقی

 

بیشتر بخوانید:

آوای خوش باران در بروجرد پیچید + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • شکوفا شدن درختان میوه در اهر به وقت بهار + فیلم
  • آبگرفتگی در معابر اهر بر اثر بارش باران و تگرگ + فیلم
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی
  • (تصاویر) پشتو قالاسی، قلعه‌ صخره‌ای آذربایجان شرقی
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی
  • بارش‌ها در آذربایجان غربی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • افزایش بارش‌ها در آذربایجان‌ غربی