Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@15:02:46 GMT

کشف اشیای عتیقه از مغازه سمساری در پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۱۲۲۸

کشف اشیای عتیقه از مغازه سمساری در پایتخت

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ دوست علی جلیلیان سرکلانتر هفتم پایتخت اظهار داشت: هفتم اسفند ماه با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در مغازه سمساری اش اموال عتیقه خرید و فروش می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۰۹ بهارستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که خبر صحت دارد، عنوان کرد: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و دستور بازرسی از محل و دستگیری متهم صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: روز گذشته تیمی از ماموران کلانتری ۱۰۹ بهارستان به مغازه متهم اعزام و ضمن مراقبت‌های ویژه از آن محل، موفق شدند مالک مغازه را دستگیر کنند.

سرکلانتر هفتم گفت: در بازرسی از آن محل تعداد اشیای عقیقه مربوط به دوره اشکانیان از قبیل: ۲۶ عدد کاسه و بشقاب شکسته، ۹ عدد سرامیک کاسه و بشقاب، ۲ عدد بت گلی، ۸ عدد مجسمه طرح تیران سفالی، ۵ عدد آب خوری سفالی، ۴ عدد بشقاب مفرق، نیم تنه مجسمه نقره، سرمه دادن مفرقی با پایه، ۲ عددقاب کوچه (جای دعا)، دسته ظرف مفرقی، ۷ عددموبند مفرقی، ۳ عدد دست بند مفرق، کته ظرف مفرقی، تلسم مفرق خط دار، کشف شد.

سرهنگ جلیلیان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده توسط کارشناسان در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: متهم در اظهاراتش مدعی شد این اجناس را از فردی ناشناس خریداری کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی فروش اموال عتیقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۱۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی

ایسنا/خراسان رضوی رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی فریمان گفت: آتش‌سوزی امروز در یک باب مغازه لوازم‌خانگی واقع در شهر فریمان میلیاردها تومان خسارت داشت.

محمد حسن نیکومنش در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز چهارشنبه با اعلام خبری مبنی بر مشاهده خروج دود از سقف یک باب مغازه لوازم‌خانگی در خیابان شهید رجایی با سامانه‌ی ۱۲۵ بلافاصله از ایستگاه مرکزی یک دستگاه خودروی سنگین به محل حادثه اعزام شد.

وی عنوان کرد: آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل حادثه و بررسی محل و داغ بودن درب کرکره‌ای، درب مغازه را باز و متوجه حجم زیادی از آتش و دود شدند.

 رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی فریمان اظهار کرد: به دلیل حجم آتش درخواست اعزام نیروی کمکی خودروی سنگین ایستگاه شماره ۲ به محل حادثه شد.

وی تصریح کرد: نیروها با سرعت وارد عمل شدند و شروع به اطفاء حریق مغازه‌ لوازم‌خانگی کرده و از سرایت به مغازه‌ها و خانه‌های اطراف جلوگیری به عمل آوردند.

نیکومنش با بیان اینکه این حادثه حدود ۲ ساعت زمان برد، گفت: با توجه به بسته بودن درب‌های کرکره‌ای مغازه و نداشتن سیستم هشدار حریق در مغازه و پوشش پی وی سی سقف مغازه باعث گسترش و خسارات کلی به مغازه شد.

وی با اشاره به اینکه برای انجام عملیات امدادرسانی به این حادثه دو دستگاه خودروی آتش‌نشانی و چهار امدادگر به محل حادثه اعزام شدند، افزود: دلیل اصلی حادثه در دست بررسی است.

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی فریمان خاطرنشان کرد: بر اساس آنچه اعلام شده خسارت وارد شده میلیاردی بوده است.

شهرستان فریمان در فاصله ۸۷ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • کشف سکه‌های عتیقه مربوط به دوران اشکانیان از مسافر یک قطار
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • کاسبی کپسولی
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید
  • اگر سر نترس دارید این کسب و کار پرسود است
  • کشف هزار و ۷۶۰ عدد سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه