Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-28@12:29:50 GMT

اقدام نتانیاهو در صورت پیروزی‌اش در انتخابات

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۱۲۶۶

اقدام نتانیاهو در صورت پیروزی‌اش در انتخابات

به گزارش صدای ایران به نقل از العربی الجدید، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی این اظهارات را در اشاره به تلاش خود برای اعمال حاکمیت اسرائیل بر شهرک‌های یهودی نشین اسرائیل در اراضی اشغالی فلسطین و الحاق دره اردن و شمال دریای میت به اراضی اشغال شده توسط اسرائیل مطرح کرد.

نتانیاهو همچنین با بیان اینکه دولت آمریکا از تصمیم اسرائیل حمایت خواهد کرد، تصریح کرد: فعالیت کمیته ترسیم مرزهای مشترک طی هفته‌های گذشته آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهار کرد: دومین گام در صورت تشکیل دولت آتی، امضای قرارداد دفاعی مشترک با آمریکا است و این قرارداد به آزادی عملکرد اسرائیل لطمه نمی‌زند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران بنیامین نتانیاهو نتانیاهو اسرائیل رژیم صهیونیستی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۱۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همین الان باید به رفح حمله کنیم

واکنش نشأت‌گرفته از خشم و درماندگی دو وزیر افراطی کابینه نتانیاهو به قطعنامه آتش‌بس غزه همچنان ادامه دارد.

به گزارش مشرق، واکنش هیستریک و خشمگین سران رژیم صهیونیستی به تصویب قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس فوری در نوار غزه همچنان ادامه دارد.

ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی طی سخنانی که روزنامه معاریو آن را منتشر کرد، گفت: معلوم شد که تعلل و انتظار اشتباه بزرگی بود و هم‌اکنون باید به رفح حمله کنیم.

بن گویر ضمن استقبال از تصمیم نتانیاهو برای لغو سفر هیأت اسرائیلی به واشنگتن گفت: اسرائیل قبلا چندین جنگ را بدون حمایت آمریکا انجام داده است.

بزالل اسموتریچ وزیر دارایی اسرائیل هم گفت: روابط ما با آمریکا بسیار خوب و نزدیک است و همکاری نظامی ما از ابتدای جنگ تاکنون بی سابقه بوده است.

وی افزود: ما وارد رفح می شویم و نیروهای حماس را متلاشی می کنیم و تسلیم فشارهای بین المللی نمی شویم.

به دنبال عملیات غافلگیرکننده طوفان الاقصی و تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و عجز نتانیاهو در تحقق اهداف خود در این جنگ، اختلافات میان مقامات صهیونیست گسترش یافته و استعفای ناگهانی دیروز «گدعون ساعر» از کابینه اضطراری موجی از واکنش‌ها علیه بنیامین نتانیاهو به دنبال داشته است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • نتانیاهو به دنبال چراغ سبز آمریکا برای حمله به رفح
  • واکنش تند عربستان به اقدام اسرائیل
  • پسر نتانیاهو هم از فلسطین اشغالی مهاجرت کرد
  • واکنش تند عربستان به اقدام اسرائیل | اراضی فلسطین فورا باید بازگردانده شود
  • عربستان مصادره اراضی فلسطین توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد
  • حمله وزیر تندرو نتانیاهو به بایدن
  • بنابر نتایج یک نظرسنجی: ۵۷ درصد صهیونیست‌ها از عملکرد نتانیاهو رضایت ندارند
  • ادعای نتانیاهو در مورد پیروزی مطلق در رفح، فریب و خدعه است
  • همین الان باید به رفح حمله کنیم
  • یکی از وزرای کابینه نتانیاهو استعفا داد