Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@22:41:50 GMT

پسر قالیباف از محمدعلی نجفی شکایت کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۱۷۵۱

پسر قالیباف از محمدعلی نجفی شکایت کرد

رکنا: وکیل مدافع محمدعلی نجفی از شکایت الیاس قالیباف از موکلش به اتهام نشر اکاذیب خبر داد.

به گزارش رکنا، حمیدرضا گودرزی وکیل مدافع محمد علی نجفی شهردار اسبق تهران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده شکایت الیاس قالیباف از محمد علی نجفی، ۲۱ اردیبهشت ماه سال آینده در شعبه ۱۰۵۹ دادگاه کیفری دو استان تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره علت شکایت الیاس قالیباف از موکلش گفت: عنوان اتهامی این پرونده نشر اکاذیب و افترا است.

گودرزی بیان کرد: با توجه به بخشنامه رئیس قوه قضاییه برای قبول وثیقه زندانیان به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا بین زندانیان، ما از دادسرا درخواست مرخصی برای نجفی کرده‌ایم.

وی افزود: آقای نجفی دارای بیماری قلبی و دیابت است، به همین دلیل از دادسرا درخواست کردیم وثیقه سپرده شده برای او را قبول کنند که دادسرا اعلام کرده است جواب درخواست را طی چند روز آینده اطلاع می‌دهد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی کرونا دیابت اخبار حوادث پسر تهران شکایت ماه قالیباف محمد نجفی کرونا عکس فیلم ویروس تلگرام اخبار تهران حوادث تهران کرونا در تهران بیمارستان فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۱۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا و گزینشی قاره آسیا، کادر فنی بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی تصمیمات خود را برای مشخص شدن ملی پوشان اوزان ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پارس و ملی پوش وزن ۸۲ کیلوگرم به جهت حضور در رقابت‌های اوزان غیر المپیکی در وزن ۸۲ کیلوگرم را به شرح زیر اعلام کرد:

۶۰ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان امیررضا ده بزرگی و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می‌شوند.

۶۷ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی به این مسابقات اعزام می‌شوند.

۸۲ کیلوگرم: ۱- با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال‌های اخیر در وزن ۷۷ کیلوگرم و عدم حضور وی در چرخه انتخابی تیم ملی به دلیل محرومیت، مقرر شد با توجه به عملکرد ضعیف کشتی گیران وزن ۸۲ کیلوگرم، در چارچوب اختیارات کادر فنی، به آقای گرایی شانس مجددی در این وزن اهدا شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

نکته مهم: پس از رقابت‌های رنکینگ مجارستان، ارزیابی فنی کادر فنی از عملکرد نفرات فوق، انجام پذیرفته و پس از آن در مورد ملی پوشان این اوزان تصمیم گیری خواهد شد.

کد خبر 6086512 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد
  • سیدحسین در دادسرا فرهنگ و رسانه
  • حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه
  • کاپیتان استقلال با شکایت فراجا به دادسرا رفت
  • قرار نهایی دادسرا به محکومیت کماسه!
  • ممنوعیت ارسال اظهارنامه به مقامات دولتی/ امکان شکایت علیه مقامات دولتی وجود دارد؟
  • توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • معرفی شهید الیاس ارجمند بعنوان شهید شاخص بسیج عشایری کشور
  • کاشت نیشکر در شهرستان صومعه سرا
  • درخواست از قالیباف برای ارائه گزارش ارزی مجلس و دولت