Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@09:53:52 GMT

ترخیص ۳.۶میلیون تن کالای اساسی از گمرک رجایی

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۲۵۳۱

ترخیص ۳.۶میلیون تن کالای اساسی از گمرک رجایی

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، از ابتدای سال جاری بالغ بر ۳ میلیون و ۵۸۴ هزار و ۵۳۰ تن کالای اساسی به گمرکات استان هرمزگان اظهار شده است.

طبق این گزارش بالغ بر سه میلیون و ۶۳۲ هزار و ۱۱۶ تن کالای اساسی از گمرکات خارج شده و همچنین ۶۳ هزار ۳۶۰ تن آن در جریان انجام تشریفات گمرکی است .

بر این اساس به کالاهای اساسی وارد شده از گمرکات استان هرمزگان شامل گوشت، برنج ،روغن ها، دانه‌های روغنی، ذرت، گندم، جو، دارو، کود، قند و شکر، لاستیک، کاغذ، کنجاله سویا و حبوبات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین کالاهای اساسی وارد شده نیز که به آمار مربوط به برنج با ۹۴۵ هزار تن کاغذ ۷۹۹ هزار تن قند و شکر ۶۵۲ هزار تن و روغن ها با ۴۳۲ هزار تومان است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کالاهای اساسی ترخیص گمرک شهید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۲۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص قطعی ۱۱ هزار و ۲۳۶ دستگاه خودرو سواری از گمرکات کشور در سال ۱۴۰۲

رضوانی‌فر معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران با اشاره به ترخیص قطعی ۱۱ هزار و ۲۳۶ دستگاه خودرو سواری از گمرکات کشور در سال ۱۴۰۲ گفت: سایپا، ماموت خودرو و معین خودرو ایرانیان ۳ واردکننده اول خودرو سواری به لحاظ ارزش در سال ۱۴۰۲ بودند.

 رضوانی‌فر گفت: در این مدت ۲ هزار و ۳۴۹ دستگاه خودرو سواری به ارزش ۲۸ میلیون و ۶۳۱ هزار دلار توسط سایپا، یک هزار و ۱۴۴ دستگاه خودرو سواری به ارزش ۲۴ میلیون و ۴۷۳ هزار دلار از سوی ماموت خودرو و ۹۸۰ دستگاه خودرو سواری به ارزش ۲۱ میلیون و ۵۷۰ هزار دلار توسط معین خودرو ایرانیان وارد شده است.

به گفته وی، پس از ۳ شرکت فوق، کرمان خودرو، بهمن موتور، صنایع اتومبیل‌سازی فردا، کرمان موتور، شرکت راسا موتور خاورمیانه، ایران خودرو و ایساکو کیش از دیگر واردکنندگان عمده خودرو سواری در سال ۱۴۰۲ بوده‌اند.

رضوانی‌فر اظهار داشت: واردات ۸ هزار و ۷۱۲ دستگاه خودرو سواری به ارزش ۱۵۵ میلیون و ۶۰۳ هزار دلار توسط ۱۰ شرکت فوق و مابقی از سوی سایر واردکنندگان انجام گرفته است.

گفتنی است، در سال ۱۴۰۱ نیز ۴۱۱ دستگاه خودرو سواری به ارزش ۱۳ میلیون و ۳۸۴ هزار دلار وارد کشور شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • کالاهای اساسی مورد نیاز هیات های استان تهران درلیالی قدر توزیع شد
  • جابه جایی ۴۴۶ هزار تن کالای اساسی از مبدأ بنادر کشور از طریق جاده
  • توزیع ۲ هزار و ۶۰۰ تن کالای اساسی در کرمانشاه
  • ارزش کالاهای صادر شده از گمرک مهاباد به بیش از ۲۱ میلیون دلار رسید
  • تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان
  • ترخیص قطعی ۱۱ هزار و ۲۳۶ خودرو سواری از گمرکات در سال گذشته
  • ترخیص قطعی ۱۱ هزار و ۲۳۶ خودروی سواری از گمرکات
  • جزئیات واردات ۲۰ قلم کالای اساسی/ترخیص ۳.۸ میلیارد دلار ذرت
  • ترخیص قطعی ۱۱ هزار و ۲۳۶ دستگاه خودرو سواری از گمرکات
  • ترخیص قطعی ۱۱ هزار و ۲۳۶ دستگاه خودرو سواری از گمرکات کشور در سال ۱۴۰۲