Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@11:17:07 GMT

داروخانه‌های توزیع کننده ماسک در قم اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۳۴۲۱

داروخانه‌های توزیع کننده ماسک در قم اعلام شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان قم، ۱۱ داروخانه شبانه روزی شهر قم که از ساعت ۱۸ امروز یکشنبه ۱۱ اسفند ۹۸ اقدام به توزیع ماسک بین شهروندان قمی خواهند کرد، اعلام شد.

داروخانه هلال احمر، داروخانه شبانه روزی بیمارستان علی بن ابیطالب(ع)، داروخانه شبانه روزی دکتر جلیلی، داروخانه شبانه روزی دکتر ونارجی، داروخانه شبانه روزی دکتر مریدی، داروخانه شبانه روزی دکتر اکرمی، داروخانه شبانه روزی دکتر طلوعی، داروخانه شبانه روزی امام رضا(ع)، داروخانه شبانه روزی دکتر کبیری، داروخانه شبانه روزی ۱۹ دی و داروخانه شبانه روزی دکتر فتحی، ۱۱ داروخانه ای هستند که برای بحث توزیع ماسک معرفی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

46

کد خبر 1359221

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قم داروخانه شبانه روزی دکتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۳۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعدیل بیش‌ از ۱۰ درصد از کارمندان تسلا توسط ایلان ماسک

ایتنا - ایلان ماسک در تائید این خبر نوشت: «حدودا هر پنج سال یک‌بار برای مرحله بعدی رشد و توسعه شرکت، ما نیاز به سازماندهی مجدد و ساده‌سازی شرکت داریم.»
شرکت خودروسازی تسلا در بیانیه‌ای که به شکل ایمیل به کارمندان خود فرستاده، اعلام کرد که بیش از ۱۰ درصد از نیروی کار این شرکت به زودی اخراج خواهند شد. این شرکت تولیدکننده خودروهای برقی پیش‌تر اعلام کرده بود که بیش از ۱۴ هزار نیرو در سراسر دنیا استخدام کرده است.

به گزارش ایتنا و به نقل از دویچه وله، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در تائید این خبر با انتشار مطلبی در شبکه اجتماعی اکس (توییتر سابق) نوشت: «حدودا هر پنج سال یک‌بار برای مرحله بعدی رشد و توسعه شرکت، ما نیاز به سازماندهی مجدد و ساده‌سازی شرکت داریم.»

او در ایمیلی که به کارمندان خود ارسال کرده همچنین یادآور شد: «از هیچ‌ کاری به اندازه اخراج کارمندان متنفر نیستم، اما این امر ما را قادر می‌سازد تا برای چرخه رشد بعدی نوآور بمانیم.» 

به اعتقاد کارشناسان یکی از دلایل مهم این تصمیم می‌تواند کاهش محسوس در میزان فروش محصولات شرکت تسلا باشد.

ارزش سهام تسلا از آغاز سال میلادی جاری حدود ۳۳ درصد کاهش یافته است، در صورتی که بهای سهام خودروسازان قدیمی نظیر جنرال موتورز ۴۵ و تویوتا ۲۰ درصد افزایش یافته است. 

کارشناسان معتقدند یکی از دلایل مهم این وضعيت کند شدن گرایش خریداران خودرو از موتورهای درون سوز به سوی موتورهای برقی است.

دیگر خبرها

  • توزیع انسولین قلمی وارداتی از هفته آینده در کرمانشاه
  • تسلا ۱۴ هزار نفر از کارکنانش را اخراج می‌کند
  • زرد، آبی، بی‌خوابی/ چگونه تلفن هوشمند چرخه زیستی را مختل می‌کند؟
  • اوکراین:روسیه برای پاکسازی سنگرها از گاز اشک‌آور استفاده می کند
  • بیکارتر از کیم کارداشیان، مرفه‌تر از ایلان ماسک!
  • جنجال ایکس در هند
  • اخراج ۱۰ درصد کارکنان تسلا
  • زرد، آبی، بی‌خوابی/ تلفن هوشمند چگونه چرخه زیستی را مختل می‌کند؟
  • چهره شهر تهران از اعتیاد و توزیع مواد مخدر پاک شده است
  • تعدیل بیش‌ از ۱۰ درصد از کارمندان تسلا توسط ایلان ماسک