Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@19:53:38 GMT

فست فود خوشمزه با مرغ و ژامبون خانگی

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۳۷۱۰

فست فود خوشمزه با مرغ و ژامبون خانگی

چی لازم دارم:
ژامبون خانگی ‏۱۰ ورق‏
آرد ۱‎ ‎پیمانه
تخم مرغ ۲‎ ‎عدد
سینه مرغ ۲‎ ‎عدد
نمک و فلفل به مقدار کافی
روغن مایع به مقدار کافی
آرد سوخاری ۱‎ ‎پیمانه
پنیر ورقه‌ای ‏۱۰ورق‏
چطور بپزم:
۲عدد سینه مرغ را شسته و با چاقو لایه‌هایی به ضخامت نیم سانتی متر از آن ببرید. سپس این برش‌ها را میان دو کیسه فریزر گذاشته و با گوشتکوب یا بیفتک کوب بکوبید تا ضخامت آن کم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روی سینه مرغ کوبیده شده کمی نمک و فلفل بریزید تا مزه دار شود. یک لایه پنیر و یک لایه ژامبون روی مرغ بگذارید و مواد را با هم رول کنید. رول را خیلی محکم بپیچید تا باز نشود. روی آن را سلفون بکشید و نیم ساعت در فریزر بگذارید تا کمی سفت شود. سپس در ظرف دیگری، تخم مرغ‌ها را شکسته و هم بزنید. حالا رول‌های مرغ را به ترتیب در آرد، تخم مرغ و آرد سوخاری بغلتانید و در روغن داغ سرخ کنید. ‏   منبع:اطلاعات

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر آشپزی فست فود ژامبون رولت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۳۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلرژی و حساسیت فصلی رو به این میوه کوچک و خوشمزه بسپارید

این میوه کوچک سرشار از ویتامین های A و C است که آنتی اکسیدان های قوی هستند.عناب برای درمان آلرژی های فصلی بسیار مناسب می باشد که خواص دیگری از این میوه در ادامه قابل مشاهده است.

 خواص عناب برای زنان

به گزارش صدآنلاین، عناب چه خاصیتی دارد ؟از خواص دیگر عناب می‌توان به خواص آن برای جلوگیری و درمان بیماری‌های رحم، گردن رحم و تخمدان‌ها مانند سرطان و افزایش قطر آندومتر رحم، سندرم پلی کیستیک تخمدان که مهم‌ترین علل نازایی است و همچنین تنظیم سیکل سلولی اشاره کرد.

بنابراین خواص عناب برای زنان مربوط به رحم و تخمدان‌ها است که با ارتقای سلامت این اندام‌های داخلی به پیشگیری از سرطان و یا نازایی کمک می‌کند. به همین دلیل مصرف به‌اندازه عناب برای خانم‌ها و به‌خصوص خانم‌های جوانی که به دلیل ابتلا به سندرم پلی کیستیک تخمدان، قاعدگی نامنظمی دارند؛ ضروری است.

فواید عناب برای کبد

 همانطور که گفته شد عناب علاوه بر فواید بسیار زیاد برای دستگاه گوارش، مشکلات قلبی، قند و انعقاد خون، خواص عناب برای سرماخوردگی نیز مطرح بوده، ضد التهاب و ضد سرطان بودن، پوست و مو، مشکلات رحم، دندان‌ها و آرامش‌بخشی برای پاکسازی کبد و تنظیم آنزیم‌های کبدی نیز بسیار مفید است و با کاهش میزان آنریم‌های کبدی که نشانگر آسیب‌های بافتی هستند؛ آن را در برابر بیماری‌های کبدی محافظت کرده و همچنین از کبد چرب جلوگیری و آن را درمان می‌کند.

به دلیل اینکه از خواص عناب برای کبد کاهش آنزیم‌های کبدی در خون است، بنابراین زمانی که می‌خواهید آزمایش آنزیم‌های کبدی را انجام دهید، بهتر است مصرف عناب را به مدت چند روز قطع نمایید تا جواب آزمایش شما دقیق‌تر باشد.

مفید برای کلیه

 این گیاه دارویی به علت دارا بودن خاصیت‌های متفاوت از جمله لعاب زیاد، باعث افزایش میزان مصرف آب شده و به دلیل افزایش ادرار در بیماری‌های کلیوی از جمله دفع سنگ‌های کلیه نیز بسیار مفید است. بنابراین یکی از مهم‌ترین خواص عناب خشک برای کلیه کمک به دفع سنگ کلیه از طریق افزایش میزان ادرار در فرد است.

جالب است بدانید، در خانم‌هایی که به سوزش یا مشکلات خفیف عفونتی در واژن مبتلا هستند؛ مصرف عناب می‌تواند کمک‌کننده باشد؛ زیرا برای درمان عفونت‌های خفیف تنها مصرف آب زیاد و ادرار، می‌تواند به پاکسازی عفونت کمک کند. بنابراین یکی دیگر از فواید عناب خشک برای زنان ادرارآوری عناب و کمک به بهبود عفونت خفیف اندام تناسلی است.

 خاصیت عناب کمک به سلامت دستگاه گوارش

مصرف حداقل 40 میلی گرم عناب در روز ممکن است سلامت دستگاه گوارش را تقویت کند. می تواند محیط کلی ناحیه گوارشی شما را بهبود بخشد. این میوه همچنین دارای مواد شیمیایی گیاهی مهمی است که می تواند برای سلامت کلی مفید باشد.در مطالعات موش، عصاره میوه عناب پتانسیل پیشگیری از زخم معده را دارد. مطالعات بیشتر برای درک این اثرات در انسان نیز ضروری است.

 تقویت قوای ایمنی

این میوه کوچک سرشار از ویتامین های A و C است که آنتی اکسیدان های قوی هستند. این مواد مغذی ضروری با آسیب های رادیکال های آزاد مبارزه می کنند که در غیر این صورت می توانند سیستم ایمنی را به خطر بیندازند و خطر ابتلا به سرطان، بیماری قلبی و پیری سریع را افزایش دهند. این مواد مغذی با تنظیم تولید سیتوکین های التهابی به این امر دست می یابند.

در مطالعات روی جوندگان، عصاره عناب برای سرکوب آزاد شدن هیستامین مشخص شد. هیستامین ترکیبی است که سلول ها در پاسخ به واکنش های التهابی آزاد می کنند. این میوه دارای خواص ضد حساسیت و جلوگیری از حساسیت مفرط است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • با این نوشیدنی‌ها قند و شکر را کنار بگذارید
  • اجرای پویش بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند در چهارمحال و بختیاری
  • پویش «بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند» در چهارمحال و بختیاری
  • آموزش و طرز تهیه مرغ سوخاری ترد و خوشمزه (فیلم)
  • «محل سگ بگذارید لطفا!»
  • آلرژی و حساسیت فصلی رو به این میوه کوچک و خوشمزه بسپارید
  • 4 خوراکی خوشمزه و خنک برای فصل گرم
  • یک دسر خوشمزه و سه سوته با چهار قلم مواد
  • طرز تهیه یک غذای خوشمزه با ۸ خروس توسط آشپز چینی (فیلم)