Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@04:38:51 GMT

هموطنان از سفرهای غیرضروری به شمال کشور پرهیز کنند

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۴۲۱۶

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه تردد در محورهای مواصلاتی شرق استان عادی و روان است گفت: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی برای بارش برف و باران از امشب هموطنان از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور هراز، عادی و روان در جریان است و مشکلی برای تردد خودروها از این جاده وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش فارس وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده، ادامه داد: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال و شمال به جنوب به محور فیروزکوه روان و بدون گره و یا ترافیک در جریان است و هموطنان به سهولت در حال عبور از این محور هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم روان جریان دارد و به دلیل گرایش بالای عبور خودروها از این دو محور، ترافیکی مشاهده نمی‌شود.

سرهنگ محبی با بیان اینکه هموطنان به هیچ عنوان سفرهای غیرضروری را آغاز نکنند، تأکید کرد: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی از امشب در محورهای هراز شرق استان تهران تا فردا بارش برف و باران را اعلام کرده است، بنابراین هموطنان به هیچ عنوان بدون تجهیزات زمستانه، زنجیر‌چرخ، پوشاک گرم، تغذیه کافی و باک پر از بنزین به جاده‌های کوهستانی وارد نشوند.

وی در پایان توصیه کرد: هموطنان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، رعایت مدیریت زمان سفر، مسافرتی بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان رقم بزنند.
 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شرق استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۴۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

طبق آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورهای آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک، محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع و آزادراه ساوه - تهران حدفاصل نسیم شهر تا فیروز بهرام دارای بار نیمه ترافیکی نیمه سنگین است.

آخرین وضعیت جوی نشان می‌دهد که محورهای استان‌های خراسان جنوبی، سیستان بلوچستان و کرمان دارای بارش پراکنده باران است.

کد خبر 6081715 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • ۲۱ محور مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است
  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • هشدار پلیس راهور؛ از سفر غیرضروری به استان های جنوب شرقی پرهیز کنید
  • پرهیز از سفر‌های غیرضروری به مناطق ییلاقی
  • محورهای مسدود هرمزگان اعلام شد؛ از سفرهای غیرضروری خودداری کنید
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران