Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@12:03:18 GMT

پیش خرید جایزه پوشکاش در لیگ ایرلند

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۴۲۷۲

پیش خرید جایزه پوشکاش در لیگ ایرلند

مهاجم 24 ساله باشگاه داندارک ایرلند شب گذشته گلی را به ثمر رساند که از همین حالا رسانه‌های دنیا این گل را نامزد اصلی دریافت جایزه پوشکاش می‌دانند.

به گزارش "ورزش سه"، «جردن مایکل فلوریس» هافبک 24 ساله باشگاه داندارک ایرلند در دیدار برابر شمراک رُورز در دوبلین گل تساوی بخش تیمش را با حرکتی آکروباتیک غیرقابل وصف با کلمات به ثمر رساند، به‌طوری‌که دقایقی پس از اتمام این بازی نشریه آ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اس با انتشار ویدئوی از این گل زیبا نوشت: «تکلیف برنده جایزه پوشکاش ۲۰۲۰ را از همین حالا مشخص شد».


فلوریس ضربه ارسال کرنری را که گویا از قبل تمرین شده بودند یک والی بی‌نظیر به تور دروازه بان بدشانس حریف دوخت تا این گل یک‌راست در لیست نامزدهای بهترین گل سال یا همان جایزه پوشکاش قرار بگیرد. شاید اگر هر بازیکن دیگری بود تصمیم می‌گرفت این ضربه را با سر به سمت دروازه بزند، اما فلوریس قصدی پای راست خود را مثل یک میخ روی زمین کوباند و پای دیگرش را از سرش بالاتر آورد تا آن لحظه را برای همیشه ثبت کند.


فلوریس پس‌ازاین گل نه‌تنها به سوژه پربازدید توییتر در ایرلند بدل شد، بلکه توجه زیادی از علاقه‌مندان به فوتبال را از سرتاسر جهان به خود جلب کرد


در همین لحظه، بازدید از ویدئوی این گل از 4.5 میلیون نفر عبور کرده است که بدون شک این آمار افزایش خواهد یافت درحالی‌که نسخه باکیفیت آن‌هم 135000 نفر بازدیدکننده داشته است.

 

 


در همین رابطه دیتمار هامان هافبک سرشناس آلمانی با انتشار ویدیو این گل در حساب توییتری خود نوشت: «گل قرن؛ بهترین چیزی که تابه‌حال دیده بودم.»


یکی از سایت‌های ایرلندی با انتشار این تیتر «حالا لیگ ایرلند هم دیده می‌شود» خوشحالی خودش را از به ثمر رساندن این گل ابراز کرد.

 

 


در ادامه همین گزارش سایت ایرلندی نوشته‌شده است: « مگر تبلیغات از این بهتر می‌شود. قدرت یک گل زیبا به حدی است که نظر میک مک کارتی سرمربی ایرلند، تری کانردستیار او، استفن کنی سرمربی زیر 21 ساله‌های ایرلند و حتی رئیس‌جمهور ایرلند مایکل دی هینگس را به‌سرعت به واکنش دربیاورد. بدون شک اگر زین‌الدین زیدان و آنتونی یوبوا فرزندی داشتند این گل همان بود.


حساب کاربری توییتر فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) نیز با انتشار ویدئوی این گل با مطرح کردن پرسش «آیا این گل نامزد جایزه پوشکاش است؟» به تمجید از آن پرداخت.


 این درحالی‌که است جایزه پوشکاش هرسال در مراسم بهترین‌های فیفا به زننده زیباترین گل سال اهدا می‌شود.


 پیش‌ازاین ایرلندی‌ها توسط «استیفنی روکی» بازیکن تیم زنان باشگاه پیمونت یونایتد در سال ۲۰۱۴ عنوان دوم بهترین گل سال را از آن خودکرده بودند و حالا جردن فلورس تاریخ را برای این کشور به‌نوعی دیگر تکرار می کند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جایزه پوشکاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۴۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوانین اسکار تغییر کرد

بر اساس قوانین جدید آکادمی، انیمیشن‌های بلندی که در شاخه بهترین فیلم بین‌المللی از سوی کشور‌ها معرفی شده‌اند به شرط دارا بودن شرایط، امکان رقابت در شاخه بهترین انیمشن بلند را نیز خواهند داشت.

همچنین پنجره اکران فیلم‌ها برای شرکت در شاخه بهترین فیلم بین‌المللی برای اسکار ۲۰۲۵ از ۱ نوامبر ۲۰۲۳ (۱۰ آبان ۱۴۰۲) تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۰ دی ۱۴۰۳) خواهد بود و فیلم‌ها برای واجد شرایط شدن باید در این بازه زمانی در کشور مبدا اکران سینمایی داشته باشند.

در بخش موسیقی متن نیز فهرست نامزد‌های اولیه اسکار از ۱۵ به ۲۰ عنوان افزایش می‌یابد و سه آهنگساز در صورتی که همه آنها به طور کامل در موسیقی مشارکت داشته باشند، مجاز به دریافت تندیس‌های فردی خواهند بود.

در بخش‌های فیلمنامه‌نویسی، آکادمی اکنون از رقابت کنندگان می‌خواهد تا فیلمنامه نهایی را ارسال کنند.

با ورود به فصل جوایز اسکار ۹۷، تغییراتی در جوایز گاورنرز ایجاد شده است. جایزه یادبود «ایروینگ جی. تالبرگ» که به تهیه‌کننده خلاقی داده می‌شود که مجموعه آثارش نشان‌دهنده کیفیت بالای تولید تصلویر متحرک است، اکنون به عنوان تندیس اسکار اعطا می‌شود.

تعریف جایزه بشردوستانه «ژان هرشولت» نیز برای شامل شدن گسترده وسیع‌تری از تلاش‌های بشردوستانه بازنگری شده است و به فردی در صنعت فیلم داده می‌شود که تلاش‌های انسان دوستانه‌اش به ارتقای رفاه انسانی و کمک به اصلاح نابرابری‌ها کمک کرده است.

دو جایزه ویژه ارائه شده در جوایز فنی اسکار نیز تغییر نام داده‌اند: جایزه «گوردون‌ای ساویر» به جایزه یک عمر دستاورد علمی و فنی و جایزه «جان آ. بونر» به جایزه خدمات علمی و فنی تغییر نام دادند.

برای واجد شرایط شدن فیلم‌های بلند در جوایز اسکار، این آثار باید بین ۱ ژانویه ۲۰۲۴ تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۴ اکران سینمایی داشته باشد. اکران در سینما-ماشین‌ها دیگر وسیله‌ای برای احزار صلاحیت نخواهند بود و منطقه دالاس-فورت نیز به شش منطقه لس آنجلس، نیویورک، منطقه خلیج سانفرانسیسکو، شیکاگو، ایلینویز، و آتلانتا (جورجیا) اضافه شد که در آن فیلم‌ها می‌توانند با اکران سینمایی واجد شرایط می‌شوند.

هنگامی که یک فیلم اکران اولیه حداقل یک هفته‌ای خود را در یکی از شش منطقه معرفی شده بالا در ایالات متحده داشته باشد، باید استاندارد‌های نمایشی خاصی را نیز برای واجد شرایط بودن در شاخه بهترین فیلم بلند رعایت کند.

نود و هفتمین دوره جوایز اسکار در تاریخ ۲ مارس ۲۰۲۵ (۱۱ اسفند) برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • قوانین جوایز اسکار تغییر کرد
  • قوانین اسکار تغییر کرد
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد
  • جوكوويچ بهترین ورزشکار جهان شد
  • رسمی؛ نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد
  • لحظه شماری سجاد برای پرسپولیس و سپاهان
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد ؛ پیروزی کامل شد
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد/ پیروزی «اوپنهایمر» کامل شد