Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@14:09:46 GMT

ورزشکار یزدی با بیش از هشت هزار روپایی رکورد جهان را شکست+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۴۴۶۹

ورزشکار یزدی با بیش از هشت هزار روپایی رکورد جهان را شکست+فیلم

‍‍‍‍‍‍

فوتبالیست نامدار یزدی توانست با بیش از هشت زار روپایی، رکورد روپایی روی تردمیل جهان را با اختلاف بسیار زیادی از آن خود کند.

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، روپایی زدن روی تردمیل در حال حرکت کار هرکسی نیست بلکه حرفه‌ای‌ها از عهده آن برمی‌آیند و شکستن رکورد جهان باید کار یک خیلی حرفه‌ای باشد که فوتبالیست مشهور یزدی بار دیگر رکوردی تازه از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسین حسینی فهرجی که در طول چند سال گذشته موفق به شکستن چندین رکورد ملی و بین‌المللی در حوزه حرکات نمایشی با توپ شده، در جدیدترین اقدام خود، رکورد روپایی روی تردمیل در حال حرکت جهان را شکست.

با توجه به اینکه روپایی روی تردمیل نسبت به دیگر حرکات نمایشی با توپ از سختی بسیار بیشتری برخوردار است، تاکنون افراد مختلفی پا به میدان رکوردشکنی گذاشته که موفق به شکستن رکورد جهانی این حرکت نشده‌اند.

*رکورد اول شش هزار و 479 روپایی

بر این اساس، بالاترین رکورد جهانی این حرکت جذاب و زیبا، مربوط به یک ایرانی به نام مهدی حب درویش است که توانسته بود این حرکت را در سال 93 شش هزار و 479 مرتبه انجام دهد و تاکنون هیچ فردی در جهان موفق به جابجایی آن نشده بود.

*رکورد نهایی هشت هزار 212 روپایی

بااین‌وجود محمدحسین حسینی فهرجی که از روستای تاریخی فهرج فعالیت خود را شروع کرده، با انجام شش ماه تمرین، موفق به شکستن این رکورد با اختلاف بسیار زیاد شد.

این فوتبالیست یزدی با ثبت رکورد هشت هزار و ۲۱۲ روپایی بر روی تردمیل در جهان، نه‌تنها رکورد قبلی را به نام خود کرد بلکه با ثبت اختلاف بسیار زیاد رقمی را ثبت کرد که به نظر می‌رسد شکستن آن کار بسیار سخت و حتی غیرممکن برای بسیاری از ورزشکاران در جهان است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رکورد جهان روی تردمیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۴۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد جوجه ریزی در مازندران شکست

معاون هماهنگی و امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران گفت: با جوجه ریزی مناسب در فروردین رکورد جوجه‌ریزی در مازندران شکسته شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حسن خیریانپور معاون هماهنگی و امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران به رکوردشکنی جوجه ریزی در مرغداری‌های استان مازندران اشاره کرد و گفت: در 6 ماه اخیر سومین بار است که به رکورد جوجه‌ریزی دست می‌یابیم.

وی با بیان اینکه استان گلستان که همتراز مازندران در میزان جوجه ریزی است، دو میلیون قطعه کمتر از مازندران جوجه ریزی داشت بیان کرد: با جوجه ریزی مناسب و مطلوب در راستای تحقق برنامه‌های جهش تولید مدنظر مقام معظم رهبری در بخش کشاورزی استان پیش می‌رویم.

وی خاطرنشان کرد: با ثبت 17 میلیون و 437 هزار قطعه در فروردین در کشور و استان رکورد بی سابقه جوجه ریزی ماهانه استان مازندران شکسته شد.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران ادامه داد: در فروردین امسال رکورد بی سابقه در جوجه ریزی در واحد‌های مرغ گوشتی داشتیم که معادل 12.8 درصد جوجه‌ریزی کشور است.

خیریانپور تصریح کرد: پیش بینی شده بیش از 33 هزار تن گوشت مرغ آماده طبخ از این جوجه ریزی تولید و روانه بازار شود.

وی بیان کرد: شهرستان ساری با 2 میلیون و 711 هزار و 35 قطعه رتبه اول، شهرستان آمل با بیش از 2 میلیون و 200 هزار قطعه رتبه دوم و در شهرستان بهشهر با یک میلیون و 548 هزار و 320 قطعه رتبه سوم را دارد.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علی هیبتی کیست؟ از درگیری مسلحانه تا حرکت غیرورزشی
  • جوكوويچ بهترین ورزشکار جهان شد
  • هزینه نظامی جهان در سال ۲۰۲۳ رکورد شکست
  • جلالی و فرصت شکستن رکورد 15 ساله!
  • هزینه نظامی جهان در سال ۲۰۲۳ رکورد شکست/ از اوکراین تا غزه
  • رکورد جوجه ریزی در مازندران شکست
  • رکورد جابجایی خودرو با ویلچر کشور به نام ورزشکار البرزی ثبت شد
  • رکورد پرش با نیزه جهان شکست
  • گزارش: استقلال و این رکورد ابدی!
  • پرسپولیس رکورد لیگ را شکست | ورود به سیاره ۹۱