Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی کاراته ایران با 2 مدال طلا به کار خود در سومین مرحله لیگ جهانی اتریش پایان داد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، سومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان اتریش که از روز جمعه 9 اسفندماه در سالزبورگ اتریش با شرکت 625 کاراته کا از 88 کشور آغاز شده بود، امروز به پایان رسید و نمایندگان کشورمان موفق به کسب 2 مدال طلا توسط بهمن عسگری در وزن 75-کیلوگرم و حمیده عباسعلی در وزن 68+ کیلوگرم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسعلی با طلایی که در این پیکارها کسب کرد امتیاز خود را به عدد 6997 رساند و توانست اولین سهمیه تیم ملی بانوان و دومین سهمیه تیم ایران را پس از بهمن عسگری برای المپیک 2020 توکیو کسب کند.
ایران با 2 طلایی که بدست آورد پس از تیم های ترکیه، اسپانیا و ژاپن در جایگاه چهارم قرار گرفت.

رده بندی کلی مسابقات و کشورهای مدال آور به شرح ذیل است:
1.ترکیه 3 طلا، ۱نقره، ۴ برنز
۲. اسپانیا ۲طلا ، ۱ نقره، ۲ برنز
۳. ژاپن ۲ طلا، ۱ برنز
۴. ایران ۲ طلا
۵. ایتالیا ۱ طلا، 4 نقره، ۱ برنز
۶. اوکراین ۱ طلا، ۱ نقره
۷. آذربایجان ۱ طلا، ۱ برنز
۸. مقدونیه ۱ طلا
۹. آمریکا ۲ نقره
۱۰. آلمان، کرواسی، بلاروس و کانادا ۱ نقره
۱۱. قزاقستان ۴ برنز
۱۲. مصر ۳ برنز
۱۳.فرانسه، چین تایپه و روسیه ۲ برنز
۱۴. هنگ کنگ، برزیل، چین، مجارستان، گرجستان و کویت ۱ برنز

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: مدال طلا کاراته طلا اتریش ۱ برنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۴۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد

به گزارش "ورزش سه"، تورنمنت بین‌المللی قرقیزستان که از روز پنجشنبه در بیشکک‌ آغاز شده بود، امروز دوشنبه با برگزاری فینال اوزان مختلف به اتمام رسید. بوکسورهای ایرانی پس از توقف‌ چندین ساعته‌ در فرودگاه دبی‌ به دلیل طوفان و سیل بی‌سابقه در کشور امارات، راهی بیشکک‌ شده و در این مسابقات حضور یافتند.

در مبارزات فینال، میثم قشلاقی و علی فتحی نمایندگان ایران بودند که به مدال نقره دست یافتند. در وزن ۸۰ کیلوگرم، میثم قشلاقی که پیش از این، کاراتبایف‌ از ازبکستان و الیاس ماگمادوف‌ از روسیه را شکست داده بود در فینال به مصاف ساتی‌بالدو‌ از قرقیزستان رفت و در حالی‌که برتری کاملی داشت و به اذعان حاضرین در سالن، برنده بود، با لطف داوران به بوکسور میزبان، قشلاقی نقره‌ای شد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم، علی فتحی که مقابل روشن سولیوف‌ ازبکستانی‌ و توکتوسونلو‌ قرقیزستانی به برتری رسیده بود در دیدار پایانی برابر رمضان‌ دادایف‌ از روسیه ایستاد و نتوانست به برتری دست یابد و به مدال نقره رسید. پیش از این، روزبه صفری در وزن ۹۲+ کیلوگرم به مدال برنز دست یافته بود.

با این اوصاف تیم ایران با کسب ۲ مدال نقره و یک برنز به کار خود پایان داد. بوکسورهای ایران برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک پاریس که اوایل خرداد در تایلند برگزار می‌شود، خود را مهیا می‌کنند.

دیگر خبرها

  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفانش را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفان قاسمپور را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم