Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:35:12 GMT

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ قرنطینه است

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۵۲۴۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ قرنطینه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ رئیس این دانشگاه به دلیل علائم مشکوک به ویروس کرونا در منزل خود قرنطینه است.  

بنا به گزارش این پایگاه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، برای پیگیری و رفع مسایل و مشکلات ناشی از ویروس کرونا، به طور مداوم از بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی استان بازدید می کرد و با بیماران مشکوک به کرونا در این مراکز در تماس بوده که احتمال می رود از همین مکان ها آلوده شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این گزارش حاکی است: تست های اولیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نشان از آلوده بودن وی به ویروس کرونا است به همین دلیل در منزل قرنطینه است.  

وی در تماسی تلفنی اعلام کرده که  شرایط عمومی وی مساعد است و برای طی شدن دوره بیماری مجبور به ماندن در منزل است و تلفنی با معاونان و مدیران دانشگاه امور را پیگیری می کند.

وی از مردم خواست تا زمان فروکش کردن ویروس کرونا و برای سلامتی خود و همنوعانشان در خانه های خود بمانند.   

برچسب‌ها رشت ویروس کرونا گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت ویروس کرونا گیلان رشت ویروس کرونا گیلان دانشگاه علوم پزشکی گیلان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۵۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام دلفان امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی لرستان هشت پروژه در دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان داشته است، اظهار داشت: یکی از این پروژه‌ها بیمارستان «نیایش» خرم‌آباد بوده که ابتدا ۲۳ درصد پیشرفت داشت که الان پیشرفت فیزیکی آن به ۶۵ درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه تعداد تخت‌های این بیمارستان از ۵۱۵ تخت به ۶۱۱ تخت رسیده است، افزود: اگر پرداخت اعتبار این بیمارستان به همین روال باشد، سال آینده افتتاح خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه بیمارستان «رازی» کوهدشت نیز ۵۵ درصد پیشرفت داشته که اعتبارات آن تأمین نشده است، ادامه داد: اگر اعتبار آن اختصاص پیدا می‌کرد، روند پیشرفت آن بیشتر می‌شد.

دلفان با بیان اینکه بخشی از اعتبارات این بیمارستان باید از سوی سازمان مدیریت و بخشی هم توسط وزارت بهداشت تأمین می‌شد، گفت: سازمان مدیریت نتوانسته سهم خودش را عملیاتی کند.

وی با بیان اینکه بیمارستان «گهر» دورود نیز ۲۵۶ تخت دارد و ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: سه پروژه دیگر سفر دولت شامل درمانگاه «بزنوید»، «چمن سلطان» و امامزاده «محمدحسن» تکمیل شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، افزود: همچنین زایشگاه خرم‌آباد که جز مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان بوده نیز عملیاتی و تکمیل شده است.

کد خبر 6087655

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان+عکس وفیلم
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان