Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@11:31:56 GMT

رسمی؛ فوتبال در ایران تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۵۴۲۱

رسمی؛ فوتبال در ایران تعطیل شد

ایلنا: به دنبال شیوع ویروس کرونا طی چند روز اخیر در کشور ایران برخلاف سایر رشته‌های ورزشی همانند والیبال، کاراته و ... مسابقات فوتبال در حال برگزاری بود و تنها با اعلام ستاد پیشگیری و مبارزه از کرونا این رقابت‌ها بدون حضور تماشاگران و پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

سازمان لیگ به صورت رسمی اعلام کرد تمام رقابت‌های فوتبالی تعطیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه رسمی سازمان لیگ ایران آمده است: "تمامی رقابت های فوتبال باشگاهی در لیگ برتر، دسته اول،لیگ دسته دوم و لیگ دسته سوم به دلیل حفظ سلامت بازیکنان، مربیان، عوامل برگزاری و نمایندگان رسانه های گروهی لغو شد".

در ادامه این بیانیه می‌خوانیم: "پیرو اطلاعیه های قبلی به اطلاع باشگاه های حاضر در رقابت های لیگ برتر، لیگ دسته اول، لیگ دسته دوم و لیگ دسته سوم می رساند، به در خواست فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش، مستقر در فدراسیون پزشکیی ورزشی، به جهت حفظ سلامت بازیکنان، مربیان، و عوامل برگزاری مسابقات باشگاهی، نمایندگان رسانه های گروهی، مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر، هفته جاری لیگ دسته اول و رقابت های لیگ های دسته دوم(از روز سه شنبه) و سوم برگزار نمی گردد و این رقابت ها به تعویق می افتد".

سازمان لیگ تایید کرد درباره ادامه مسابقات و هفته‌های پیش رو متعاقبا تصمیم گیری خواهد شد: "بدیهی است تصمیم گیریی در مورد هفته های آتی مسابقات مذکور بر اساس شرایط میزان شیوع ویروس کرونا در زمان مقرر و طبق مصوبات ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا صورت خواهد گرفت".

منبع: فردا

کلیدواژه: فوتبال ایران کرونا سازمان لیگ لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۵۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد

دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • برخی تیم‌ها گل‌های عجیب می‌خورند!
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • سفر رئیسی به پاکستان؛ پس از کراچی، لاهور هم تعطیل شد