Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله حسینی همدانی گفت: همگی موظف به رعایت شدید و دقیق بهداشت فردی و اجتماعی هستیم و باید دستوراتی که از طریق مسئولین مربوطه بیان می‌ شود کاملاً رعایت کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، در متن پیام آیت‌ الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی آمده است:
 
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
 
اَلحَمدُالله رَبِّ‌العالَمینَ وَالصَّلاهُ وَالسَّلامُ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّد وَ آلِه الطّاهِرینَ
 
خدمت خواهران و برادران ایمانی و مردم بزرگوار و صبور استان البرز سلام عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
لازم دانستم در این روزها و شب‌هایی که عده‌ای از هم‌وطنان عزیز در اقصی نقاط کشور و در استان البرز در محاصره این ویروس اشغالگر و به تعبیر رهبری ویروس منحوس قرارگرفته‌اند و قرارگرفته‌ایم نکاتی را عرض کنم.
 
ازآنجایی‌که دشمن به‌وسیله تمام جنگ‌های نرم و سختی که بلد است تلاش دارد از فرصت‌هایی که پیدا می‌کند صفوف مستحکم ملّت ما را متزلزل کند و بدبینی و بی‌اعتمادی و ناامیدی را در جامعه القاء کند و زحمات خدمتگزاران صدیق را بی‌ارزش و نظام را ناکارآمد جلوه دهد، همان‌طور که مطلع هستید تمام متخصصین پزشکی اعلام می‌کنند که این ویروس از برادر و خواهرهایش کم‌خطرتر است امّا با القاء غیرعادی ترس و اضطراب و التهاب اهدافی را دنبال می‌کنند که لازم است عرض کنم هرگز با این غوغا سالاری و تبلیغات رسانه‌ای که در فضاهای مختلف و متعددی که در اختیاردارند و با سیاه نمایی و جعل اخبار کذب پی‌درپی نخواهند توانست جامعه ما را ملتهب کنند، به گفته آمارها و شاخص‌های جهانی ایران ازنظر رعایت بهداشت و مقابله با بیماری‌ها به‌خصوص واگیردار جزو کشورهای برتر منطقه و دنیاست.
 
از آنجا که همه ما مسلمانیم و در آموزه‌های دینی به این باور رسیده‌ایم که اتفاقاتی که پیش می‌آید از ثروت و سلامتی و فقر و بیماری و ده‌ها مورد دیگر ابتلائات و امتحاناتی است برای رشد مادی و معنوی با آثار فراوان دنیایی و آخرتی، لذا در مسائل پیش‌آمده تلاش می‌کنیم تا روحیه معنوی توسّل و توکّل به حضرت ربّ جلّ و اعلی را بیشتر کنیم و در مقابل دشمن عنودی که با تمام قوّه به میدان آمده ارتباطمان را با خالق هستی تقویت کنیم، در ماه اوّل فصل خاص بندگی یعنی ماه رجب قرار داریم.

استغفار، تلاوت قرآن و دعا در این ماه بسیار پرسود و اثربخش در رفع گرفتاری‌هاست به‌ویژه استغفار. خدای تعالی در قرآن کریم فرمود به‌وسیله استغفار عذاب را برمی‌دارم و مولانا امیرالمؤمنین علیه‌السلام در نهج‌البلاغه فرمود استغفار امان‌نامه الهی است. لذا ضمن تأکید بر این‌ که همگی موظف به رعایت شدید و دقیق بهداشت فردی و اجتماعی هستیم و باید دستوراتی که از طریق مسئولین مربوطه بیان می‌شود کاملاً رعایت کنیم درعین‌حال روحیه خود را با ارتباط معنوی ذکر و دعا تقویت می‌کنیم و توصیه می‌کنم به خواندن روزانه لااقل ۷۰ مرتبه استغفار بعد از نماز عصر که از اهل‌بیت علیهم‌السلام به ما رسیده است و دعاهای مأثور و زیارت عاشورا به نیت دفع و رفع ابتلائات و همه وظیفه‌داریم به یکدیگر کمک کنیم و در این جنگ نرم که از طرف دشمن القاء می‌شود بایستیم و یکدیگر را آگاه کنیم و امیدها را در دل‌ها زنده کنیم و آنان را مثل همیشه ناامید کنیم.
 
در پایان برای همه سربازان عرصه سلامت و بهداشت که خالصانه در این میدان ایثار می‌کنند آرزوی سلامت و تندرستی از خدای تعالی مسألت می‌نمایم و برای همه مردم عافیت و خلاصی از شر بلاهای دنیایی و آخرتی را از خدای بزرگ خواهانم.

 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۵۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورات تاکتیکی خاص برای چپ‌پای سپاهان

به گزارش ورزش سه، میلاد زکی‌پور مدافع چپ تیم سپاهان در بازی‌های اخیر  با نقشی متفاوت و وظایفی جدید در ترکیب این تیم حضور پیدا می‌کند و نفوذهای او نسبت به نیم فصل اول کمتر شده است.

با توجه به عملکرد دفاعی ضعیف سپاهان در هفته های اخیر و نبود مهره‌های تاثیرگذار دفاعی مورایس با تغییری اندک در سبک بازی تیم خود تا حدودی خط دفاع این تیم را تقویت کرده است، دیگر خبری از استارت های مداوم و حضور های ناگهانی میلاد زکی‌پور در حوالی محوطه جریمه تیم ها نیست و او با احتیاط بیشتری نفوذ می‌کند و با باقی ماندن در نیمه خودی اجازه نفوذهای بیشتر را برای رامین رضاییان فراهم کرده است.

سپاهان در عوض ثابت بازی کردن میلاد‌ زکی‌پور از رضا شکاری و علی‌اصغر اعرابی در سمت چپ استفاده می‌کند و معمولا نزدیک به 70 دقیقه رضا شکاری در زمین حضور دارد و اعرابی تازه نفس در نیمه دوم به ترکیب این تیم اضافه می‌شود تا با زوج‌سازی با هافبک های این تیم سمت چپ سپاهان را هم فعال نگه دارد.

میلاد زکی‌پور در طول فصل یکی از مهره‌های ثابت و مورد علاقه مورایس بوده که با توجه به شرایط این تیم نقش تاکتیکی جدیدی دارد، البته حضور او در خط دفاع به صورت کامل نیست و دقایقی از مسابقه رامین رضاییان استراحت بیشتری می‌کند و حملات به سمت چپ خط دفاعی سپاهان منتقل می‌شود.

زکی‌پور در بازی با پرسپولیس به نظر می‌رسد که نفوذهای بیشتری انجام دهد و با توجه به قدرت دفاعی و هجومی سمت چپ پرسپولیس که مقابل رامین رضاییان قرار می‌گیرند او مسئولیت بالانس کردن حملات تیم‌اش را خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • حل معضل پیری جمعیت و افزایش نسل نیازمند تلاش همگانی است
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • کارگر قشری تاثیرگذار در رشد وشکوفایی اقتصاد درکشور
  • زمینه‌های فرهنگ‌سازی حجاب؛ گرایش ذاتی به حیا و خانواده‌دوستی
  • برگزاری اجلاس ACD فضای ملتهب رسانه‌ای علیه اصفهان را خنثی می‌کند
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد
  • دستورات تاکتیکی خاص برای چپ‌پای سپاهان
  • روزنامه جمهوری اسلامی : در کشوری که یک فساد بزرگ را "فساد نمایی" می نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم