Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار ملایر از ضد عفونی شدن سطح شهر و اماکن عمومی به صورت روزانه خبر داد.

حسین بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه کرونا امروز بخش‌های مختلف کشور را درگیر کرده است اظهار کرد: نیاز است همه مردم با همکاری مسوولان تلاش کنند تا هر چه سریعتر شاهد ریشه‌کنی این ویروس باشیم.

وی با بیان اینکه شهرداری ملایر نیز مانند سایر دستگاه‌ها برای پیشگیری و حفظ سلامت مردم و شهر وارد عمل شده است افزود: از سه روز گذشته کار ضد عفونی کردن ناوگان حمل و نقل درون‌شهری ملایر شروع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار ملایر با بیان اینکه کار ضد عفونی اتوبوس‌ها و تاکسی‌های سطح شهر هر شبانه‌روز انجام می‌شود تصریح کرد: مردم نیز باید نکات بهداشتی را رعایت کنند تا دچار بیماری نشوند.

وی از ممنوعیت عرضه قلیان در پارک‌ها و دکه‌های سطح شهر خبر داد و گفت: در صورت مشاهده عرضه قلیان در این مکان‌ها به شدت با آنها برخورد و قرارداد آنها لغو خواهد شد.

شهردار ملایر با اشاره به ضد عفونی شدن پارک‌ها، شهربازی‌ها، سرویس‌های بهداشتی، بازار سنتی، معابر و خیابان‌های سطح شهر به صورت روزانه تصریح کرد: بر نصب بنرهای آموزشی، بیلبوردها و تلویزیون‌های شهری نیز برای آموزش مقابله با کرونا و نحوه رعایت موارد بهداشتی تاکید شده است.

وی با بیان اینکه ضد عفونی در اماکن عمومی و پر تردد شب انجام می‌شود گفت: تعدادی از ادارات نیز توسط شهرداری ضد عفونی می‌شود.

بابایی با بیان اینکه اکیپ‌های مختلف از شهرداری، خدمات شهری، فضای سبز و... در اجرای طرح پاکسازی و ضد عفونی شهر حضور دارند خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل و بیماری وجود دارد طرح‌های ضد عفونی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/۸۹۰۱۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: ضد عفونی شهر ملایر سلامت ملایر مقابله با کرونا ضد عفونی سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۵۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم ملایر در حمایت از عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران

ایسنا/همدان امروز -یکشنبه ۲۶ فروردین- تجمع مردمی ملایری‌ها در حمایت از عملیات غرورآفرین وعده صادق سربازان سپاه پاسداران و پاسخ قاطع به رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی در پارک چمران رقم خورد.

در پی پاسخ مقتدرانه شیرمردان سپاه پاسداران ایران اسلامی و موشک باران سرزمین اشغالی توسط سربازان امام خامنه‌ای، همزمان با سراسر کشور همه اقشار مردم ملایر در تجمعی در مرکز شهر حمایت قاطع خود را از رهبری معظم انقلاب و نیروهای مسلح با سرد دادن شعارهای مختلف که در رأس آنها «مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا» بود، ابراز کردند.

عملیات غرورآفرین دیشب نماد یک «وعده صادق» بود... و نمایش اقتدار امروز نشان از این داشت اگر یک موشک بزنید؛ ۱۰ موشک می‌خورید...

یاد بخش‌هایی از سخنرانی رهبری معظم افتادم که در ۱۴ خردادماه سال ۱۳۹۷ تأکید داشتند «امروز جوانان ما توانسته‌اند به قدرت موشکی اول منطقه تبدیل بشوند، دشمنان به خوبی می‌دانند اگر یکی بزنند، ۱۰ تا می‌خورند، پس «موشک» مایه امنیت است، نقطه قوت است...».

دیشب دل پر درد مادران و کودکان بی‌پناه غزه و فلسطین بعد از ۲۰۰ روز شکنجه زیر رگبار بی‌امان وحشیانه‌ترین آدم‌های زمانه، کمی خنک شد و آرام گرفت، دیشب دل مردم، دل همه ملت‌های مظلوم جهان خوشحال شد.

سخنرانی مدبرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری در عید فطر و لبخند معنادار سردار حاجی‌زاده، هماهنگی نیروهای مسلح در زمین و فضا و دریا و حرکت حساب شده و مقتدرانه سپاه پاسداران نشان داد «امنیت و حریم ایران» شوخی‌بردار نیست و اگر کسی به آن و مردمانش تعدی بکند، با خاک یکسان می‌شود...

از ساعت ۴ صبح که اخبار را در کانال‌ها و خبرگزاری‌های مختلف چک می‌کردم، سرتیتر همه رسانه‌ها عملیات مقتدرانه و حساب شده شیران بیشه ایران و قدرت پهپادها و موشک‌های ایران اسلامی بود که در دل سرزمین‌های اشغالی، بر قلب صهیونیست نشست و تا مغز استخوان اسرائیلی‌ها پیش‌رفت.

امروز همه ایران به یک رسانه واحد و اتاق جنگ تبدیل شده است، از راننده تاکسی که برای شنیدن اخبار حمله موشکی ایران صدای رادیویش را بلندتر می‌کند، تا شاتر و نانوا و نانگیری که خودشان در حین کار یک جلسه کارشناسی جنگ تشکیل داده‌اند و ضمن تعریف غرورآفرین و پرافتخار از حرکت بچه‌های سپاه، تحلیل‌های جالبی از اوضاع منطقه دارند...

امروز پارک چمران ملایر، میعادگاه نوجوانان، جوانان، بانوان بازنشستگان، طلاب، روحانیون و اقشار مختلف مردم بود که آمده بودند یک صدا حمایت قاطع خود را از رهبری معظم و سپاه پاسداران و ارتش نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران ابراز کنند، مردم ملایر با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و پلاکاردهای مختلف با مضامین گوناگون، ضمن تقدیر جانانه از پاسخ کوبنده نیروهای مسلح به رژیم صهیونیستی، همبستگی و هم‌پیمانی خود را با مردم غزه و فلسطین ابراز کردند.

امروز صدای «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» و «نابودی صهیون» از دل ملایر تا تل‌آویو کشیده شد، مردم همیشه در صحنه، غیور و شهیدپرور ملایر، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام و شهدا تأکید داشتند تا زنده هستند در مسیر ولایت باقی می‌مانند.

امروز شعارهای «ست خدا بر سر ما/خامنه‌ای رهبر ما، الله اکبر و مرگ بر اسرائیل» آسمان ملایر را به لرزه درآورد ...

آن روزی که سپاه جمهوری اسلامی ایران عین‌الاسد را موشک باران کرد امام خامنه‌ای فرمودند که آن روز یوم‌الله به شمار می‌رود، امروز هم که در پی حمله رژیم صهیونیستی ایران در سوریه و شهادت جمعی از مستشاران و فرماندهان ارشد سپاه پاسداران، در حرکتی مقتدرانه موشک‌های ایران قلب صهیون را شکافت، بی‌تردید امروز نیز یوم‌الله به شمار می‌رود.

خانه عنکبوت با خاک یکسان شد تا دل داغ دیده کودکان و مادران غزه کمی آرام بگیرد، امروز همه شهدا، سردار قاسم سلیمانی، شهید تهرانی‌مقدم، پدر موشکی ایران همه و همه نظاره‌گر شادی غرورآفرین ملتی هستند که تا پای جان از پرچم پرافتخار خود و آب و خاکش دفاع می‌کند.

به گزارش ایسنا، امروز مردم ملایر، قدردان یوم‌الله و روز تاریخی بودند که موشک‌های هوافضای سپاه جمهوری اسلامی ایران آن را تا ابد ماندگار کرد...

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جان باختن بیش از یک هزار تن بر اثر بیماری های عفونی در افغانستان
  • ممنوعیت عرضه و فروش ماهیان رودخانه‌ای دزفول تا پایان فصل زاد و ولد
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر اندیشیده شده است
  • بازسازی عمارت سیف الدوله ملایر
  • بازسازی و مرمت عمارت سیف الدوله در ملایر
  • ممنوعیت عرضه رایگان کیسه های پلاستیکی در فروشگاه های زنجیره ای از هفته زمین پاک
  • توزیع روزانه پیاز در میدان مرکزی به ۳۵۰ تن رسید
  • تجمع مردم ملایر در حمایت از عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران
  • برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات محصولات روستایی در تبریز
  • سایت سجزی از پسماند‌های عفونی پاک می‌شود