Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهروندان فلسطینی در سرزمین های اشغالی می گویند در انتخابات اسرائیل که قرار است فردا برگزار شود ،شرکت می کنند تا از روی کار آمدن جناح راست جلوگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «الجزیره»،شهروندان فلسطینی در سرزمین های اشغالی می گویند در انتخابات اسرائیل که قرار است فردا (دوشنبه 12 اسفند) برگزار شود ،شرکت می کنند تا از روی کار آمدن جناح راست جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهروندان فلسطینی می گویند با طرح صلح «دونالد ترامپ»،رئیس جمهوری آمریکا که «بنیامین نتانیاهو» به شدت از آن حمایت می کند ،هدف قرار داده شده اند ؛پس رای می دهند تا به این طرح نه بگویند.

 

«عایشه خلیفه»،یکی از شهروندان فلسطینی می گوید که رای خود را به نفع «لیست مشترک اعراب» که ائتلافی از چهار حزب سیاسی فلسطینی است در صندوق می اندازد.

 

وی در این باره می گوید: رای من واکنشی به طرح به اصطلاح صلح خاورمیانه است که رئیس جمهوری آمریکا آن را ارائه کرده است.

 

خلیفه همچنین گفت:ما مردم این سرزمین هستیم. طرح ترامپ طرح صلح نیست به این دلیل که صلح بر پایه عدالت ساخته می شود.من برای جلوگیری از قدرت گرفتن جناح راست رای می دهم تا شاید راهی برای تضعیف طرح ترامپ باز شود.

 

«مرید فرید»،رئیس کمیته عمومی «ام الفحم» در سرزمین های اشغالی نیز به الجزیره گفت:فلسطینی ها احساس می کنند که هدف قرار داده شده اند. آنها همه فلسطینی ها را هدف قرار داده اند و ما باید برای تغییر شرایط کاری انجام دهیم.

 

روزنامه اسرائیلی هاآرتص در اوایل ماه فوریه در گزارشی نوشت که نتانیاهو دولت ترامپ را تشویق به گنجاندن گزینه انتقال جمعیت فلسطینی مقیم منطقه «مثلث» به کشور آینده فلسطین در طرح صلح خاورمیانه کرده است.

 

این ایده به عنوان بخشی از طرح صلح برای اولین بار در سال 2004 میلادی از سوی «آویگدور لیبرمن» ،رئیس حزب راست گرای «بیتنا» مطرح شد.

 

این در حالی است که فلسطینی ها به هچ عنوان چنین ایده ای را قبول ندارند و می خواهند به هر طریقی مخالفت خود را با آن نشان دهند.

 

فلسطینی ها می گویندکه این طرح موجب جدا شدن خانواده ها از یکدیگر می شود و به همین دلیل زیر بار آن نمی روند.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح صلح ترامپ بنیامین نتانیاهو انتخابات فلسطین شهروندان فلسطینی فلسطینی ها هدف قرار طرح صلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۵۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصاویر از لحظه عملیات استشهادی دو فلسطینی در قدس اشغالی

دریافت 15 MB کد خبر 6085092

دیگر خبرها