Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-28@19:45:49 GMT

کارگزاری‌های مسکن مهر خلوت شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۶۸۹۴

صراط:

روند اجرای طرح های عمرانی وزارت راه و شهرسازی همانند گذشته و بنا به گفته های معاون مسکن و ساختمان این وزارتخانه ادامه دارد. تحویل واحدهای مسکن مهر نیز انجام می شود هرچند بر اساس مشاهدات میدانی به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا مراجعات حضوری به کارگزاری های مسکن مهر  کاهش یافته و به نصف رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا در این شرایط شرکت عمران شهر جدید پردیس با توجه به تصمیم ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا، ساعات‌کاری مراجعات حضوری را ۸:۱۵  تا ۱۲:۱۵ اعلام کرده است.

همچنین در شهر جدید پرند، زمان مراجعه متقاضیان برای انجام امور اداری به شرکت عمران ۸ الی ۱۳ اعلام شده که البته به دلیل اینکه متقاضیان اصول بهداشتی را رعایت می کنند تعداد مراجعات از حدود روزانه ۷۰۰ نفر به حدود ۳۰۰ نفر رسیده است.

از هفته های قبل برنامه ریزی شده بود که نیمه اسفند ماه در شهر جدید پرند با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ۳۸۵۰ واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل شود.

آنطور که مدیرعامل عمران پرند عنوان کرده برنامه افتتاح به قوت خود باقی است اما ممکن است با تعداد محدودتری برگزار شود و حتی اگر برنامه به شکل رسمی لغو شود تحویل واحدها به صورت غیر رسمی انجام خواهد شد کما اینکه هم اکنون نیز این روند در حال انجام است.

در شهر جدید پردیس نیز با وجود کاهش ساعات کاری کارگزاری مسکن مهر، پروژه های عمرانی از قبیل ساخت دیوارهای حائل، نصب آسانسور، آسفالت معابر و تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی پی‌گیری می‌شود. پیش از این مدیرعامل عمران پردیس به ایسنا گفته بود که روزانه ۲۰۰ واحد به متقاضیان تحویل می شود.

روز ۱۶ بهمن ماه نیز ۱۰ هزار و ۲۷ واحد مسکن مهر در پردیس تحویل شد که بالاترین تعداد واگذاری در یک افتتاحیه رسمی از آغاز پروژه مسکن مهر تاکنون بوده است.

با این افتتاح مجموعه واحد های تحویل داده شده در پردیس به بیش از ۴۵ هزار مورد رسید و ۳۵ هزار واحد باقیمانده که طبق وعده ها قرار است تا پایان سال ۱۳۹۹ تکمیل و تحویل داده شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی ویروس کرونا صراط شهر جدید مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۶۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده وزیر راه: هر ماه افتتاح مسکن داریم

مهرداد بذرپاش؛ وزیر راه و شهرسازی در ارتباط با زمان تحویل واحد‌های طرح "نهضت ملی مسکن" در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: بنا داریم در امسال، هر ماه یک رویدادی برای تحویل مسکن‌ها در سراسر کشور داشته باشیم.

وی افزود: البته سرعت تحویل مسکن‌ها در هر استان و شهر متفاوت است، اما در مجموع سرعت خوبی را در ساخت و تحویل مسکن‌ها در امسال داریم.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: تا به امروز عدد شروع به ساخت مسکن‌ها در طرح "نهضت ملی مسکن" از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار عدد مسکن عبور کرده است.

بذرپاش ادامه داد: البته نهضت ملی مسکن قالب‌های مختلف شهری، روستایی، بافت فرسوده، خودمالکی، حمایتی و انبوه ساز را شامل می‌شود.

وی در پایان به ساخت مسکن برای اقشار گفت: امسال ساخت مسکن برای اقشار (مانند ساخت مسکن برای هیئت‌های علمی) را در دستور کار داریم.

منبع: تسنیم

tags # مسکن سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • بذرپاش : امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • وعده وزیر راه: هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • تحویل ۲۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تا سه ماه آینده درسیستان و بلوچستان
  • استاندار مرکزی: عقب افتادگی‌ حوزه مسکن باید در سال ۱۴۰۳ جبران شود
  • ۳۲ هزار واحد مسکن مهر هنوز تکمیل نشده است
  • تحویل سه هزار واحد مسکن مهر پردیس تا خرداد ماه
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد ماه تحویل متقاضیان می شود
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد تحویل متقاضیان می شود
  • اتمام مسکن مهرهای غیرمعارض‌دار باقیمانده در سال ۱۴۰۳