Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی در اطلاعیه‌ای از شهروندان خواست تا از مراجعات غیر ضروری به مراکز قضایی خودداری کنند.

در متن این اطلاعیه آمده است:

با هدف حفظ سلامت فردی و اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا اطلاع بعدی از هرگونه مراجعه غیرضروری به مراکز قضایی جدا خودداری فرمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس تدابیر اندیشیده شده توسط مدیریت قضایی استان با هرگونه شایعه‌پراکنی و سوءاستفاده با موضوع ویروس کرونا، قاطعانه و طبق موازین قانونی برخورد خواهد شد.

با هدف حفظ سلامت فردی و اجتماعی از آغاز فرآیندهای غیر ضروری حقوقی که متضمن مراجعه حضوری به مراکز قضایی است تا اطلاع بعدی خودداری نمایید.

بر اساس تمهیدات اندیشیده شده توسط مدیریت قضایی استان با هدف حفظ حقوق عامه و سلامت عمومی شهروندان گرانقدر اقدامات ضروری و پروتکل‌های بهداشتی در مبادی ورودی مجتمع‌های قضایی اعمال خواهد شد.

جهت پیگیری مسائل حقوقی و قضایی به پیام‌های دریافتی از طریق سامانه ابلاغ الکترونیک‌ قضایی توجه فرمایید.

توسط مدیریت قضایی استان تمهیدات لازم برای پیگیری مطالبات قانونی پس از کنترل ویروس موسوم به کرونا اندیشیده شده است، بر این اساس در این زمینه به اطلاعیه‌های صادره توسط مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان خراسان رضوی توجه و استناد فرمایید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی دادگستري خراسان رضوي کروناویروس مراکز قضایی توسط مدیریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۶۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارجاع ۲۳ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد در شوش

سرهنگ محمد محمدی نسب گفت: طرح جمع آوری معتادان متجاهر به منظور افزایش احساس امنیت برای شهروندان و سالم سازی محیط از معتادان و خرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان اجرا شد.

او می‌گوید: در راستای اجرای این طرح ماموران پلیس ۲۳ نفر معتاد متجاهر از سطح شهر را جمع آوری و تحویل مراکز ترک اعتیاد دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدار‌های پلیسی، در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • خودداری سفارت ایران در فرانسه از پیگرد قضایی فرد مهاجم
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • موارد مطرح شده شهروندان در تماس با سامانه پاسخگو ستاد معاینه فنی تهران
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در وبگاه شفافیت شهرداری
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در سایت شفافیت شهرداری
  • هشدار نارنجی هواشناسی در قم
  • ارجاع ۲۳ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد در شوش
  • آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز
  • دیدار مردمی فرمانده فراجا خوزستان در مسجدزین العابدین (ع) اهواز
  • بارش شدید باران در راه گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند