Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-29@11:28:13 GMT

نقشه عجیب برادرزاده برای عمو و زن‌عمو

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۶۹۸۵

نقشه عجیب برادرزاده برای عمو و زن‌عمو

ماجرای ازدواج ناکام عموزاده‌ها که رقیب عشقی یکدیگر بودند، با طرح شکایتی در مورد شروع به قتل به پلیس آگاهی تهران کشیده شد.
به گزارش شرق، چندی قبل زن و شوهر مسنی به دادسرای جنایی تهران مراجعه و از برادرزاده مرد سالخورده شکایت کردند و گفتند این جوان به نام محمود تصمیم به قتل آن‌ها داشته است. این زوج توضیح دادند: محمود نسکافه مسموم به ما خوراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما بیهوش شدیم و ۱۰ روز در بیمارستان بستری بودیم و شانس آوردیم که زنده ماندیم.   زن سالخورده دراین‌باره به بازپرس ساسان غلامی، رئیس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران گفت: هفت ماه قبل برادرزاده شوهرم پیش ما آمد، چون جا و مکانی برای زندگی نداشت، ما هم دلمان برای او سوخت و به او پناه دادیم. اما محمود ما را بیهوش کرد و به‌خاطر کاری که او کرده بود به کما رفتیم، ما فکر می‌کنیم او قصد قتل ما را داشت.
همچنین مرد سالخورده درباره دلیل این اقدام برادرزاده‌اش به بازپرس غلامی گفت: پسر من دختر یک برادر دیگرم را دوست داشت و محمود هم به همان دختر علاقه‌مند بود. در نهایت محمود موفق به ازدواج با دختر برادرم شد. از آن به‌بعد پسر من از برادرزاده‌ام دلخور بود. پسرم عاشق دخترعمویش بود، اما نتوانست با او ازدواج کند. محمود بعد از مدتی معتاد به شیشه شد و چهار سال بعد از ازدواج کار آن‌ها به طلاق کشید.   پس از آن به‌خاطر اعتیادش به شیشه جا و مکانی برای زندگی نداشت و از هفت ماه قبل نزد من و همسرم آمد. هرچند من کمی از او دلخور بودم، اما، چون برادرزاده‌ام بود، او را در خانه پناه دادم، اما نمی‌دانستم او چه نقشه‌ای می‌خواهد برای ما بکشد. این مرد درباره شب حادثه نیز گفت: محمود نسکافه درست کرد و به من و همسرم داد و هر دو ما نسکافه را خوردیم و از هوش رفتیم. ظاهرا فرزندانمان نگران ما شده بودند، چون زنگ زده بودند و ما جواب نداده بودیم.   برای همین به خانه آمده و با کلیدی که داشتند در را باز کرده و دیده بودند هر دوی ما نقش بر زمین هستیم. ما پس از ۱۰ روز در بیمارستان به‌هوش آمدیم و به خاطر آوردیم که چه اتفاقی افتاده است. این مرد درخصوص دلیل بیهوشی خود و همسرش گفت: احتمالا برادرزاده‌ام به ما شیشه خوراند و ما را تا مرز مرگ برد، به همین خاطر ما از او شکایت داریم، حتی بیمارستان هم مسمومیت ما با شیشه را تأیید کرده است.   با طرح این شکایت، محمود که ۳۵ سال دارد، بازداشت و مدعی شد عمو و زن‌عموش دروغ می‌گویند و قصد دارند با صحنه‌سازی انتقام شکست عشقی پسرشان را از او بگیرند. درحال‌حاضر با دستور بازپرس غلامی، متهم با اتهام شروع به قتل عمدی در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار دارد تا تحقیقات در این خصوص تکمیل شود.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۶۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست‌وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین معرفی شد

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از شبکه الجزیره، با انتخاب نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین، دولت نوزدهم در فلسطین آغاز به کار کرد.

«محمد مصطفی» امروز پنجشنبه به عنوان نخست وزیر جدید دولت تشکیلات خودگردان فلسطین انتخاب شد.

مصطفی پس از این انتصاب، ترکیب وزرا کابینه تشکیلات خودگردان را که شامل ۲۲ وزیر بود، به «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان ارائه کرد.

محمد مصطفی نخست وزیر جدید فلسطین، قرار است سمت وزیر خارجه این تشکیلات را نیز بر عهده داشته باشد.

محمود عباس ضمن ابراز اعتماد به کابینه پیشنهادی از سوی مصطفی، با صدور فرمانی تصویب تشکیل دولت جدید فلسطین را اعلام کرد.

محمد مصطفی اواخر اسفند از سوی محمود عباس مأمور تشکیل کابینه فلسطین شده بود.

دیگر خبرها

  • نخست‌ وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین معرفی شد
  • نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین معرفی شد
  • نخست‌وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین معرفی شد
  • محمد مصطفی نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین شد
  • «محمد مصطفی» نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین شد
  • کدام دعا به اجابت می رسد؟
  • شعرخوانی محمود کریمی به مناسبت میلاد کریم اهل بیت (ع)
  • پخش «سرزمین شعر» ویژه شب‌های قدر
  • بازیکن آلمانی اردوی سوریه را ترک‌ کرد
  • سرنوشت عجیب بیوه امیرکبیر؛ تن دادن به ازدواج با سه مرد دربار!