Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم رئال مادرید در بازی ال کلاسیکو موفق شد با نتیجه دو بر صفر مقابل بارسلونا به پیروزی برسد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در بازی برگشت ال‌کلاسیکو از ساعاتی پیش دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در سانتیاگوبرنابئو به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم در نیمه اول بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند هرچند که سهم موقعیت خطرناک بارسلونا در نیمه اول بیشتر بود ولی در شب خوب کورتوآ مسی و دیگر بازیکنان این تیم نتوانستند دروازه رئال را باز کنند. در نهایت نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم رئال چند موقعیت ایجاد کرد ولی این بار نوبت ترشتگن بود که با چند واکنش دروازه بارسلونا را نجات دهد. یک بار هم پیکه ناجی آبی‌اناری‌ها شد و از روی خط دروازه توپ را دور کرد. فشار کهشکانی‌ها ادامه داشت تا اینکه جونیور برزیلی در دقیقه 71 اولین گل را برای تیم میزبان به ثمر رساند. در روز غیبت سوارز، بارسا آهنگ خط حمله خود را از دست داده بود و نتوانست حملات خطرناک خود را همانند بازی های قبل تکرار کند. فشار بارسلونا آنطور که باید برای به ثمر رساندن گل تساوی در زمین دیده نشد و درحالی که بازی ثانیه‌های پایانی خود را می‌گذراند ماریانو گل دوم را برای کهکشانی‌ها به ثمر رساند و بازی با نتیجه دو بر صفر به سود رئال مادرید به پایان رسید. کهکشانی‌ها با این برد شیرین خانگی به صدر جدول رده بندی آمدند. بارسلونا نیز در رده دوم قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بارسلونا رئال مادرید لیونل مسی ال کلاسیکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۷۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانیان مقیم پاکستان نوروز و نیمه ماه مبارک رمضان را جشن گرفتند

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد، در این مراسم جشن که به همت رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران و خانه فرهنگ کشورمان در شهر راولپندی برگزار شد، جمع کثیری از هموطنان مقیم پاکستان حضور یافته و ضمن به جای آوردن رسوم ایام سال نو و عید نوروز از جمله دید و بازدید، ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را نیز گرامی داشتند.
«دکتر رضا امیری مقدم» سفیر کشورمان در پاکستان و «مجید مشکی» رایزن فرهنگی ایران در این کشور همسایه از جمله سخنرانان این گردهمایی ایرانی - نوروزی بودند که در خصوص ویژگی‌های والای امام حسن علیه السلام، اهمیت نوروز، اشتراکات فرهنگی ایران با پاکستان و همچنین فضیلت ماه مبارک رمضان سخن گفتند.
اجرای تواشیح توسط گروه «آل یاسین» اهواز و همچنین قرائت قرآن کریم با حضور قاریان بین‌المللی نیز زینت بخش این گردهمایی نوروزی بود.
در این مراسم که با اجرای سرود نوروزی توسط دانش آموزان ایرانی مقیم اسلام آباد نیز همراه بود، ضیافت افطار برای حضار توسط رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران نیز تدارک دیده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یک برد ویک باخت برای مسی های کرمان در لیگ دسته اول فوتبال
  • جام آزادگان؛ سال شیرازی‌ها با پیروزی آغاز شد
  • چه می‌شد اگر شوت جهانبخش به قطر تبدیل به گل می‌شد؛ چی می‌شد اگه ...
  • شکست تیم فوتسال افغانستان دربرابر تایلند
  • ایرانیان مقیم پاکستان نوروز و نیمه ماه مبارک رمضان را جشن گرفتند
  • اسلوونی 2-0 پرتغال: بازگشت رونالدو و برادران به زمین!
  • میکل آرتتا و تصاحب رکورد جاودانه ژوزه مورینیو در صورت قهرمانی در لیگ برتر
  • جو مثبت رختکن رئال مادرید؛ کهکشانی‌ها برای استقبال از کیلیان ام باپه لحظه‌شماری می‌کنند
  • شیطنت هوادار بارسلونا کنار وینیسیوس؛ لعنت به رئال مادرید! / عکس
  • ام باپه و بازی با اعصاب هواداران رئال مادرید؛ منظور شوامنی بارسلونا و اتلتیکو مادرید بود!