Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره توپچی ها به تمجید از هافبک استون ویلا، جک گریلیش می پردازد.

طرفداری- رابرت پیرس، اسطوره باشگاه آرسنال معتقد است که علاقه شخصی گریلیش، انتقال به باشگاه هایی همچون منچستریونایتد و آرسنال است تا باشگاه هایی مانند منچسترسیتی اما گریلیش را جایگزین داوید سیلوا می داند.

به گزارش مترو، پیرس درباره توانایی های جک گریلیش و مقایسه او با دنیس برکمپ، اسطوره هلندی توپچی ها می گوید:

جک فوتبالیسیتی فوق العاده و خوش تکنیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من عاشق تماشای بازی او هستم زیرا او مرا به یاد دنیس برکمپ می اندازد. گریلیش دید خوبی در بازی ها دارد و بازیکن خودخواهی نیست زیرا همیشه می خواهد آنچه را که برای تیم بهترین است را انجام دهد و به نظر من از آینده خوبی برخوردار است. من نمی خواهم فشار زیادی را به جک وارد کنم زیرا او هنوز بازیکن جوانی است و درحال یادگیری است اما دنیس (برکمپ) یک استعداد باورنکردنی و یک قهرمان بود. گریلیش بازیکن کاملی است و به نظر من مهمترین چیز برای او این است که به هر روشی که از بازی هایش لذت می برد، به همان روش ادامه دهد.

وی در ادامه افزود:

منچسترسیتی باید برای سال آینده جایگزینی برای داوید سیلوا پیدا کند و من فکر می کنم گریلیش همان کسی است که پپ او را در نظر دارد. گریلیش انگلیسی است، تجربه خوبی در لیگ برتر دارد و از تکنیک فوق العاده‌ای برخوردار است اما من فکر می کنم که گریلیش بازیکنی است که علاقه زیادی به باشگاه هایی همچون منچستریونایتد، چلسی و آرسنال داشته باشد. فصل جاری، فصل دشواری برای استون ویلا بوده است اما من فکر میکنم که گریلیش چیزهای زیادی را از این فصل یاد گرفته است. او یاد گرفته که هر هفته باید چگونه بجنگد و همه ما فهمیده‌ایم که بازی کردن در استون ویلا برای او چه قدر مهم است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه هایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۷۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار کریستیانو رونالدو داشته‌اند؟

نگاهی به 10 بازیکنی که بیشترین بازی را در کنار CR7 داشته‌اند.

طرفداری | کریستیانو رونالدو در 39 سالگی همچنان خستگی‌ناپذیر مشغول بازی است و او بیش از دو دهه است که در مستطیل سبز خوش می‌درخشد.

با حضور طولانی‌مدت در باشگاه‌هایی چون منچستریونایتد و رئال مادرید و همچنین تیم ملی فوتبال پرتغال، بازیکنان بزرگ زیادی در طول دوران حرفه‌ای کریستیانو رونالدو در کنار او بازی کرده‌اند. سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی 10 بازیکنی کرده که بیشترین بازی را در طول دوران حرفه‌ای CR7 با او داشته‌اند. په په مدافع استثنایی فوتبال پرتغال حالا به بازیکنی تبدیل شده که بیشترین بازی را در کنار رونالدو داشته است. په په با 343 بازی در کنار کریستیانو رونالدو در تیم‌های رئال مادرید و پرتغال، با گذر از کریم بنزما، بیشترین بازی را در کنار فوق‌ستاره پرتغالی دنیای فوتبال داشته است.

کریم بنزما با 342 بازی در رئال مادرید، دومین بازیکنی است که توانسته بیشترین بازی را در کنار رونالدو داشته باشد. در جایگاه سوم این لیست هم سرخیو راموس با 339 بازی قرار می‌گیرد. مارسلو دوست صمیمی کریستیانو هم با 332 بازی در رده چهارم ایستاده است. در ادامه نگاهی به 10 بازیکن با بیشترین بازی در کنار کریستیانو رونالدو می‌اندازیم.

10 بازیکن با بیشترین بازی در کنار کریستیانو رونالدو بازیکنانی با بیشترین بازی در کنار کریستیانو رونالدو

از دست ندهید ????????????????????????

تیم منتخب زلاتان؛ نه رونالدو هست و نه مسی! فوتبالیست قمارباز لیگ برتری روی نتایج تیم خودی شرط می‌بست! رییس جنجالی چلسی عزل می‌شود سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده نهم آسیا

دیگر خبرها

  • شوخی مولر با سرود معروف ستاره آرسنال
  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار کریستیانو رونالدو داشته‌اند؟
  • چلسی دنبال پیشرفت، برنتفورد و برنلی خواهان فراری بزرگ، آیا آرسنال از خط پایان قهرمانی می‌گذرد؟
  • نیم‌نگاه بارسلونا و دکو به وضعیت جورجینیو
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • جدیدترین شکست چلسی: 62 میلیون برای 32 دقیقه بازی!
  • لحظات برتر اشلی کول در لیگ برتر انگلیس با پیراهن تیم‌های آرسنال و چلسی / فیلم
  • ایوان تونی: در سن کوبی مینو ایکس‌باکس بازی می‌کردم
  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!