Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویری که به تازگی منتشر شده است اقدام قهرمانانه کاپیتان کشتی در نجات یک مسافر در حال غرق شدن را نشان می‌دهد. " یو مایینت آیه " ۶۰ ساله و همکارانش با دیدن صحنه غرق شدن یک مسافر زن بلافاصله وارد عمل شدند و موفق به نجات جان او شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیه با کشتی خود در حال عبور از نزدیکی محل حادثه بود که با دیدن صحنه غرق شدن این زن بلافاصله به داخل آب پرید و توانست جانش را نجات دهد.

کاپیتان آیه با پرش از ارتفاع ۴۰ پایی (۱۲ متر) بلافاصله خود را به این زن رساند و توانست پیش از غرق شدن او جانش را نجات دهد. این زن ۳۴ ساله که هویتش " کان چان میا "اعلام شده  روی قسمتی از اسکله ایستاده بود که ناگهان به داخل آب سقوط کرد.

 یکی از تصاویری که منتشر شده است لحظه‌ای  را که کاپیتان فداکار را که از بالای کشتی خود به داخل آب پرش می‌کند نشان می‌دهد. در تصویر دیگر کاپیتان آیه به همراه دو خدمه کشتی که برای نجات این مسافر به داخل آب پریده بودند در حال خروج از دریا دیده می‌شوند.

افراد محلی با دیدند این صحنه به کمک کاپیتان و دو خدمه که به داخل آب پریده بودند شتافتند و به آن‌ها در خروج از آب کمک کردند. زن مسافر نیز پس از نجات بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. این اتفاق در تاریخ ۱۸ فوریه و در نزدیکی بندر " دالا" در نزدیک رودخانه یانگون در کشور میانمار رخ داد.  

گفتنی است؛ کاپیتان و دو خدمه کشتی که با فداکاری خود جان مسافر زن را نجات دادند از سوی مقامات محلی مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میانمار کشتی غرق شدن نجات دادن داخل آب غرق شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: در نخستین روز‌های فروردین ماه سال جاری، گزارشی از وقوع قتل جوانی ۲۲ ساله در یکی از روستا‌های شهرستان محلات به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

سرهنگ چهری افزود: بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان محلات به همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و در روند بررسی‌های اولیه مشخص شد که جوان ۲۲ ساله بر اثر جراحات ناشی از ضربات شی سخت به قتل رسیده است.
او با اشاره به اینکه در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که فرد ضارب یکی از دوستان مقتول بوده است که بلافاصله بعد از ارتکاب قتل از محل متواری می‌شود، گفت: با شناسایی قاتل، بلافاصله تحقیقات تخصصی برای مشخص شدن مخفیگاه او آغاز شد.
 رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی  افزود: قاتل پس از گذشت چند روز و چندین بار جابجایی در مخفیگاه‌های مختلف توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ چهری با اشاره به تحقیقات تخصصی انجام شده توسط کارآگاهان گفت: متهم که مردی ۴۴ ساله است با اعتراف به قتل انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کرد.
او افزود: با تکمیل تحقیقات پلیس، قاتل برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات سرچشمه
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • سرباز وکارمند دادگستری کودکان را ازسیل نجات دادند
  • نجات جان دو کودک گرفتار درسیلاب ورودی دادگستری زرند
  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!
  • پسربچه ۵ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت
  • جسد دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان در ارتفاعات کوه های سرچشمه پیدا شد
  • کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه