Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@13:17:33 GMT

۷۸۳/ شهید جعفر خواستان: یاد شهیدان را زنده نگهدارید

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۷۷۵۳

۷۸۳/ شهید جعفر خواستان: یاد شهیدان را زنده نگهدارید

شهید جعفر خواستان در وصیت‌نامه خود آورده است: من از شما جوانان این کشور می‌خواهم که ادامه‌دهنده راه شهیدان به خون خفته باشید و یاد آنها را زنده نگهدارید.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید جعفر خواستان:

انالله و انا الیه راجعون

با درود به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی که با خون پاک خود نهال آزادی را آبیاری کردند و سلام به رهبر کبیر انقلاب و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی.

من سرباز وظیفه جعفر خواستان در منطقه کردستان مشغول مبارزه با ضدانقلاب هستم و تمام آرزویم شهادت در راه اهداف انقلاب برومند ایران است.

از شما جوانان این کشور می‌خواهم که ادامه‌دهنده راه این شهیدان به خون خفته باشید و یاد این شهیدان را زنده نگهدارید.

اى ملت قهرمان‌پرور مقاوم و استوار راه شهیدان را ادامه دهید و این پیر جماران و رهبر مستضعفین جهان را یار و یاور باشید و در مقابل تمام مشکلات جنگ تحمل داشته باشید که خداوند با صابران است.

بدانید تمام آبرو و شرف ایران و اسلام در گرو همین جنگ تحمیلى است اگر این جنگ شکست بخورد فاتحه اسلام خوانده شده است، باید به شعارهایمان جامه عمل بپوشانیم که گفتیم ما اهل کوفه نیستیم امام تنها بماند.

همه باید قدر نعمت‌هاى جنگ را بدانیم زیرا این جنگ هم یک نعمتى است که خداوند ما را به کفه  آزمایشى گذاشته و بدانید که خداوند در هر زمان قومى را براى یارى کردن دینش برمى‌گزیند اگر آن قوم به پا نخیزند و از دین خدا حفاظت نکنند خداوند قوم دیگرى را مامور مى‌کند ولى قوم اولى به هلاکت مى‌رسد به همین خاطر شکرگزار خدا باشید و از دین خدا پشتیبانى کنید که خداوند وعده داده نصرت و پیروزى با اسلام است.

شما اى خانواده‌هاى شهدا و مفقودین بدانید که دلبندان شما نمردند چنانکه خداوند مى‌فرماید: تصور نکنید آنهایى که در راه خدا کشته مى‌شوند مرده‌اند بلکه آنها زنده‌اند و نزد خداى خود روزى مى‌برند. شما سرتان را بالا بگیرید در مقابل دشمنان اسلام که خون شهیدان شما نهال اسلام را پرورش داده است و آنها بر مولاى خویش سرور شهیدان حسین بن على رسیدند و خداوند به شما صبر و اجر عظیم عنایت فرماید. خداوند مادران شهیدان ما را با زینب کبرى محشور فرمایند انشاءا...

از پدرم می‌خواهم که اگر من به این درجه شهادت نائل آیم در آرامگاه شیخان قم دفن بکند.

مادرم و ای برادر و ای خواهرم از شما می‌خواهم برای من گریه نکنید بلکه باید افتخار کنید که چنین فرزند یا برادری داشتید که در راه به ثمر رسیدن این انقلاب شکوهمند به درجه رفیع شهادت نائل گشت؛ از شما دوستان می‌خواهم که مرا به بزرگی خودتان ببخشید و طلب آمرزش برای من کنید.

انتهای پیام/89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهادت امام خميني انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۷۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | درخواست انسیه خزعلی از زنان فلسطینی: می‌خواهم همچنان مقاوم باشند

264 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898859

دیگر خبرها

  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • ۱۵ عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • تفال به حافظ چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ دو یار زیرک و از باده کهن دومنی..
  • ببینید | درخواست انسیه خزعلی از زنان فلسطینی: می‌خواهم همچنان مقاوم باشند
  • اقتدار امروز کشورمان مرهون رشادت شهیدان است
  • مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب شد
  • مراسم معارفه حجت‌الاسلام عبدالعلی توجهی، تولیت مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد
  • شهدای ورزشکار الگو و سرلوحه ما هستند