Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@13:43:45 GMT

تصادف رانندگی پیشتاز در حوادث ویژه هرمزگان است

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۷۷۸۲

تصادف رانندگی پیشتاز در حوادث ویژه هرمزگان است

دکتر حسین قاسمی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه ۳۲۵ حادثه ویژه در هرمزگان توسط نیروهای اورژانس بررسی و خدمات رسانی شدند که از این شمار حوادث ترافیکی با تعداد مصدوم بالای ۵ نفر، با فراوانی ۱۴۱ مورد و ۹۱۶ مصدوم و فوتی، بیشترین حادثۀ ویژه در این مدت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی مجموع مصدومان حوادث ویژه هرمزگان در مدت مذکور را یک هزار و ۲۴۱ مورد اعلام کرد و افزود: از این شمار ۹۶۰ نفر جهت ادامه درمان به مراکز درمانی منتقل شده، ۱۶۱ نفر خدمات سرپایی در محل فوریت دریافت کرده اند و ۱۴۵ نفر نیز در زمان وقوع حادثه جان خود را از دست داده اند.

وی خاطرنشان کرد: در مدت یاد شده، ۱۲ حادثه ویژه با مصدوم بیشتر از ۱۰ نفر در هرمزگان رخ داده که از این میان واژگونی اتوبوس با ۴۹ مصدوم و فوتی و یک مورد مسمومیت غذایی در بستک با ۵۷ بیمار، جزء حوادث ویژه با بالاترین تعداد مصدوم و بیمار بوده است.

این مقام مسئول میانگین تعداد ماموریتهای روزانه اورژانس هرمزگان را ۱۰۰ مورد اعلام کرد و گفت: میانگین زمان رسیدن به محل حادثه در ماموریتهای شهری ۸ دقیقه و در جاده ۱۴ دقیقه می باشد که مطابق با استانداردهای کشور است.

اورژانس هرمزگان دارای ۴۱ پایگاه جاده ای و روستایی و ۱۹ پایگاه شهری است.

حوادث ویژه، حوادثی است که به لحاظ وسعت حادثه، شدت و تعداد مصدوم، بزرگتر از حوادث معمول بوده و باعث به وجود آمدن شرایطی می شود که برای برطرف کردن آن نیاز به اقدامات اساسی و فوق العاده است و تصادف با بیش از چهار مصدوم و دو فوتی در زمره این حوادث محسوب می شوند.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان سازمان اورژانس کشور هرمزگان تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اورژانس کشور هرمزگان تصادفات جاده ای سازمان اورژانس کشور هرمزگان تصادفات جاده ای حوادث ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۷۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با هفت مصدوم خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه تصادف زنجیره‌ای خودروهای تیبا، ۴۰۵، دنا و برخورد با گاردریل ساعت ۰۰:۴۳ امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام چهار واحد امدادی اورژانس به محل حادثه افزود: این حادثه در اتوبان ذوب‌آهن و روبه‌روی ترمینال فلاورجان رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: هفت نفر شامل پنج مرد و دو زن در این حادثه مصدوم و شش نفر به بیمارستان‌های الزهرا (س) و امام فلاورجان منتقل شدند.

کد خبر 745659

دیگر خبرها

  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس مسافربری در جاده مهریز
  • تصادف اتوبوس مسافربری در مهریز یزد با ۱۵ مصدوم
  • ۲ مصدوم در حادثه رانندگی در محور قزوین - رشت
  • یک جان باخته و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی مشهد تربت حیدریه
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد (+عکس)
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد +عکس