Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گیلان از استقرار 200 تخت دیگر علاوه بر یک هزار و 500 تخت کنونی برای مداوای بیماران مبتلا به کرونا در شهر رشت با پشتیبانی جمعیت هلال احمر در روزهای آتی خبر داد و خواستار توجه بیشتر به آموزش همگانی مردم شد.

به گزارش برگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر ارسلان زارع در دیدار دبیرکل هلال احمر کشور با اشاره به تلاش های ستودنی این جمعیت در برهه های مختلف زمانی در استان و امدادرسانی های آنان افزود: تعداد اعضای جمعیت هلال احمر استان نسبت به سال گذشته، رشد خوبی داشته که مشارکت بیشتر آنان در ارائه خدمت به مردم مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از استقرار 200 تخت دیگر علاوه بر یک هزار و 500 تخت کنونی برای مداوای بیماران مبتلا به کرونا در شهر رشت با پشتیبانی جمعیت هلال احمر در روزهای آتی خبر داد و خواستار توجه بیشتر به آموزش همگانی مردم توسط این مجموعه با همکاری نیروهای داوطلب، فعالان اجتماعی و نیز صدا و سیما شد.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین بر ضرورت پیش بینی تمهیدات لازم برای انتقال بیماران با بالگرد هلال احمر مستقر در استان، به بیمارستان‌های دیگر در شرایط ضروری تأکید کرد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های استاندار گیلان و مجموعه مدیران ارشد استان در خدمت‌رسانی به مردم گفت: برای اسکان، تب سنجی در مبادی ورودی و نیز فراخوان داوطلبان جمعیت هلال احمر برای حضور فعالانه در راستای سیاست‌های وزارت بهداشت و مدیریت ارشد استان، آماده هرگونه همکاری بوده و باجدیت پای کار هستیم.

دکتر محمودرضا پیروی از در اختیار گذاشتن امکانات برای تقویت تخت های درمانی و ملزومات مورد نیاز خبر داد و افزود: تلاش برای آموزش همگانی مردم در جهت رعایت بهداشت فردی یک امر ضروری و بسیار مهم است که در این راستا از هر ابزاری استفاده می کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۷۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود گفت: بامداد امروز با دریافت گزارشی از مرکز کنترل عملیات استان گیلان مبنی بر سقوط یک مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان لاهیجان، تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دیزبن به محل حادثه اعزام شدند.
 عامر محبی افزود: این فرد به علت سقوط از ارتفاع دچار آسیب دیدگی شدید شده بود، که پس از بررسی‌های اولیه با توجه به شرایط نامساعد منطقه و صخره‌ای بودن محل یک تیم تخصصی نجات از پایگاه هلال احمر رودسر به محل حادثه اضافه شد.
وی با بیان اینکه پس از راه اندازی گروه تخصصی برای نجات این فرد مسیر دسترسی مشخص شد گفت: پس از اقدامات لازم، مصدوم از مرگ رها یافت و به مکان امن منتقل شد. 
رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود تصریح کرد: در این عملیات یک گروه از ایستگاه آتش نشانی شهرستان لاهیجان و تعدادی از اهالی منطقه حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • پیگیری برای اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • ارائه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در داروخانه هلال احمر
  • توسعه خدمات، ظرفیت ها و توانمندیهای هلال احمربا مشارکت منتخبان مردم در مجلس
  • ابراز همدردی رئیس هلال احمر ایران با مردم افغانستان
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد
  • زیرساخت‌های جمعیت هلال احمر اردکان نیازمند توسعه