Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@21:28:15 GMT

شبکه امید میزبان انیمیشن «سعدی» شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۸۴۲۲

مجموعه انیمیشن «بوستان سعدی» شامل حکایاتی از بوستان سعدی برای مخاطب کودک و نوجوان است که با تکنیک دو بعدی به کارگردانی ملوس مراد در ۲۶ قسمت ۱۰ دقیقه ای و در مرکز پویانمایی صبا تولید شده و هر روز ساعت ۷:۴۵ و ۱۷:۴۵ از شبکه امید پخش می شود.

اخبار فرهنگ و هنر - مجموعه «بوستان سعدی» داستان های است که بر اساس حکایات، پندها و اندرزهایی برگرفته از بوستان، اثر ارزنده سعدی شیرازی تهیه شده است در این مجموعه تلاش شده تا در متن اصلی کمترین دخل و تصرف صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مجموعه سعدی نظاره گر داستان است و نقش راوی را در داستان ایفا می‌کند و اشعاری را می‌خواند، مردم کوچه بازار به طور سنتی طراحی و نقاشی شده اند اما برای ارتباط بهتر مخاطب با شخصیت های داستانی از دیالوگ های عامیانه‌تری استفاده شده است.

این مجموعه برای کودک و نوجوان و آشنایی بیشتر این قشر با هنرمندان و شاعران فارسی زبان و پی بردن به فرهنگ و زبان گذشتگان ساخته شده و آثار این هنرمندان به لحاظ تأثیرگذاری بیشتر بصری، به صورت انیمیشن ساخته می شود.

برخی از عوامل این مجموعه عبارتند از نویسندگان: مجید راستی، علی صمیمی زاد، با بازبینی جلال الدین اکرمی؛ انیماتورها: بهنام برنجی، نگین طاهری، سعید جلالیه، شهلا قاسمیان، جواد ابراهیم خانی، آرزو صائب؛ موسیقی: فرهاد هراتی و دیگر هنرمندان.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پویانمایی صبا انیمیشن ایرانی شبکه امید پویانمایی بوستان سعدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۸۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم‌ های سینمایی آخر هفته تلویزیون + جدول فیلم‌ های امروز جمعه ۳۱ فروردین

شبکه‌های یک، چهار، تهران، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر سبدی رنگارنگ از فیلم های جدید برای مخاطبان خود به مناسبت روز پایانی فروردین در نظر گرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «دریادار»، «داوطلبان: پیش به سوی جنگ»، «خانواده آگلی به شهر بدبو خوش آمدید»، «اوردوز»، «جک گلد»، «صحنه سازی»، «شبح»، «عصر دایناسورها ۱۰»، «جنگل شب»، «طلا و مس»، «مراقبتون هستیم»، «بدون قرار قبلی جمعه بیست‌وچهارم فروردین از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

نام فیلم ساعت
شبکه یک
کلاه سبزها ۱۶:۰۰
شبکه چهار
در قابل حمل ۲۰:۳۰
شبکه تهران
پسر چکش زن ۹:۰۰
روزی در تونگ یانگ ۱۳:۳۰
شبکه نمایش
صاحب مقام ۱۹:۰۰
آهسته آهسته ۲۱:۰۰
بروکلین بی مادر ۲۳:۰۰
شبکه کودک
دوچرخه‌ها ۱۴:۰۰
شبکه امید
تپه هارلی ۱۷:۰۰
شبکه افق
نبرد جبار ۱۰:۰۰
مهاجر ۱۸:۳۰
شبکه سلامت
دکتر ۱۱:۰۰
کد خبر 745856

دیگر خبرها

  • داستان «توافق نامه» سلیمانی در تئاتر چیست؟
  • کرمانشاه میزبان نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق»
  • فیلم‌ های سینمایی آخر هفته تلویزیون + جدول فیلم‌ های امروز جمعه ۳۱ فروردین
  • پسر صدیقه خانم که اروپایی‌ها را شگفت زده کرد
  • افتتاح ۲۷ پروژه در منطقه ۲ همزمان با یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار
  • «در لباس سربازی» در قاب شبکه امید
  • «بوستان سعدی» با صدای ساعد باقری
  • پخش سریال ترکیه‌ای از شبکه تهران
  • ورنر هرتسوگ صداپیشه انیمیشن بونگ جون‌هو می‌شود
  • «در لباس سربازی» از شبکه امید