Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@08:58:28 GMT

ابلاغ سیاست‌های سال آینده ستاد اقامه نماز

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۸۵۵۶

ابلاغ سیاست‌های سال آینده ستاد اقامه نماز

رسالت، اصول و سیاست‌های کلی ستاد اقامه نماز به عنوان زیرساخت فعالیت‌های این ستاد و دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی در سال ۱۳۹۹ ابلاغ شد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، رسالت، اصول و سیاست‌های کلی ستاد اقامه نماز به عنوان زیرساخت فعالیت‌های ستاد اقامه نماز و دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی در سال ۱۳۹۹ توسط سیداحمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور به تمام دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در متن ابلاغیه رسالت ستاد اقامه نماز تمهید، تعلیم، ترویج و تعمیق فرهنگ اقامه نماز، شناسایی‌، فعال‌سازی و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های جامعه در امر اقامه نماز، برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی مستمر عملکرد دستگاه‌های اجرایی در امر اقامه نماز،‌ تربیت نیروی متخصص و تولید محتوای مورد نیاز و شناسایی موانع و مشکلات اقامه نماز در جامعه و پیگیری رفع آن از طریق دستگاه‌های ذیربط مطرح شده است.

 

در این ابلاغیه ضمن توجه به ظرفیت علمی و نخبگانی جامعه خواستار استفاده از ظرفیت فکری و علمی صاحب‌نظران، جوانان، بانوان، استادان حوزه و دانشگاه و چهره‌­های نوآور و خلاق در مسیر تقویت حرکت اقامه نماز و تولید آثار علمی و هنری و پژوهشی و برون‌سپاری بخشی از فعالیت‌های علمی و پژوهشی به استادان، دانشجویان و نخبگان در زمینه‌های مورد نیاز شده است.

 

در این راستا جلب مشارکت مردم همراه با تشویق مردم به مشارکت و هدایت انگیزه‌های معنوی آنان دربرنامه‌های ترویج و توسعه فرهنگ نماز،‌ ارتباط منظم و آمیخته با ارشاد و انگیزه‌آفرینی با خیران و نیکوکاران و جلب مشارکت آحاد مردم در تأمین منابع مورد نیاز، حمایت‌های معنوی و مادی از مراکز خودجوش و فعال و فعالیت‌های فرهنگی و هنری و تشویق آنان به آفرینش‌ها و ابداعات فرهنگی‌ و هنری در زمینه نماز و کمک به ایجاد جریان‌های فعال مردمی و خودجوش نظیر یاوران نماز و همچنین تقویت جریان‌ها و تشکل‌های متعهد فعال گنجانده شده است.

 

پیگیری مطالبات مردمی در زمینه اقامه نماز از دولت (حقوق شهروندی نماز)، ارزیابی و داوری عملکرد دستگاه‌های اجرایی در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در مرکز و استان‌ها و انعکاس نتایج،‌ بررسی میزان تحقق مأموریت‌ها و تکالیف دستگاه‌های اجرایی و تعیین نقاط ضعف و قوت عملکردها و اعلام به دستگاه‌ها در این ابلاغیه همراه با ایجاد سامانه گزارش مردمی ستاد اقامه نماز در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد اقامه نماز نماز ستاد اقامه نماز دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۸۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان اعلام شد

 به گزارش تابناک، جماران نوشت: داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه امروز گفت: درباره بار مالی بودجه و خلق نقدینگی و اختلاف بین مجلس و دولت، ما در مرحله رسیدگی بودجه در مجلس اختلاف نظرهایی داشتیم ولی نهایتاً آنچه ابلاغ شد متن مورد توافق دولت و مجلس است و آنچه که هم‌اکنون به صورت قانون بودجه ۱۴۰۳ ابلاغ شد نظرات دولت را به شکل حداکثری تامین کرده است. 

امروز آیین نامه مهم بودجه ۱۴۰۳ یعنی حقوق و دستمزد در هیئت دولت تصویب شد. 

بودجه‌ای که دولت ارائه کرده فاقد کسری بودجه و قابل اجرا است و کسری بودجه پنهان عملا در قانون بودجه ۱۴۰۳ وجود ندارد و مطمئن هستیم که این قانون امسال بسیار راحت‌تر از سال‌های گذشته اجرایی خواهد شد.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت پس از جلسه هیات دولت: رئیس جمهور با توجه به شعار سال که مقام معظم رهبری اعلام کردند همه وزارتخانه ها  را مکلف کردند که برنامه‌ها خود را برای تحقق شعار سال ارائه کنند.

با توجه به ابلاغ قانون بودجه ۱۴۰۳ در روزهای پایانی سال در این جلسه هیئت دولت ضوابط حقوق و دستمزد امروز مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به تصویب رسید و ابلاغ خواهد شد.

ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد را از همین فروردین ماه اجرایی می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • ساماندهی پدیده زباله‌گردی و کودکان کار طی ماه‌های آینده/فعال شدن ساخت تمام خطوط متروی تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد
  • سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد را از همین ماه اجرایی می‌کنیم +فیلم
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان اعلام شد
  • سناریوهای آینده کاظم صدیقی؛ حذف از فهرست مهمانان نوروزی رئیسی!
  • اجرای برنامه‌های تدوین شده مقابله با گردوغبار در ۲۹ استان کشور
  • آینده صدیقی به عنوان امام جمعه چیست؟
  • اصلاح تصویب‌نامه موضوع واگذاری سهام عدالت جدید ابلاغ شد
  • آیین نامه اجرایی اسقاط خودروهای فرسوده ابلاغ شد + جزئیات