Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از لغو برگزاری نمایشگاه‌های بهاره در بوشهر خبرداد و گفت: در این راستا فروش فوق‌العاده نوروزی جایگزین نمایشگاه‌های بهاره برای تخفیف قیمت کالاها در ایام پایانی سال شد. ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر،  سیدحسین حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همه اقدامات برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در استان بوشهر با همکاری همه دستگاه‌ها و مردم انجام شده است اظهار داشت: ضدعفونی نقاط شهری به‌ویژه معابر و رعایت بهداشت فردی مردم در راستای مقابله با ویروس کرونا ستودنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از لغو برگزاری نمایشگاه بهاره در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد:  طبق مصوبات مدیریت ستاد بحران استان نمایشگاه‌های فروش بهاره که قرار بود از 14 تا 23 اسفندماه امسال در بوشهر و دیگر شهرستان‌های استان برای فروش کالاهای مختلف ویژه عید نوروز برگزار شود به‌منظور ضرورت رعایت نکات بهداشتی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا لغو شد.

حسینی با اشاره به اینکه قرار بود در این نمایشگاه‌ها کالاهایی همچون گوشت قرمز، مرغ ، میوه، پوشاک، کیف و کفش و غیره عرضه شود خاطر نشان کرد: به سبب لزوم رعایت موارد بهداشتی در خصوص جلوگیری از گسترش ویروس کرونا برپایی نمایشگاه بهاره لغو شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر عنوان کرد: با توجه به لغو برگزاری این نمایشگاه‌ها در بوشهر هزینه‌های پرداخت‌ شده برای غرفه‌ها از طریق اتاق اصناف مرکز استان به متقاضیان بازگردانده می‌شود و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

وی از تخفیف قیمت برخی کالاهای پرمصرف در ایام نوروز خبرداد و تصریح کرد: تدابیر لازم برای توزیع کالاهای اساسی طرح تنظیم بازار، برنامه‌ریزی فروش فوق‌العاده و تخفیف قیمت برخی از کالاها نیز در ایام پایانی سال ویژه نوروز پیش بینی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به تامین میوه ویژه ایام عیدنوروز خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌ لازم برای تأمین میوه شب عید استان بوشهر شامل حدود 800 تن میوه شامل 500 تن پرتقال و 300 تن سیب شده است.

برپایی نمایشگاه های بهاره در سراسر کشور لغو شد فروش فوق‌العاده نوروزی جایگزین نمایشگاه‌های بهاره؛ توزیع گسترده کالاها از نیمه دوم اسفندماه نمایشگاه کالای بهاره در سراسر خراسان رضوی لغو شد

حسینی با بیان اینکه اکنون میوه  مورد نیاز شب عید تامین و تأمین و ذخیره شده است گفت: این میوه‌‌ها از طریق فروشگاه‌های مجاز با قیمت مصوب طرح تنظیم بازار در سراسر استان بوشهر توزیع می‌شود.

انتهای پیام/190/ح

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایشگاه های بهاره فروش فوق العاده نمایشگاه ها ویروس کرونا استان بوشهر لغو شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۹۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران پیرامون آخرین وضعیت فروش آنلاین میوه و سبزیجات در شهر تهران گفت: فروش آنلاین میوه و سبزیجات از ۲۱ بهمن سال گذشته در شهر تهران آغاز شده است. البته این طرح به صورت پایلوت در بعضی مناطق پیش‌تر شروع شده بود تا نقاط ضعف و قوت طرح احصا شود.

قیمت فروش آنلاین با قیمت خرید حضوری از میادین یکسان است

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اشاره به اینکه قیمت فروش آنلاین با قیمت میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران یکسان است، ادامه داد: هزینه ارسال برای هر سبد کالایی بین ۲۰ تا ۳۰ کیلوگرم (۱۰ قلم کالا) ۲۴ هزار و پانصد تومان است.

امکان مرجوعی میوه و سبزیجاتی که از نظر کیفیت مشکل دارند، وجود دارد

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه در حال حاضر بدون تبلیغات، حدود ۸۰۰ سبد کالا در ماه برای شهروندان ارسال می‌شود، گفت: در صورتی که میوه‌ای برای شهروندان ارسال شد و کیفیت قابل قبولی نداشت و از نظر کیفیت مشکل داشت، امکان مرجوعی وجود دارد.

بختیاری ادامه داد: در صورتی فروش آنلاین در منطقه‌ای تحت پوشش نبود، شهروندان می‌توانند از طریق سامانه شهرزاد اطلاع دهند.

فروش آنلاین فرآورده‌های پروتئینی، محصولات بازرگانی و لبنی؛ نیمه اول امسال

وی در ادامه با اشاره به اینکه فروش آنلاین در حال حاضر مختص میوه، سبزی و صیفی جات است، تصریح کرد: فروش آنلاین فرآورده‌های پروتئینی، محصولات بازرگانی و لبنی هم در ۶ ماهه ابتدای سال آغاز خواهد شد.

بختیاری زاده تاکید کرد: میانگین اختلاف محصولات میوه و تره بار شهرداری تهران با سطح بازار ۴۲ درصد و این اختلاف در سبزیجات ۲۹ درصد است‌.

زمان ارسال در فروش آنلاین بین ۳۰ دقیقه تا ۹۰ دقیقه است

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اشاره به اینکه میانگین زمان ارسال در فروش آنلاین بین ۳۰ دقیقه تا ۹۰ دقیقه است، ادامه داد: زمان و ساعت کاری ارسال فروش آنلاین سازمان میادین در روزهای شنبه تا چهار شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر، روز پنجشنبه ۸ صبح تا ۱۲ و در روزهای تعطیلی رسمی سفارش گیری برای فروش آنلاین وجود ندارد. همچنین سفارش‌هایی که بین ساعت ۱۳ تا ۱۵، ثبت شود بین ساعات ۱۵ تا ۱۷ ارسال خواهند شد. شهروندان تهرانی می‌توانند با نصب سوپر اپلیکیشن شهرزاد و مراجعه به بخش میوه و تره بار، درخواست خود را خرید ثبت کنند.

گفتنی است، یکی از مزایای خرید آنلاین از سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران صرفه‌جویی در وقت و همچنین کاهش ترافیک برای شهروندان خواهد بود.

کد خبر 6086285

دیگر خبرها

  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • جزییات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • آغاز فروش فوق‌العاده سایپا با تحویل ۳ ماهه از فردا + جزییات
  • فروش فوق‌العاده وانت ۱۵۱ سایپا
  • فروش فوق العاده وانت ۱۵۱ سایپا
  • سود فروش میوه و تره‌بار حداکثر ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید است