Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آتشپاد محمدرضا بیاناتی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: از آغاز سال تا پایان بهمن ماه ۹۸ تعداد ۱۵۳۰۲۷ تماس (میانگین روزانه ۴۵۵ تماس) با سامانه ۱۲۵ همدان برقرار شده است که از این تعداد ۳۳۹۸ مورد منجر به عملیات گردیده، ۷۸۳۰ مورد جهت راهنمایی و مشاوره، ۱۶۰۵۸ تماس اشتباه ،۱۶ مورد اعلام حریق کذب و متأسفانه ۱۲۵۶۰۴ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ۳۳۹۸ عملیات انجام شده طی ۱۱ ماه گذشته ۱۸۶۴ عملیات اطفا حریق، ۱۵۳۴ عملیات امداد و نجات و ۱۲۱ عملیات مربوط به احتیاط حریق و حوادث بوده است.

بیاناتی اظهار کرد: پوشش گیاهان خودرو با ۸۸۷ مورد، وسایل نقلیه با ۲۲۱ مورد، اماکن مسکونی با ۲۱۲ مورد، باغات و فضای سبز با ۱۲۹ مورد و مراکز تجاری با ۹۸ مورد بیشترین کاربری عملیات اطفا حریق را شامل گردیده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۸۳۸ عملیات اطفا حریق در محدوده و حریم شهر همدان و ۲۶ عملیات خارج از آن انجام شده است افزود: علت بروز ۷۰۶ مورد از حادثه‌های آتش سوزی عمدی، ۱۱۳۰ مورد غیر عمدی و ۲۷ مورد نیازمند کارشناسی است.

ریی س سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان با اشاره به انجام ۱۵۳۴ عملیات امداد و نجات طی ۱۱ ماه گذشته گفت: نجات افراد محبوس شده در آسانسور با ۲۹۳ مورد، نجات حیوانات با ۲۶۹ مورد، نجات افراد محبوس شده دراماکن مختلف با ۲۶۸ مورد مهار حیوانات با ۲۴۵ مورد، رفع آبگرفتگی و نجات در سیلابها با ۱۰۲ مورد و رهاسازی اندام بدن از داخل زیورآلات و اجسام مختلف بیشترین نوع عملیات‌های انجام شده را در برگرفته است.

وی با اشاره به اینکه ۱۵۲۴ مورد از عملیات‌های امداد و نجات در محدوده شهر همدان و۱۰ مورد خارج از آن بوده است گفت: بیشترین کاربری این عملیات‌ها اماکن مسکونی با ۹۴۵ مورد، وسایل نقلیه با ۱۹۵ مورد و مراکز تجاری با ۶۲ مورد بوده است.

محمدرضا بیاناتی با اشاره به اینکه ۶۹ نفر ازجمله ۴ آتش نشان در حوادث آتش سوزی و ۱۲۶ نفراز جمله ۲ آتش نشان در عملیات‌های امداد و نجات مصدوم و ۲۲ نفر فوت شده‌اند تصریح کرد: آتش نشانان طی ۱۱ ماه گذشته با سرعت عمل و از خودگذشتگی ۱۱۳۱ نفر را در عملیات امداد و نجات و ۷۳ نفر را در عملیات‌های اطفا حریق و نجات داده‌اند.

وی با اشاره به آموزش ۱۲۶۷۴ نفر در ۱۱ ماه گذشته خاطرنشان کرد: طی این مدت ۸۹۵ دستورالعمل و طرح ایمنی و ۳۸۸ تاییدیه طرح ایمنی برای ساختمان‌ها صادر شده است.

ریی س سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان با تاکید بر استمرار طرح پایش سطح ایمنی اماکن مختلف اعلام کرد: از آغاز سال ۹۸ تا پایان بهمن ماه ۳۰۶ مورد پایش از اماکن اداری، تجاری، آموزشی، درمانی، خدماتی و.... انجام شده است.

کد خبر 4867509

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی عملیات امداد و نجات انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر سیلاب گرگان تعطیلی مدارس شهرکرد قزوین بارش باران شیراز بیرجند ۱۱ ماه گذشته امداد و نجات انجام شده اطفا حریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۹۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشپاد سوم محمد اسلامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: شامگاه یکشنبه ۳ اردیبهشت ماه حادثه حریق یک منزل مسکونی به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۲، ۲۸ و ۳۸ به محل حادثه واقع در بلوار چراغچی اعزام شدند.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد بیان کرد: این حریق در طبقه دوم یک منزل سه طبقه رخ داده بود و با توجه به اینکه ساکنین پس از وقوع حادثه از منزل خارج شده بودند، حریق خوشبختانه بدون خسارت جانی و مصدوم، با تلاش آتش نشانان اطفا شد.

وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، از شهروندان خواست به محض وقوع حادثه موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۵ به آتش نشانی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • (ویدیو) آتش سوزی در محله پامنار؛ یک آتش‌نشان مصدوم شد
  • توصیه‌های ایمنی پزشکی قانونی به شهروندان هنگام صاعقه
  • آتش سوزی در محله پامنار/ یک آتش‌نشان مصدوم شد
  • حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • مغازه تشک فروشی در آتش سوخت
  • انجام ۶۵ مورد ماموریت آتش نشانی در فروردین ماه
  • آتش سوزی و انفجار در اصفهان