Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@15:26:47 GMT

پاسخگویی به یک میلیون تماس موفق

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۹۵۳۳

پاسخگویی به یک میلیون تماس موفق

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام بانک قرض الحسنه رسالت برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه سال۱۳۹۷ با حضور بیش از۶۱/۷ درصد سهامداران در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام بانک قرض الحسنه رسالت برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه سال۱۳۹۷ با حضور بیش از۶۱/۷ درصد سهامداران در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه این مجمع با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و نماینده حسابرس و بازرس قانونی همچنین با ترکیب هیأت رئیسه مجمع (علی سلطانی چاکینی به عنوان رئیس مجمع، حسن امیری خانمکانی ناظر اول، محمد کمساری بنانی ناظر دوم و مجتبی قادرنظری منشی جلسه) برگزار شد.

در ابتدای مجمع، مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با ارائه گزارشی از عملکرد بانک گفت: در سال ۹۷ بانکداری اجتماعی را که سال های گذشته پایه گذاری شده بود به نحو احسن عملیاتی شد.  محمدحسین حسین زاده افزود: بعد از توسعه بانکداری اجتماعی، بانکداری بدون شعبه در این بانک کلید خورد و خوشبختانه این مهم در سال جاری به خوبی عملیاتی شد و هم اکنون بانک قرض الحسنه

رسالت به عنوان نخستین بانک دیجیتال کشور فعالیت دارد. مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت بااشاره به دیگر اقدامات این بانک در سال جاری اظهارداست: همسو با اهداف بانکداری بدون شعبه، چهار مرکز خدمات سپرده، خزانه داری ومبادلات، عملیات اعتباری و مرکز امداد مشتریان راه اندازی شده است.

حسین زاده نیروی انسانی را مهمترین سرمایه هرسازمان برشمرد و گفت: با عملیاتی شدن بانکداری دیجتیال و جمع آوری شعب تعدیل نیروی نخواهیم داشت و صرفا نحوه فعالیت کارکنان تغییر خواهد کرد. در این مجمع صورت های مالی برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند۹۷ مورد تایید وتصویب قرار گرفت./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: بانک رسالت بانک ها بانک بانک قرض الحسنه رسالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۹۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای حمایت از اشتغالزایی و بهبود معیشت خانوارها، تسهیل شرایط ازدواج، تحکیم بنیان خانواده و جوانی جمعیت، حمایت از کشاورزان خسارت دیده و ... شعب این بانک در سراسر کشور طی سال 1402 بیش از 126 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه جمعا به مبلغ 145 هزار و 610 میلیارد ریال به متقاضیان و واجدان شرایط پرداخت کرده اند.

شایان ذکر است، از مجموع تسهیلات قرض الحسنه پرداختی توسط بانک کشاورزی در مقطع یاد شده، بالغ بر 83 هزار میلیارد ریال در قالب بیش از 40 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و 28 هزار میلیارد ریال در قالب 42 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به متقاضیان پرداخت شده و الباقی در قالب تسهیلات اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی، ودیعه مسکن مدد جویان کمیته امداد و بهزیستی، تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی، کمک به کشاورزان خسارت دیده و ...  بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه جامع مشارکت مردم در اقتصاد امروز نهایی می‌شود
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد
  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • آشنایی با انواع وام بانک مهر ایران + شرایط و جزئیات دریافت وام از ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی طرح مهربانی
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری یزد به ۶۵۰ تماس/ گزارشات مردمی از آبگرفتگی معابر و جوی‌های شهر