Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، سهیل مهدی در گفت‌وگو با برنامه سلام صبح بخیر شبکه سوم در خصوص اینکه چه شد که تصمیم به تعطیلی مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر گرفتند اظهار داشت: همانطور که در اطلاعیه‌های قبلی اعلام شد ما در اختیار کمیته مبارزه با کرونا هستیم.

وی افزود: در جلسه‌ای که روز گذشته برگزار شد مدیریت بحران کشور تشخیص داد که در این زمینه همکاری لازم را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم طبق روال کمک را وظیفه خودمان می‌دانیم. جان مردم اهمیت زیادی دارد  و طبق دستور  ستاد مبارزه با کرونا این هفته را تعطیل کردیم تا در اطلاعیه بعدی در خصوص ادامه مسابقات روند این قضیه را اطلاع رسانی کنیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که مشخص نیست که مسابقات تا کی تعطیل است گفت: ما فعلا این هفته را دستور داریم که تعطیل کنیم اما طی روزهای آینده حتما در این زمینه اطلاع رسانی می کنیم که باشگاه‌ها و مردم از بلاتکلیفی خارج شوند.

مهدی در خصوص اینکه احتمال دارد تا پایان اسفند ماه مسابقات برگزار نشود تصریح کرد: اجازه بدهید در این زمینه فعلا واکنشی نداشته باشیم اما ما برنامه‌ها را به شکلی تنظیم می‌کنیم که اولویت جان مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد دغدغه سازمان لیگ تاریخ پایان این مسابقات است، عنوان کرد: همانطور که می‌دانید لیگ قهرمانان آسیا هم به حالت تعلیق در می‌آید و روز شنبه هم جلسه AFC بسیار تعیین کننده خواهد بود. حتی رئیس فدراسیون جهانی هم ادعا کرد جان ورزشکاران و مردم از همه چیز اهمیت بیشتری دارد. به نظرم به طور کلی رویدادهای فوتبال در آسیا و حتی دنیا یک مقدار از  نظر برگزاری دچار مشکل خواهد شد.نهایت تلاش ما این است که حتما لیگ را برگزار کنیم اما با نظر ستاد مبارزه با کرونا.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص شایعه مبتلا شدن برخی بازیکنان به کرونا در لیگ های دسته اول و دوم اظهار داشت: من با خلیلیان صحبت کردم و هیچوگنه مورد رسمی و ثبت شده ای نداشتیم و اگر هم بوده شبه‌هایی بوده که بیشتر به سرماخوردگی منجر شده است.

مهدی در خصوص زمان آغاز کار تیم ملی توضیح داد: من شنیدم مسابقات مقدماتی جام جهانی ممکن است جا به جا شود، در جلسه روز شنبه آینده کنفدراسیون فوتبال آسیا  تمامی مسابقات و زمان برگزاری آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد، در مورد تیم ملی نظر دقیق را نمی‌توانم ارائه کنم اما ممکن است این برنامه جا به جا شود.

رقابت‌های لیگ برتر، دسته اول، دوم و سوم لغو شد کد خبر 488474 برچسب‌ها فوتبال - نهادهای ایران لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال نهادهای ایران لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۰۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدیان راهی فینال شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در رقابت‌های دو‌ومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور مقدماتی ماده۴۰۰متر با مانع نازنین فاطمه عیدیان موفق شد با ثبت زمان ۱:۰۰.۰۶ دقیقه ضمن کسب عنوان نخست در گروه خود و در مقدماتی راهی مرحله نهایی این مسابقات شود.

مرحله نهایی رقابت ماده ۴۰۰متر با مانع این مسابقات جمعه (۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • عیدیان راهی فینال شد
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا