Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@22:51:27 GMT

اعطای مرخصی به بیش از3 هزار و 500 زندانی در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۰۴۰۶

اعطای مرخصی به بیش از3 هزار و 500 زندانی در مازندران

رئیس کل دادگستری مازندران از اعطا مرخصی به 3 هزار و 562 نفر از زندانی های استان به مناسبت ایام مبارک ماه رجب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری از اعطا مرخصی به ۳ هزار و ۵۶۲ نفر از زندانی‌های استان به مناسبت ایام مبارک ماه رجب خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: با توجه به بخشنامه اخیر الصدور ریاست معظم قوه قضاییه در پیشگیری از سرایت ویروس کرونا، تعداد ۳ هزار و ۵۶۲ نفر از زندانیان موجود در زندان‌های استان آزاد یا به مرخصی رفتند.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مازندران قوه قضاییه مرخصی ماه رجب کرونا را شکست می دهیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۰۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلمان به افراد «یهودستیز» حق شهروندی اعطا نمی‌کند

آلمان باعنوان جلوگیری از اعطای شهروندی به افراد «یهودستیز»، سؤالاتی درباره مواضع افراد درباره رژیم اسرائیل و دین یهودیت را در پرسشنامه شهروندی خود می‌گنجاند.

به گزارش مشرق از روزنامه لوموند، دولت آلمان قصد دارد در آینده با گنجاندن سؤالاتی درباره «دولت اسرائیل» و دین یهودیت از اعطای حق شهروندی به متقاضیان به اصطلاح «یهودستیز» جلوگیری به‌عمل آورد.

نانسی فایزر وزیر کشور آلمان روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با هفته‌نامه آلمانی اشپیگل گفت: یهودستیزی، نژادپرستی و هرگونه اهانت به بشریت مانعی برای اعطای حق شهروندی آلمان خواهد بود.

در سؤالات طراحی‌شده، افراد باید با نام مکان عبادت یهودیان، سال تأسیس رژیم اسرائیل، سطح تعهد آلمان به این رژیم و مجازات انکار «هولوکاست» در آلمان آشنا باشند.

این تغییرات در حالی در پرسشنامه شهروندی آلمان ایجاد می‌شود که تسهیل قوانین شهروندی از تعهدات دولت اولاف شولتس در انتخابات ۲۰۲۱ بوده است.

براساس داده‌های «مؤسسه تحقیقات صلح جهانی استکهلم»، آلمان تأمین‌کننده ۳۰ درصد از تسلیحات نظامی رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۲۳ بوده است.

دیگر خبرها

  • انواع مرخصی در قانون کار: از مرخصی استحقاقی تا مرخصیِ ازدواج و…
  • مسافران باید حرمت ماه مبارک رمضان و لیالی قدر را حفظ کنند
  • آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی در آستانه لیالی قدر
  • آلمان به افراد «یهودستیز» حق شهروندی اعطا نمی‌کند
  • مرخصی ۱۷۱ نفر از زندانیان استان بوشهر با مراقبت پابند الکترونیک
  • مرخصی اوسمار ویه‌را به دو ستاره پرسپولیس
  • مرخصی به ۱۷۱ زندانی تحت مراقبت پابند الکترونیکی در بوشهر
  • اعطای نشان افتخار به بازیکنان تیم ملی فوتبال گرجستان
  • آزادی ۲۲ زندانی زنجانی از ابتدای ماه مبارک رمضان
  • اعطای مشوق‌های سرمایه‌گذاری در زهک