Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@20:40:04 GMT

سلام بر ماه خدا با برنامه «این شب ها»

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۰۶۸۱

سلام بر ماه خدا با برنامه «این شب ها»

برنامه «این شب ها» با هدف بهره برداری بهتر از ماه رجب از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، به مناسبت فرا رسیدن ماه رجب که ماه خدا نامیده شده است، برنامه «این شب‌ها» با هدف بهره برداری بهتر از این ماه از شبکه یک سیما پخش می‌شود. 

در این برنامه که از امشب ساعت ۰۹: ۲۳ دقیقه به صورت زنده تقدیم بینندگان می‌شود، کارشناسان دینی از جمله آیت الله سجادی، دکتر منصوری لاریجانی، حجت الاسلام و المسلمین رفیعی و علیرضا برازش دعوت شده اند تا درباره «دعا و نیایش در ماه رجب» صحبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله سجادی مهمان امشب این برنامه است که با محوریت اهمیت راز و نیاز با خداوند صحبت و درباره موانع و شرایط اجابت دعا نکات مهمی را با بینندگان مطرح می‌کند.

همچنین سه شنبه شب دکتر منصوری لاریجانی، چهارشنبه و پنجشنبه حجت الاسلام ناصر رفیعی، یکشنبه و دوشنبه هفته بعد علیرضا برازش نویسنده و پژوهشگر حوزه قرآن و حدیث مهمان این شب‌ها هستند و با معرفی ویژگی‌های منحصر به فرد ماه رجب، اهمیت دعا در این ماه را شرح می‌دهند.

برنامه «این شب‌ها» کاری از گروه معارف شبکه یک سیماست که با تهیه کنندگی یونس قاسمی و اجرای مجید یراق بافان هر شب (بجز جمعه شب) حدود ساعت ۲۳ از این شبکه پخش می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: برنامه این شب ها ماه رجب ماه رجب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۰۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های متنوع شبکه قرآن برای بینندگان رسانه ملی

برنامه قرائت‌های قرآن کریم، ترتیل خوانی با نوای «مشاری العفاسی» هر بامداد ساعت ۱:۳۰ تا ۲:۳۰؛ ترتیل جزخوانی هر بامداد ساعت ۴:۳۰ تا ۵:۳۰ و هر روز ظهر ساعت ۱۳ تا ۱۴؛ تلاوت مجلسی فاخر هر روز ساعت ۸:۳۰ صبح و ۲۳:۳۰ شب و «محفل‌های قرآنی» روز‌های زوج ساعت ۲۲ از این شبکه پخش می‌شود.

پخش ادعیه‌های نورانی در ساعت ۲۰:۳۰ با زیارت آل یاسین به صورت زنده از حرم مطهر رضوی در روز شنبه، روز یکشنبه، زیارت حضرت زهرا (س) به صورت زنده از حرم مطهر حضرت معصومه (س) و روز دوشنبه، حدیث کسا به صورت زنده از حرم مطهر رضوی پخش می‌شود. همچنین روز سه شنبه، دعای توسل، روز چهارشنبه، زیارت امین الله به صورت زنده از حرم مطهر رضوی، روز پنجشنبه، دعای کمیل و روز جمعه، زیارت جامعه کبیره روی آنتن می‌رود.

تفسیر کتاب «صحیفه سجادیه» هر روز ساعت ۵:۳۰ و «نجوای آسمانی» با موضوع اشعار قرآنی با اجرای «اسماعیل آذر» هر روز ساعت ۶:۳۰ صبح در لحظات اذانگاهی از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

برنامه «در محضر قرآن» با سخنرانی «حمیدرضا مستفید» در خصوص واژه شناسی قرآنی هر روز قبل از اذانگاهی ظهر و سخنرانی آیت الله مصباح یزدی در شرح دعای «مکارم الاخلاق» هر روز بعد از اذان ظهر بر روی آنتن شبکه قرآن ومعارف سیما می‌رود.

برنامه «محفل» هر روز ساعت ۱۷:۱۵ قبل از اذانگاهی مغرب و سخنرانی زنده از حرم حضرت معصومه (س) همه روزه به جز روز‌های سه شنبه و جمعه ساعت ۱۹:۳۰ برای بینندگان پخش می‌شود.

برنامه‌های آموزشی قرآن کریم از جمله «مدرسه تلاوت» هر روز ساعت ۱۰:۲۰ صبح و تکرار آن ۱۶:۴۵، آموزش روخوانی هر روز ساعت ۱۰:۴۵ و تکرار آن ۱۵:۱۵ و «مدرسه حفظ» با تمرکز بر سوره مبارکه یاسین هر روز ساعت ۱۱:۳۰ صبح و تکرار آن ساعت ۱۵ از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

پخش برنامه «پهلوون» هر روز صبح ساعت ۸، برنامه «سفرقند» هر روز ساعت ۹ صبح و «منم بچه مسلمان» هر روز ساعت ۱۰ و تکرار آن ساعت ۱۶ از جمله تدارک گروه کودک و خانواده شبکه قرآن ومعارف سیما برای بینندگان است.

همچنین نسخه سینمایی «سفرقند» که روایت نوجوانان مستندسازی است که با راهنمایی و کمک مربی روحانی خود، در پی پاسخ به سوالات و شبهات خود سفر کرده و سفرشان را روایت می‌کنند، روز جمعه ۳۱ فروردین ساعت ۲۱:۳۰ بر روی آنتن شبکه قرآن ومعارف سیما می‌رود.

از روز شنبه ۲۵ فروردین، بازپخش برنامه رمضانی «زندگی پس از زندگی» ساعت ۲۳:۱۵ شب، برنامه «طرحی نو» با موضوع طرح اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی هر روز ۷ صبح، برنامه «سرزمین ستاره‌ها» روز‌های زوج و جمعه ساعت ۲۱، برنامه «شب‌های پرستاره» با روایت گری حاج «حسین یکتا» بعد از خبر ۲۳، پخش «مسابقه قرآنی‌ها» شب‌های یک شنبه و سه شنبه ساعت ۲۲:۱۵ و برنامه «ستاره‌های زمین» هر روز ساعت ۱۷ از دیگر برنامه‌های پرمخاطب شبکه قرآن ومعارف سیما است که برای بینندگان پخش می‌شود.

برنامه‌های گفتگو محور «آرمان» روز‌های زوج ساعت ۲۲:۳۰، برنامه «بینا» روز‌های یکشنبه و سه شنبه ساعت ۲۱:۳۰ و برنامه «یاد خدا» هر شب ساعت ۲۰:۳۰ و تکرار آن در ساعات ۲:۳۰ بامداد، ۶ و ۱۱ صبح نیز بر روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ببینید | برنامه محفل و سال‌نو شبکه سه در صدر توجه مردم
  • اتفاقی عجیب در پخش زندۀ برنامه مجله فوتبالی شبکه خبر
  • واکنش علی لاریجانی به عملیات «وعده صادق» + عکس
  • لحظه به لحظه «نوسان» با «وعده صادق»
  • توجه به جایگاه مادران در برنامه «از مامان بگو»
  • هشتگ سواد رسانه ای را در رادیو سلامت دنبال کنید
  • ببینید | «بی واسطه» در پارچین
  • برنامه‌های متنوع شبکه قرآن برای بینندگان رسانه ملی
  • بررسی رویدادهای شبکه های رادیویی
  • ببینید | برنامه ویژه شبکه یک هم‌زمان با شروع حملات ایران علیه اسرائیل