Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:39:08 GMT

هت‌تریکِ فیلم کوتاه «سِتین» در جشنواره‌های جهانی

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۰۷۱۷

هت‌تریکِ فیلم کوتاه «سِتین» در جشنواره‌های جهانی

سِتین عنوان اولین فیلم داستانی بین الملی اصغر عباسی است که پس از بیش از ۲۰ عنوان فیلم کوتاه و مستند داخلی ساخته و با آن موفق به دریافت جوایز متعدد از جشنواره های ملی داخلی شده است.

همچنین این فیلم همزمان در سه جشنواره‌ بین‌المللی حضور خواهد داشت و بخش رقابتی فستیوال بیپآپ در نیویورک آمریکا، فستیوال هفته فیلم هالیوود در لاس وگاس آمریکا و همچنین بخش رقابتی فستیوال فیلم میرآداس در اروگوئه میزبان این فیلم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیامک اطلسی، سیما خضرآبادی، علیرضا ساوه درودی و رامین مراقی بازیگران فیلم کوتاه سِتین هستند.

اصغر عباسی که هنرآموخته انجمن سینمای جوان است در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته سینما تحصیل کرده و با تجربیات ارزشمندی که طی این سال ها در ساخت فیلم های کوتاه و مستند بدست آورده قصد دارد سه گانه ای با مضامین عشق، شور جوانی و اعتیاد جهت حضور در جشنواره های جهانی بسازد که «سِتین» اولین فیلم از این سه گانه است.

در خلاصه داستان سِتین چنین آمده است: هیچ خانه ای بدون ستون باقی نمی ماند.

عوامل فیلم کوتاه سِتین عبارتند از فیلمنامه: راحله شادمهری، اصغر عباسی. مجری طرح: ایمان غیرتمند. مدیر فیلمبرداری: رضا عرفانی. طراح صحنه و لباس: مریم ناصری. تدوین: یاسر فرزام نیا. طراحی و ترکیب صدا: مهدی جمشیدیان. طراح گریم: علی بهرامی فر. مدیر صدابرداری: علیرضا بخشائی. موسیقی: امیر شاهرخی. جلوه های ویژه بصری: وحید ربانی. برنامه ریز: بیتا تقی پور. دستیار اول کارگردان: غزال غلامی. مدیر تولید: نجمه نظری. عکس: نفیسه مدرسی. روابط عمومی: مریم عرفانیان. کارگردان: اصغر عباسی. تهیه کننده: اکبر عباسی. پخش بین المللی: مآفیلم.

برچسب‌ها اروگوئه علی بهرامی ایالات متحده آمریکا فیلم کوتاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اروگوئه علی بهرامی ایالات متحده آمریکا فیلم کوتاه آمریکا آمریکا اروگوئه علی بهرامی ایالات متحده آمریکا فیلم کوتاه فیلم کوتاه اصغر عباسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۰۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می آید

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، نمایش یاخته به نویسندگی مهدی سیم ریز و کارگردانی میثم نویریان از 5 الی 25 اردیبهشت ماه، ساعت 30/19 در تماشاخانه مهر به روی صحنه می رود. نمایش یاخته، نمایشی کمدی اجتماعی است که منتخب هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی می باشد که روایت گر داستان زوج جوانی است که به تهران مهاجرت کرده و باید به روشی غیر معمول صاحب فرزند شوند، که در این بین ایمیلی از مدیر برنامه‌های لئوناردو دی‌کاپریو دریافت می‌کنند.

 او پیشنهاد داده است که در این نمایش بازیگرانی (به ترتیب الفبا) همچون: تکتم اخجوانی، مرضیه آقاسی، رافق ایرجی، هدیه داوودوندی، آرزو شیخی و محمد محسن شفیعی به ایفای نقش پرداخته و سایر عوامل عبارتند از: مشاور هنری: یزدان کاظمی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: میلاد نظیفی، دستیاران کارگردان: سید مجتبی حجازی، سیده نجمه چلنگر، امیرحسین ارقبایی، روابط عمومی: مریم حضرتی، مشاور رسانه ای: محمد جواد عبدی، طراح صحنه: میثم نویریان، طراح لباس: محبوبه سلطانی، موسیقی: امیر صادقین، طراح گریم: سمیه ارقبایی، طراح پوستر: سروش حیدری، طراح نور: صمد خانی، مدیر صحنه: امیر میرزائی، مدیر اجرایی: هانیه جعفری.علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیط این نمایش به سایت تیوال مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • رقابت دو بازی ایرانی برای کسب جایزه فستیوال ۲۰۲۴ بازی سال منا
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • انتشار پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • فیلمی که همه را شوکه کرد؛ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟
  •  منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می آید