Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از تعویق یک هفته‌ای مسابقات فوتبال در ایران جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، برنامه جدید رقابت‌های لیگ دسته اول تا پایان سال جاری اعلام شد. ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، پس از تعویق یک هفته‌ای مسابقات فوتبال در ایران جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، برنامه جدید رقابت‌های لیگ دسته اول تا پایان سال جاری اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس برنامه تیم 90 ارومیه به شرح زیر خواهد بود:

نود ارومیه - گل‌ریحان البرز:
19 اسفند 1398
ورزشگاه تختی ارومیه

مس کرمان - نود ارومیه
24 اسفند 1398
ورزشگاه شهیدباهنر کرمان

آرمان‌گهرسیرجان - نود ارومیه
28 اسفند 1398
ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان

دیدار تیم‌های نود ارومیه و سرخپوشان پاکدشت به روایت تصویرتیم فوتبال نود ارومیه با مشکل جدی در پست مهاجم روبه‌رو است

به گزارش تسنیم؛ تا پایان رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ آزادگان تیم‌های مس رفسنجان با 53 امتیاز، مس کرمان با 46 امتیاز و خوشه طلایی ساوه با 45 امتیاز تیم‌های نخست تا سوم جدول رده بندی هستند.

همچنین نماینده ارومیه در این مسابقات با 44 امتیاز در جایگاه پنجمی قرار دارد.

انتهای پیام/7548/ی

R7548/P/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نود ارومیه تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۱۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در هفته بیست و پنجم رقابت‌های فوتبال دسته یک ایران چهارشنبه ۸ فروردین، تیم خیر خرم آباد با نتیجه یک به صفر خوشه طلایی ساوه را شکست داد و در مکان نخست جدول ۵۵ امتیازی شد، چادرملو اردکان ۲ به ۱ از سد میزبانش پارس جنوبی جم گذشت و با ۵۴ امتیاز جایگاهش را در مکان دوم جدول حفظ کرد و فجر سپاسی در شیراز با یک گل دریا بابل را از پیش روبرداشت و با ۵۱ امتیاز در مکان سوم باقی ماند. 
در سایر بازی‌های هفته هم نفت مسجدسلیمان ۲- ۱ شهر راز شیراز را مغلوب کرد، مس سونگون ۱ به صفر استقلال ملاثانی را شکست داد، سایپا با یک گل مغلوب شهرداری آستارا شد، نفت و گاز گچساران ۲ به صفر مقابل شاهین بندر عامری به پیروزی رسید، داماش گیلان ۲ به ۱ برابر مس شهر بابک به برتری رسید و آریو اسلامشهر ۲ به صفر نتیجه را به مس کرمان واگذار کرد و از رده ششم به مکان نهم سقوط کرد.

دیگر خبرها

  • ۴ مدال بوکسورهای ایران در تورنمنت باکو/ باخت پرویزی و امیری در فینال
  • چلسی دنبال پیشرفت، برنتفورد و برنلی خواهان فراری بزرگ، آیا آرسنال از خط پایان قهرمانی می‌گذرد؟
  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • جدول لیگ دسته اول فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • لیگ دسته اول فوتبال| تداوم صدرنشینی خیبر در شب بُرد مدعیان
  • پایان جنگ سه ساعته: ارومیه همچنان زنده است
  • آغاز مسابقات فوتبال جام روستایی کوماسی مریوان
  • خیبر خرم آباد مهمان تیم فوتبال خوشه طلایی‌ مشهد
  • پیکانی‌ها اسفند 1402 را از یاد نمی‌برند
  • مرور مهم‌ترین بازی‌های تاریخ تیم ملی فوتبال در نوروز