Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@10:17:53 GMT

شهاب حسینی نشان شوالیه‌اش را به مردم تقدیم کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۱۲۸۵

شهاب حسینی نشان شوالیه‌اش را به مردم تقدیم کرد

شهاب حسینی با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی خود، نشان شوالیه‌اش را به مردم تقدیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهاب حسینی بازیگر سینما که هفته گذشته موفق به دریافت نشان شوالیه از سفارت فرانسه شد، با انتشار پیامی در صفحه شخصی‌اش آن را به مردم ایران تقدیم کرد.

او نوشت : «در راه پر پیچ و خم زندگی حرفه‌‌ای این بنده کوچک هر رهاوردی حاصل شد افتخار آن را به یکایک مردم سرزمینم تقدیم می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه آنان که از من نفرت دارند و چه آنان که دوستم می‌دارند. زیرا من یکایک آنان را از دل دوست می‌دارم و مأوایی جز میعادگاه اعتلا و سر افرازیشان نمی‌شناسم.»

اخیراً برخی کاربران رسانه‌های اجتماعی نسبت به مواضع متناقض شهاب حسینی واکنش نشان داده بودند و به نظر می‌رسد حسینی با این پست، به نقدهای آن‌ها عکس‌العمل نشان داده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بازیگر سینما فرانسه شهاب حسینی شوالیه شهاب حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۱۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند

جعفر سالاری نسب گفت: سال گذشته تلاش کردیم که حداکثر مردم به دنبال کارت سوخت شخصی خودشان باشند به طوری که ما در این سال ۴ میلیون کارت سوخت شخصی تولید و تحویل دادیم. 

 او افزود:۹۳ درصد از هموطنان حدود ۸۰ تا ۱۰۰ لیتر مصرف سوخت دارند ما آلان تاکسی اینترنتی را داریم که از کارت اضطراری استفاده می کنند. 

سالاری نسب افزود:  در حال حاضر ۱۱۸ میلیون لیتر مصرف سوخت داریم در ایام نوروز مردم ۷۰ درصد از کارت شخصی خود استفاده کرده‌اند

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد
  • حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)
  • رمضان قدیروف خود را سرحال در باشگاه نشان داد
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • این مستند تقدیم به همه کسانی که در پرونده خون‌های آلوده از حق خود گذشتند
  • کتاب در فروردین؛ رشد ۱۵ درصدی تولید و انتشار ۲۸۲۵ عنوان جدید
  • رشد ۱۵ درصدی تولید و انتشار ۲۸۲۵ کتاب جدید در فروردین ۱۴۰۳
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • انتشار آگهی‌های غیر واقعی درباره فروش املاک
  • رشیدی: استقلال نصف جان‌مان کرد/ حسینی نباید محروم می‌شد