Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@08:22:22 GMT

فعالیت مراکز علمی آزاد و خانه های مطالعه تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۱۳۴۰

فعالیت مراکز علمی آزاد و خانه های مطالعه تعطیل شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد از تعطیلی فعالیت مراکز علمی آزاد، مدارس آموزش از راه دور و خانه های مطالعه در زمان تعطیلی مدارس به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

«محمد امیری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: بر اساس دستورالعمل های ابلاغی، فعالیت مراکز علمی آزاد، زبان، مدارس آموزش از راه دور و خانه های مطالعه نیز همچون مدارس بوده و در زمان تعطیلی مدارس تعطیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد با بیان اینکه این دستورالعمل در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان بجنورد همچون سایر شهرستان ها اجرا می شود، بیان کرد: همه تلاش ها برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و مقابله با آن است.

 

وی همچنین به تعطیلی مدارس، ضدعفونی فضاهای آموزشی و برگزاری کارگاه های آموزشی با محوریت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان از هفته گذشته اشاره کرد.

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: امیری آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۱۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود حسین آبادی اظهار کرد: آغاز کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد، با هدف پیشگیری اولیه از مصرف مواد اعتیاد آور و اطلاع رسانی ویژه به گروه مخاطب والدین در خصوص توجه به فرزندان و افزایش دانش والدین برگزار می‌شود.

وی افزود: این کارزار به مدت ۱۰ روز با هدف حساس سازی والدین تنها با این جمله که آیا میدانی الان فرزندت کجاست آغاز شده است چرا که بیشترین آسیب‌های که فرزندان و جامعه ما از جمله اعتیاد با آن درگیر هستند بیشتر به دلیل عدم آموزش و آگاهی والدین است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی به اهداف عملیاتی و راهبرد این طرح اشاره کرد و گفت: اطلاع رسانی به گروه مخاطب والدین در خصوص توجه به فرزندان و افزایش دانش والدین در زمینه پیشگیری از اعتیاد از اهداف عملیاتی این کارزار بوده و حساس سازی و آگاه سازی و اطلاع رسانی ۲ راهبرد مهم در اجرای این کارزار است.

حسین آبادی گفت: در این بازه زمانی سعی شده با نصب بنر، آموزش، ساخت موشن و پخش در فضای مجازی در سطح شهر و وسایل حمل و نقل عمومی، مدارس، بانک‌ها، ادارات، منطقه‌های گردشگری، فروشگاه‌های بزرگ و مردم را نسبت به این امر آگاه کرده و در این مدت تنها با این جمله که «آیا میدانی الان فرزندت کجاست؟» روبه رو شوند.

وی اظهار کرد: این طرح در تمام مراکز تحت پوشش سازمان بهزیستی اعم از مراکز مثبت زندگی، مراکز مشاوره، ترک اعتیاد، اماکن عمومی، مراکز بهداشتی و درمانی، بانک‌ها، دفترخانه‌ها و ادارات استان مرکزی، عملیاتی خواهد شد.

حسین آبادی گفت: موضوع مشاوره و پیشگیری در سطح جامعه و به ویژه در بین خانواده‌ها به یک گفتمان تبدیل شود تا از این طریق گام‌های مؤثری در زمینه پیشگیری از اعتیاد برداریم.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با اشاره به شیوه تعامل مؤثر خانواده‌ها با فرزندان جهت پیشگیری از روی آوردن آنان به انواع مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی افزود: ایجاد عزت نفس در فرزندان، گسترش فضای همدلی در خانواده، آگاهی خانواده‌ها از رفت و آمد فرزندان و آموزش مهارت نه گفتن از عوامل پیشگیرانه روی آوردن نوجوانان به اعتیاد است.

کد خبر 6085590

دیگر خبرها

  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • آغاز کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیریِ بعدی جهانی
  • بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • بانک ها پنج شنبه ها باز هستند
  • بانک‌ها هم مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها می‌شوند؟
  •  بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟