Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار شهرستان شهرکرد از افزایش تقاضای شدید برای خرید برخی از انواع میوه و تره‌بار خصوصا سیر، زنجبیل، لیموترش، لیموشیرین و پرتقال در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

جمشید آل مومن در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، در چهارمحال و بختیاری تقاضا مردم برای خرید برخی انواع میوه و تره‌بار که گفته می شود ممکن است برای مقابله با این ویروس مفید باشد، بسیار بالا رفته و با افزایش تقاضا با افزایش قیمت نیز روبرو هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با اشاره به قیمت لیمو ترش، افزود: لیموترش یکی از مواردی است که طی روزهای اخیر افزایش قیمت داشته و هم‌اکنون درمیدان بار بیش از  ۱۸ هزار تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه میوه و تربار شهرستان شهرکرد به قیمت زنجیبل اشاره و عنوان کرد: زنجبیل قبلا کیلویی۳۵ هزارتومان بود و هم‌اکنون با کیلویی ۵۰ هزارتومان به فروش می‌رسد.

وی تصریح کرد: قیمت سیر پیش از این ۲۵ هزار تومان بود و هم‌اکنون با قیمت کیلویی۳۲ هزار تومان به فروش می‌رسد.

آل مومن با اشاره به افزایش قیمت لیمو شیرین تأکید کرد: لیموشیرین در میدان بار بیش از کیلویی ۱۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

آل مومن ادامه داد: این قیمت‌ها قیمت عمده فروشی است و زنجبیل با حدود ۱۵ درصد افزایش قیمت و لیموشیرین، لیموترش، پرتقال با حدود  ۲۰درصد افزایش  قیمت به دست مصرف کننده می‌رسد.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار شهرستان شهرکرد با بیان اینکه با کمبود لیموترش، لیموشیرین، پرتقال، سیر و زنجبیل در بازار مواجه هستیم، یادآور شد: تقاضا شدید مردم نسبت به این محصولات  باعث افزایش قیمت آن‌ها شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه چهارمحال و بختیاری سیر زنجبیل تومان به فروش می رسد چهارمحال و بختیاری میوه و تره بار افزایش قیمت هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۱۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵۰ درصدی حوادث واژگونی خودرو‌ها در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ نوربخش گفت: در برخی از محور‌های برون شهری حوادث رانندگی به دلیل خواب آلودگی و سرعت غیر مجاز رخ داده است.
سرهنگ نوربخش از رانندگان خواست علاوه بر همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو از هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • خرید انواع ویپ و پاد به صورت عمده و تکی با بهترین قیمت
  • افزایش ۵۰ درصدی حوادث واژگونی خودرو‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • بارش‌های رگباری در استان چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی وقوع رعد برق در چهارمحال و بختیاری
  • تمدید خرید توافقی سیب‌زمینی در چهارمحال و بختیاری
  • خرید توافقی ۷۰۰۰ تن سیب‌زمینی در چهارمحال و بختیاری
  • آخر هفته بارانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • طرح کاشت نهال گردوی ژنوتیپ 7 با قیمت 80 هزار تومان
  • فوری؛ خرید و فروش مسکن متوقف شد/ ترکش دلار ۶۰ هزار تومانی، بازار مسکن را فلج کرد
  • ریزش قیمت طلا در راه است ؟