Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@12:22:20 GMT

خانه‌ جی‌جی باجی‌ها (دزد و پلیس) منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۱۹۲۹

خانه‌ جی‌جی باجی‌ها (دزد و پلیس) منتشر شد

به گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،«دزد و پلیس» نوشته محمد حمزه زاده به تصویرگری پریا لرستانی در انتشارات مدرسه منتشر و روانه بازار شد.

کتاب «دزد و پلیس» مناسب کودکان دوره اول ابتدایی (اول و دوم و سوم) است. این کتاب با داستان‌های سرگرم کننده و خواندنی سعی بر آن دارد تا کودکان را با سبک زندگی سالم و شاد آشنا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«دزد و پلیس» با داستان نامه‌ای از طرف عمه‌باجی به خواهر و برادر دوقلویی شروع می‌شود که با هم ۵ دقیقه اختلاف سنی دارند؛ و داستان‌ها با حضور عمه باجی در خانواده ۴ نفره خواهر و برادر دو قلو شکل می‌گیرد.

در متن کتاب آمده است: «قالیچه‌ عمه باجی با قالی‌های دیگر فرق داشت. آن را مادر بزرگ عمه باجی برایش بافته بود. عمه باجی هم به اندازه‌ جانش این قالی را دوست داشت. سال‌ها پیش، وقتی باباجی این قالیچه را به آن‌ها هدیه داد. از آن به بعد، وقتی به خانه‌ داداجی و شاباجی می‌آمد، فقط روی آن قالیچه می‌نشست. فقط روی آن نماز می‌خواند و شب‌ها روی آن می‌خوابید».

گفتنی است انسجام و یکنواخت بودن تصویرگری‌ها در کل کتاب باعث شده است هر یک از شخصیت‌ها از ابتدا تا انتهای داستان به وضوح قابل شناسایی باشند.

«دزد و پلیس» با ۷ داستان در ۵۲ صفحه رنگی در دسترس مخاطبان قرار داد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتشارات مدرسه ادبیات داستانی دزد و پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۱۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «اولین لاله‌ سرخ» منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، نویسنده این کتاب روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این کتاب با شرحی از سیره، کرامات و عنایات شهید است که همچنان ناشناخته، گمنام و غریب باقی ماند بود.

رؤیا آستروتین افزود: در کتاب «اولین لاله‌ی سرخ» سعی شده تا خاطرات با بیانی ساده و روان و به دور از پیرایه‌های اغراق آمیز روایت شود به گونه‌ای که همه اقشار و افراد بتوانند به سادگی با آن ارتباط برقرار کنند.

وی ادامه داد: خوانندگان این کتاب می‌توانند بخوبی مروّج و معرّف شهیدان به عنوان اسوه‌های مقاومت و پایداری برای نسل‌های کنونی و بویژه آینده گان شوند.

آستروتین بیان کرد: خوانندگان کتاب همچنین با گوشه‌ای از زندگانی، خصوصیات و کرامات اولین شهید استان بوشهر در جنگ تحمیلی آشنا می‌شوند.

وی گفت: این کتاب در ۲ فصل سیره شهید و خاطرات شهید و در ۵۰ صفحه به زیور طبع آراسته گشته و توسط انتشارات امتداد حکمت قم به چاپ رسیده است.

شهید حسین آستروتین پس از اتمام دوره اول دبیرستان به استخدام نیروی هوایی درآمد و در حفظ مرزهای هوایی کشور خدماتی انجام داد ودر تاریخ ۶ مهر سال ۱۳۵۹ در منطقه نیروی هوایی بوشهر در حالی که مشغول پاسداری و مأموریت بود با حمله هوایی هواپیماهای عراقی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

کد خبر 6062277

دیگر خبرها

  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • گزارشی از نظر منتقدان درباره آخرین کتاب چاپ شده مارکز
  • شی ‌جین‌پینگ به روزنامه‌نگاران گفت: « داستان چین را خوب روایت کنید»
  • بیش از هر زمان دیگر به تقویت هویت جامعه نیاز داریم
  • «آفتاب غریب» منتشر شد
  • ماجراهای سفری عجیب در قصه جزیره ناشناخته
  • چرا قرآن از عهدین اقتباس نشده است؟
  • مجله «رواق خدمت» منتشر شد
  • کتاب «رواق خدمت» منتشر شد
  • کتاب «اولین لاله‌ سرخ» منتشر شد