Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر راه از انتخاب متقاضیان مرحله دوم ثبت‌نام طرح ملی مسکن با قرعه‌کشی خبر داد. قرار است شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هفته آینده مرحله دوم ثبت‌نام انجام شود. ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمود محمودزاده با تشریح جزئیات ثبت‌نام طرح ملی مسکن، اظهار کرد: در مرحله اول ثبت‌نام اعلام کردیم قبل از پایان سال مرحله دوم ثبت‌نام انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط ثبت‌نام مهیا شده و از شنبه آینده در 5 استان آذربایجان‌های شرقی، غربی، اردبیل، البرز و اصفهان ثبت‌نام انجام می‌شود.

وی بابیان این‌که روزهای دوشنبه و چهارشنبه هفته آینده ثبت‌نام طرح ملی مسکن در سایر استان‌ها انجام خواهد شد، ادامه داد: در صورت نیاز به ثبت‌نام در مرحله دوم، این کار اول هفته بعد (24 اسفند) انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: مرحله دوم ثبت‌نام با مرحله اول ثبت‌نام طرح ملی مسکن با توجه به شرایط بهداشتی متفاوت است؛ در مرحله اول ثبت‌نام‌ها بر اساس ظرفیت بود، اما در مرحله دوم برای آنکه نیازی به مراجعه مردم به کافی‌نت هم نباشد زمان ثبت‌نام از ساعت 8 صبح آغاز و تا ساعت 12 روز بعد یعنی تقریباً 2 روز ادامه خواهد داشت.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: در این مرحله بر اساس قرعه‌کشی اسامی را اعلام می‌کنیم تا آنها که 4 شرط را دارند برای انجام پروسه ثبت‌نام اقدام کنند.

محمودزاده با بیان این‌که این طرح برای دهک‌های 3 تا 7 است، یادآور شد: متقاضی در ابتدا باید 30 تا 40 میلیون آورده داشته باشند، ضمن این‌که 100 میلیون تومان وام دولتی نیز به آنها تعلق می‌گیرد. مابقی هزینه باید توسط متقاضی در دوره ساخت که 18 تا 24 ماه است، واریز کند تا بتواند واحد را تحویل بگیرد.

وی با اشاره به این‌که اردیبهشت یا خردادماه سال آینده اولین پروژه طرح ملی مسکن را افتتاح کنیم، اظهار کرد: برنامه‌ریزی ما بسیار دقیق است تا بتوانیم در زمان اعلامی کارها را انجام دهیم. روند ساخت با آورده متقاضیان و وام بانکی صورت می‌گیرد و در صورت تأخیر در تأمین آورده با تأخیر ساخت مواجه خواهیم شد.

آغاز ثبت‌نام مرحله دوم طرح ملی مسکن از شنبه آینده/مهلت دوباره به متقاضیان برای تکمیل مدارکثبت اعتراض متقاضیان طرح ملی مسکن سقف زمانی ندارد/مهلت دوباره به متقاضیان برای تکمیل مدارک

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط طرح ملی مسکن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح ملی مسکن طرح ملی مسکن ثبت نام طرح ملی مسکن مرحله دوم ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۱۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان فارس از تأیید درخواست‌های نهضت ملی مسکن ۲ هزار نفر در ممسنی و ۱۱۱ در رستم خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، ناصر رضایی از پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان‌های رستم، ممسنی و کوه‌چنار بازدید و ضمن شرکت در جلسه شورای مسکن شهرستان‌ها گفت: در شهرستان رستم 111 نفر از متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن تأیید شده‌اند که 63 نفر واریز وجه داشته‌اند و برای 63 واحد نیز پروانه صادر شده و در حال ساخت است.

وی تصریح کرد: در شهرستان ممسنی نیز 2 هزار نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تأیید نهایی شده‌اند که 894 نفر واریز وجه داشته‌اند و تاکنون 852 واحد نیز پروانه ساختمانی آنها اخذ و 588 واحد در حال ساخت است.

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی فارس تصریح کرد: در شهرستان کوه‌چنار 509 نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده‌اند و تعداد 147 نفر نیز واریز وجه داشته‌اند.

در پایان جلسات شورای مسکن شهرستان‌ها صورت‌جلساتی در خصوص رفع مشکلات و موانعی که در پیشرفت پروژه‌ها وجود دارد صادر و ابلاغ شد. علاوه بر این در جریان بازدید، مدیران و پیمانکاران که در جریان اجرای پروژه‌ها دچار ضعف و تعلل بودند برکنار شدند.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد
  • رنجش متقاضیان مسکن ملی فردیس از نیمه کاره رها شدن پروژه + فیلم و تصاویر
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت
  • آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن کارکنان انرژی اتمی در بوشهر
  • عدم اهدای زمین به خانواده‌های مشمول طرح جوانی جمعیت در ایوانکی از زبان متقاضیان
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران
  • اختصاص زمین به ۱۰۱ متقاضی حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن
  • تحویل ۱۲۷ هزار و ۳۶۸ واحد مسکن مهر در دولت سیزدهم