Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل رویترز آندرو کومئو، فرماندار ایالت نیویورک در شرق آمریکا روز یکشنبه ۱۰ اسفند خبر ابتلای این زن در اواخر دهه ۳۰ زندگی را که ظاهرا در محله منهتن نیویورک زندگی  می‌کند، به ویروس کورونا اعلام کرد.

فرماندار نیویورک گفت: «شناسایی این مورد تعجب‌آور نبود- انتظارش می‌رفت. همانطور که از آغاز گفتم بالاخره مورد مثبتی از ویروس جدید کورونا در نیویورک پیدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به گفته کومئو بیمار علائم تنفسی دارد، اما در وضعیتش وخیم نیست و  از هنگام ورود به نیویورک در قرنطینه قرار گرفته است.

ایالت فلوریدای آمریکا نیز پس از تایید شدن نخستین دو مورد عفونت با ویروس کورونا وضعیت اضطراری بهداشت عمومی اعلام کرد.

تا انتهای روز یکشنبه، ۷۶ مورد ثابت‌شده عفونت با ویروس کورونا یا کوید-۱۹ در آمریکا گزارش شده است.

قبلا در روز شنبه نخستین مرگ ناشی از ویروس کورونا از مرکز پزشکی اورگرین‌هلث در شهر کریکلند در ایالت واشنگتن در غرب آمریکا در مردی در دهه ۵۰ زندگی گزارش شده بود.

روز یکشنبه مقامات بهداشتی ایالت واشنگتن دومین مرگ ناشی از ویروس کورونا در یک مرد در دهه ۷۰ زندگی مقیم یک آسایشگاه اعلام کرد. این آسایشگاه نیز در شهر کیرکلند که نزدیک شهر سیاتل مرکز ایالت واشنگتن قرار دارد، به عنوان کانون خوشه‌ای از موارد بیماری شناخته شده است.

بر اساس آخرین آمار سازمان جهانی بهداشت شمار موارد عفونت با ویروس کورونا اکنون به بیش از ۸۷۰۰۰ مورد شامل حدود ۳۰۰۰ مورد مرگ در ۶۰ کشور جهان رسیده است.

کد خبر 488538 برچسب‌ها كروناويروس آمریکا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس آمریکا ویروس کورونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۱۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر خرمشهری با اهدای عضو به ۲ شهروند زندگی دوباره داد

دکتر سید مهدی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از خرمشهر اظهار کرد: هفته گذشته، پسر ۱۲ ساله و اهل خرمشهر در اثر تشنج و ایست قلبی تنفسی در بیمارستان ولیعصر(عج) بستری شد.

وی اضافه کرد: با وجود تلاش کادر بیمارستان برای بازگرداندن پسر یادشده به زندگی، در نهایت مرگ مغزی او توسط کمیته مرگ و میر بیمارستان تایید و بعد از جلب رضایت خانواده ایشان، بیمار برای اهدای عضو به مرکز استان اعزام شد.

دکتر حسینی تصریح کرد: ۲ کلیه بیمار به بیماران خوزستانی نیازمند به اهدا داده شد.

وی افزود: کلیه‌های این فرد به یک آقای ۲۷ساله و خانمی ۲۴ساله اهدا شد.

خبرنگار:نسترن ریاحی

انتهای خبر/

کد خبر: 1227993 برچسب‌ها ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • کشفی تازه و متفاوت از تصور پیشین درباره مرز میان مرگ و زندگی
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • نیویورک‌تایمز: جنگ اوکراین برای ارتش آمریکا حکم رگه طلا را دارد
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • رادیو، صدای آرامش و گام های آهسته تر زندگی
  • افشای طرح لغو شده حمله اسرائیل به ایران از جمله تهران
  • پسر خرمشهری با اهدای عضو به ۲ شهروند زندگی دوباره داد